Din værste bommert


  • Sidder med stort smil på læben..
    Rigtig sjov historie.. og jeg kan sagtens se mig selv i den.. :roller:


    Mvh Mads :T


  • HAHAHA! det var en af de rittig gode :cheers:

  • Damn der er nogle der haft haft gang i nogle vilde uheld/drukture :ohmy: / :))


    Jeg kan da lige smide et par historier også...


    Pinlig start på gym
    Først lidt baggrundsviden. På vejen gymnasium er der en stor fælles sal med kantine, scene osv. Her sidder stort set alle skolens elever i spisefrikvarteret og nyder ders frokost. Stolen er kendt for ikke at være alt for stabile i ryggen, men så splinter ny 1.g'er er det ikke noget man ved. Her sidder jeg så sammen med en flok kammerater og en lidt større af disse, vil så lige give mig en lammer, altså ikke hårdt, bare sådan et dask nærmest. Men så slår mine gode reflekser ind og jeg kaster mig tilbage mod ryggen af stolen, som så deler sig fra resten af stolen og jeg vælter bagover til stor morskab for resten af skolen :crazyeyes:


    Uagtsom påkørsel af bil
    Dette sker da jeg gik i 6 eller 7 klasse, kan ikke lige huske det. Men jeg fulgtes som sædvanlig med en ven hjem fra en gang håndbold træning. Vi cykler stille og roligt ned af en vej. Jeg har set der holder en bil i siden af vejen og vi trækker seføli lidt ud på vejen. Desværre kom vi bare ikke langt nok ud. Det sidste jeg husker er at jeg kigger over på min ven mens vi snakker. Bang siger det, og et par minutter senere er jeg hjemme (var kun 50m væk hjemme fra), så stod jeg lidt ved køkkenvasken med nogle vaskeklude til at holde mod læben indtil far kom hjem. Han kører mig så på sygehuset hvor jeg får syet den kæmpeflænge jeg havde fået i læben, og sådan noget skal syes både indvendigt og udvendigt hvis nogle skulle være i tvivl. På sygehuset får jeg også lige hurtigt fikse de værste tandskader. De næste uger skal jeg leve af youghurt da det er det eneste jeg kan klemme ind i munden, samt tilbringe RIGTIG mange timer i en tandlægestol eftersom det kostede 2 halve, og en kvart fortænder.


    Og hvor ramte jeg så bilen? Ja, altså de næste par dage efter uheldet havde jeg et rimli ømt højre knæ med et kæmpe blåt mærke. Og min far får snakket lidt med ham der ejede bilen og finder ud af at venstre baglygte var smadret. Jeg har altså ramt venstre baglygt på den her bil, med cyklens forhjul og mit højre knæ... Hvor uheldig kan man være :crazyeyes:

  • Har os en til bummert her:


    Da jeg var 4-6 år gammel tror jeg.. så ELSKEEDE jeg rulle rundt og lave kolbøtter i min søsters seng.. og min mor og far blev ved med at sige jeg ik sku men blev ved.. det fik dog konsekvenser.. En dag så rullede jeg rundt som sædvanlig og hyggede mig.. Men havde dog ikk set den sindsyge skarpe mofo kant som min storesøsterhavde.. BANG! røg jeg ud af sengen og så kom mor ind.. jeg ku ikk mærke en skid da mine sanser var helt væk xD.. så sagde jeg: "Mor? Jeg tror jeg bløder i hovedet". Så¨tog jeg hånden bag mit hovede og så så jeg at der var blod OVERALT på mit hånd. .begyndte dog ikk at græde da jeg minus ku mærke.. det næste jeg husker er at jeg er på vej i bilen til skadestuen med 20 forskellige håndklæder i hovedet og var skide træt mens min familie råbte: "DU MÅ IKK FALDE I SØVN!!". Det gjorde jeg så og det næste jeg ka huske er jeg vågnede op på skadestuen.. og alt var i skønneste orden.. mener dog jeg gik i chok da jeg faldt i søvn.. kan bare minus huske :P

  • Jeg kan ikke lige finde ud af hvad mit livs største bommert er, men jeg ved i al fald at DAGENS største bommert idag, var at miste mit alle-zoners periodekort til hele ørestadsregionen, til en værdi af 1040,- X(



    Ps. Sig lige til hvis I finder det ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Uagtsom påkørsel af bil
    Dette sker da jeg gik i 6 eller 7 klasse, kan ikke lige huske det. Men jeg fulgtes som sædvanlig med en ven hjem fra en gang håndbold træning. Vi cykler stille og roligt ned af en vej. Jeg har set der holder en bil i siden af vejen og vi trækker seføli lidt ud på vejen. Desværre kom vi bare ikke langt nok ud. Det sidste jeg husker er at jeg kigger over på min ven mens vi snakker. Bang siger det, og et par minutter senere er jeg hjemme (var kun 50m væk hjemme fra), så stod jeg lidt ved køkkenvasken med nogle vaskeklude til at holde mod læben indtil far kom hjem. Han kører mig så på sygehuset hvor jeg får syet den kæmpeflænge jeg havde fået i læben, og sådan noget skal syes både indvendigt og udvendigt hvis nogle skulle være i tvivl. På sygehuset får jeg også lige hurtigt fikse de værste tandskader. De næste uger skal jeg leve af youghurt da det er det eneste jeg kan klemme ind i munden, samt tilbringe RIGTIG mange timer i en tandlægestol eftersom det kostede 2 halve, og en kvart fortænder.


