Din værste bommert

• Puha, der er mange gode iblandt. Men er under læsningen kommet på et par stykker. ;)

6 år: 3mm fra at skærer pulsåren over
    Det er søndag og jeg har netop holdt fødselsdag for familien. Der var seks lys på lagkagen. Vi boede dengang i et hus i Vangede med en lang gang med linoleumsgulv. For enden af gangen var der en dør, som fra top til tå var spækket med farvede glasruder på størrelse med grydelapper. I huset boede også en anden familie. De havde en lille dreng på lidt over et år, og han elskede de ruder. Kærligheden til glasset viste han ved, flere timer om dagen, at stå og hamre løs på de forsvarsløse ruder.
    Efter den sidste gæst var gået gav min far gangen en tur med brun sæbe. Dette resulterede i at den blev enorm glat og udgjorde en perfekt skøjebane for mig og mine uldsokker. Jeg gled frem og tilbage et par gange og følte bare ikke det kunne gå hurtigt nok, så jeg endte med at tage et kæmpe tilløb og kommer drønende ned ad gangen. Døren nærmer sig faretruende hurtigt. Jeg indser jeg ikke kan nå at stoppe. Jeg må tage fra, tænker jeg. Stikker højre arm frem og den går direkte igennem.

Resultatet var en 15 cm lang og 7 cm bred flænge i min 6 årige arm. Såret var så dybt at jeg kunne stå og kigge ned på min knogle. Glasset havde også lige fået skåret mig i håndledet - heldigvis 3 mm ved siden af pulsåren!

Jeg kan huske at jeg skreg helt sindsygt, men jeg kan også huske at det ikke gjorde særligt ondt. Mine nerver var simpelthen blevet lammet. Det var først da jeg skulle bedøves, at smerten kom. Lægen valgte nemlig at stikke en lang nål NED i såret 12 gange for at bedøve mig. Hvilket resulterede i, at jeg nægtede at blive bedøvet, da han skulle sy mig i håndledet. Min far har fortalt mig, at jeg sagde: "Nej jeg vil ikke have bedøvelse. Jeg gør bare lige som da mor fødte Lasse (min lillebror)" efterfulgt af en demonstration af det kontrollerede og tunge åndedræt man kender fra fødsler :))

Stivere end aldrig før. Nytårsaften 2005/2006
    Nytårsaften blev en milepæl i min drukkarriere. Aldrig før har alkohol haft så stor indflydelse på mig.
    Ved 21-tiden ankommer jeg og en af mine venner til den fest, hvor vi skal fejre det nye år. Inden har jeg vel drukket en 4-5 shots, 3 øl og en halv flaske rødvin (til maden). Jeg sætter mig ned sammen med en af mine andre venner og begynder at skyde en masse shots. Bacardi razz og hjemmelavede kloakslam. Herfra begynder det at blive utydeligt.. og jeg kan slet ikke huske da klokken blev tolv. Så følgende er fra, hvad jeg har fået fortalt af de andre gæster.
    Allerede kl elleve var jeg pisse beruset. Jeg vælter rundt og lægger an på alt og alle. En af mine bedste venners kæreste, men hun kender mig godt, så hun siger bare jeg skal lade være. Så derfor får en af mine andre venners helt nye kæreste også turen, og det bliver hun meget forfjamsket over. Så indtil vi kommer ud på gaden klokken lidt over tolv vælter jeg videre til at par piger til - også uden held.
    Efter vi har sunget året ind går vi ud på gaden. Her finder jeg en 29-årig, ikke særligt lækker, tøs, som også får hele armen. Jeg bilder hende ind at jeg er 25, men da hun finder ud af at jeg er 22 skrider hun. Her har jeg så også åbenbart snakket med min mor og min bedste veninde, som jeg ikke kunne genkende i telefonen. Jeg havde vist råbt "Therese (hun hedder maria)" og så lagt på.

Vi kommer indenfor igen og jeg drikker videre. Prøver at åbne en øl med et glas, hvilket ikke går så godt. Det flækker og værten bliver sur. Efter en længere diskussion med ham siger jeg at jeg nok skal betale de skide 6 kroner for hans ikea-glas. Lidt senere kommer en vi kalder Berg over. Han kommer sammen med min ex, som også var til festen. Han siger hej, hvortil jeg svarer "Hvad så Berg, kan du huske da jeg knaldede din kæreste?".

Jeg fortsætter den gode stil til ved 4-5 tiden, hvor jeg begynder at kunne huske lidt igen. Jeg sidder og snakker med Karina, som er en af mine venners ekskæreste. Hun gav ham klamydia to gange, og det joker vi tit med. Og i min tilstand, synes jeg da også lige, at jeg skulle joke lidt med hende. Det kunne hun ikke lide. Hun sagde, at jeg insinuerede at hun bare gik og spredte klamydia til alt og alle. Det hørte værten, og nu havde han fået nok.

Følgende er både min hukommelse og andres fortællinger:
    Jeg blev bedt om at gå hjem. Det ville jeg ikke. Jeg rejser mig op og begynder at diskutere med ham. Flere kommer til, og det ender med at jeg lige pludseligt står og diskuterer med 4-5 personer. Allesammen mine venner, pånær én som bare er bekendt. Den bekendte bliver til sidst så sur på mig, højst sandynligt berretiget, at han slår mig i hovedet. Jeg vil slå igen, men en af mine venner holder mig tilbage.
    Så mig. Ud af døren og ringe til 112. "Jeg er blevet slået ned. I skal komme nu. Grrr". Herfra kan jeg huske det hele. Politiet kommer og jeg fortæller dem, hvad der er sket. De går indenfor og kommer ud igen ti minutter efter. Deres konklusion er at jeg er for stiv, og jeg skal gå hjem. De vil give mig et lift, men jeg vil have mit halstørklæde med. Jeg kan ikke finde det, og de gider ikke vente på mig.

Så jeg ringer efter en taxa. Jeg kan ikke komme igennem, så jeg går op på Østerbrogade for at praje en. Her møder jeg en 28-årige frækkert af en pige, som jeg stopper. Siger hun ser sød ud og bilder hende ind at jeg er 25. Får hendes nummer og aftaler med hende, at vi skal ud og stå på skøjter på Kongens Nytorv dagen efter.
    Ringer efter en taxa igen. En pige tager telefonen. Hun siger, der er to timers ventetid. Jeg spørger hende så, med et smil, hvorfor hun så overhovedet sidder der. Det ender med at vi begynder at snakke, og jeg vandrer ned mod toget. Snakker med hende hele vejen hjem - næsten 40 minutter. Ender med at jeg kommer på date med hende et par uger efter, og vi har så været kærester indtil i tirsdags, hvor jeg slog op (af forskellige grunde).

Så det må sgu siges, at være den mest fucked up aften i mit liv! :))

Originally posted by FlexQ
    lecter...

amen du er jo en fucked dreng:P ...

Ja, det må man sgu sige :D

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Firedog
    HAHAH det har været noget af en aften !!! men sindsygt at ringe til et taxa selskab for at få en date :P

Hehe jeg ringede nu også for at få en vogn. Men så lige en mulighed der hehe. Og heldigvis var hun lækker :))

EDIT:

Originally posted by Zlinky
    lol Falsk og LecTer... jeres er bare for fucked. xD

Vidst meget godt jeg brød traditionen og ikke ringede til dig og ønskede dig godt nytår i år :P

Tjae... jeg havde ikke kunne huske det, og du havde fået dig en god griner :))

Originally posted by Lecter

Hehe jeg ringede nu også for at få en vogn. Men så lige en mulighed der hehe. Og heldigvis var hun lækker :))

ja :D haha :D men jeg synes det er sygt at tænke på at du ringede op til en taxa central for at ende op med en date :D som faktisk var en god date :P

• Min var nok på efterskolen.. dette er faktisk ikke en bommert.. dette er bare PINELIGT!
    Jeg havde træningsbukser på.. sådan nogle med elastik i livet.
    ALLE elerverne var samlet i fællessalen til en hurtig besket. Så jeg gad ikke sætte mig ned, og stod så oppe forrest, og fællessalen er lavet sådan at rækkerne baggerest stiger i hældning, så alle kan se ned til dem der snakke.
    Og så er der en der trækker mine bukser af, og boxershortsne røg med af.
    Så der stod jeg med bar pik og røv foran HELE skolen og en del lærer..
    Så det var bare så sjovt :cheers:

Mvh Mads :T

• :oops: knap så godt

Originally posted by Kolyzer

:oops: knap så godt

Jeg havde SÅ meget lyst til at pande ham der gjorde det en, men så tænkte jeg lige igen: han er ikke den mest rare fætter.. så man ville nok få den 100gange tilbage.. så det droppede jeg.. og tog det som en oplevelse. Og nu er det sjovt nok at tænkte tilbage på, og meget god historie at bringe på banen når man er sammen med gamle efterskole venner..

• Haha surt show :))

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Originally posted by Vigilant
    Og nej.. der var ingen KAGE på den episode.. :))
    Men jeg sku bare ha dickslappet ham lige i hovedet.. for jeg stod op, og han sad ned.. så det var lige i højden.
    Men ik lige det jeg tænkte på.. sku bare ha de bukser op!

Kan jeg godt forstå hehe men han skulle da have haft en lille dab o dæksel

Originally posted by Vigilant
    Og nej.. der var ingen KAGE på den episode.. :))
    Men jeg sku bare ha dickslappet ham lige i hovedet.. for jeg stod op, og han sad ned.. så det var lige i højden.
    Men ik lige det jeg tænkte på.. sku bare ha de bukser op!

Hehe yeah, det havde vendt episoden om. Så var det mere pinligt for ham :))

Originally posted by HuleFanden

Hehe yeah, det havde vendt episoden om. Så var det mere pinligt for ham :))

Det må nok sige.. men jeg var hellerik helt varmet op til det på dette tidspunkt ;) Der ska lige nulres en smule før jeg er 100% kampklar :boxing:

• haha, nice 1 lecter :)) - kom du nogensinde ud og stå på skøjter?

anyways, jeg lavede enlidt pinlig bommert for et par mdr. siden..

det skete på gymnasiet, mens vi havde matematik... Der sidder jeg fuldstændig udkørt, da jeg ikke har sovet mere end 3 timer. Det ringer ud til pause, og jeg trasker langsomt ud til toilettet for at vande kummen. På vej tilbage, går i en tåge af mærkelige tanker og ekstrem træthed, da en af mine venner stopper mig op for at vise mig hans nye hue. Jeg tager imod den og spørger om jeg ikke må prøve den. Det svarer han så ja til, og lige idét jeg skal til at sætte den på hovedet, løber der ved et uheld 1½L savl ud af min mund og ned i hans hue :)) jeg vågner op af min "trance" og finder ud af at der hænger en lang savl-snor fra min mund ned i hans hue, så jeg prøver at slubre det til mig igen, forgæves.. Min ven og et par andre drenge og piger bag ham, ser selvfølgelig dette, og straks får alle mavekramper af grin over det.. Damn hvor blev jeg rød i hovedet :O

Min ven driller mig stadig med det ^^

moralen er: søvn er vigtigt!

• Så det du siger er, at du ville ønske du havde stiv pik og du kunne ae ham på kinden med den? Tror det var bedre at du hev bukserne op! :))

edit:

ScratchY: Hehe nej. Tænkte hun ikke ville blive så imponeret over, at jeg var 6 år yngre end hende, og at jeg havde løjet hehe. Allerede i situationen skulle jeg overtale hende til, at det da ikke var for ungt, at jeg var 25 hehe.

Men det der med at lyve mig ældre, det har jeg gjort før hehe. Var til en fest på et kollegie. Inden havde mig og en af mine venner siddet og drukket Bison-vodka, som han havde slæbt med hjem fra Polen. Der er et strå i flasken, som angiveligt skulle være fra en mark, hvor Bisonokser går og pisser. Deraf navnet. Om det er rigtigt eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men for SØREN man bliver stiv af det lort. Nåh men tilbage til kollegiet. Her falder jeg i snak med en pige, som åbenbart lige er flyttet ind på kollegiet, som kun er for børn eller børnebørn af modstandsfolk. Jeg bilder hende ind, at jeg bor der og at min farfar var modstandsmand. Ved ikke lige hvorfor, men syntes det var sjovt. Jeg finder ud af, at hun er 23, og lyver mig fra 21 til 24 hehe. Vi kysser lidt og jeg kommer så på et tidspunkt til at sige min rigtige alder. Der blev hun lidt muggen, men måtte alligevel love at jeg ville ringe dagen efter. Men hverken mig eller min kammerat kunne huske hvordan hun så ud. Så jeg turde ikke ringe til hende. Håber ikke hun var lækker hehe.

Men ej, jeg er sgu en fornuftig dreng. Bare ikke når jeg får alt for meget sprut. Efter den nytårsepisode har jeg virkeligt skåret ned på sprutten, og der har heldigvis ikke været nogen episoder siden.

EDIT: Senere har jeg fundet ud af at min farfar rent faktisk VAR modstandsmand :))

• Haha sjov ramte du kummen