    Og hvor ramte jeg så bilen? Ja, altså de næste par dage efter uheldet havde jeg et rimli ømt højre knæ med et kæmpe blåt mærke. Og min far får snakket lidt med ham der ejede bilen og finder ud af at venstre baglygte var smadret. Jeg har altså ramt venstre baglygt på den her bil, med cyklens forhjul og mit højre knæ... Hvor uheldig kan man være :crazyeyes:


    Har lavet samme nummer :)) Heldigvis alene på cykel


    Dog var jeg åbenbart hurtig ude med reflekserne, da det eneste der skete var en totalt smadret forgaffel og en mast hånd :P Og så self en ridset mobiltelefon, der var årsagen til min manglende koncentration :crazyeyes:


    Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg kan ikke lige finde ud af hvad mit livs største bommert er, men jeg ved i al fald at DAGENS største bommert idag, var at miste mit alle-zoners periodekort til hele ørestadsregionen, til en værdi af 1040,- X(
    Ps. Sig lige til hvis I finder det ;)


    Har formået at vaske et 3 dage gammelt periodekort til 535,- :boxed: Lidt nedtur, hvis der i forvejen er lavvande i kassen :P Og det var der den måned

  • Ik så meget mit livs bummert, men har da lavet nogle småting :crazyeyes:


    Har f.eks. da jeg lige havde fået min computer, og ikke havde en skid styr på computere og sår'n, indleveret den til reperation. Grunden var at jeg havde sat USB stikket forkert til tastaturet, og Windows gad derfor ikke starte op. Følte mig lidt dum der :O


    En af mine venner gav mig engang en flad, så min trommehinde sprang :P

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!


  • Har jeg også. Dog SLET ikke alene. Vi var ude og køre med hele idrætsholdet i folkeskolen. Tror vist vi var på vej til dyrehaven. Nåh men jeg havde fået en ny cykelcomputer, som jeg kørte og så og trykkede på. En af mine venner når lige at råbe PAS PÅ THOMAS. Jeg kigger op og SMAK så smadrer jeg forhjulet ind i kofangeren på en parkeret bil. Der skete hverken noget med mig eller cyklen. Bilen fik vist en lille bule, så jeg skyndte mig bare videre :O


    Kom også lige i tanke om en anden dum ting, jeg har lavet. I vores gamle hus, da jeg stadigt boede hjemme, havde vi en garage lige op til huset. Den røg der tit bolde osv. op på. De skulle selvfølgelig hentes, og det kunne man via terassen. Taget var meget skrøbeligt og mine forældre blev VED med at sige, jeg ikke skulle klatre derover, da jeg bare ville falde igennem en dag. Men jeg troede ikke på dem.


    Nåh men så en dag skulle jeg over efter en bold. Jeg kan næsten ikke forklare, hvad der skete uden en lille tegning:


    [Blocked Image: http://www.2084.dk/garage.gif]
    kom vist til at gøre lidt meget ud af den hehe...


    ANYWAY. Jeg kom altid over på garagen ved at kravle op på den lysebrune kant dér og så sætte den ene fod over på taget. Der var nok cirka 1-1½ meter over og 2½ meter ned. Når jeg havde den ene fod ovre tog jeg fat i den anden teglsten og hev mig over. Det virkede fint. Indtil den dag, hvor jeg rev den løs og rev den og stenen før ned og ja. Så røg jeg med. Røg ned mellem garagen og huset og halvvejs bankede jeg ryggen ind i muren og endte med at lande lige på røven. Gjorde SATME nas hehe. Men der skete heldigvis ingenting. Min mor troede sgu jeg havde brækket ryggen i et kort øjeblik :ohmy:

  • Haha shit :crazyeyes:


    Tror jeg ska vise den der tegning til min chef, hvis det er i orden med dig :D Han tror ikk på man ka bruge Paint til noget, selvom jeg flere gange har forklaret ham, at jeg bruger det til at klippe klistre i de layouts jeg får af ham :))

  • Hehe paint er da også et lorteprogram. Kunne have lavet det langt pænere og langt hurtigere i illustrator, men har været nødt til at afinstallere det, da jeg skulle bruge plads på mit C-drev :boxed:


    Skal have re-partitioneret min harddisk snart hehe

  • Tja, hvor skal jeg begynde.. Jeg har den lede liste af bommerter, nu må vi se om jeg ka huske dem alle.. Ellers skriver jeg videre imorn :P


    - Har cyklet ind i en parkeret bil.
    - Første tur på en scooter endte i grøften da jeg skulle vende og glemte at slippe gassen.
    - Min første tur i en bil kostede mig en kofanger samt en forlygte (det var så inden jeg fik kørekort, lækker statistik at begynde på).


    En af de værre:


    Var på vej på arbejde på cykel for et par år siden. Kommer så kørende forbi et stillads, hvor der er sådan et stort sikkerhedsnet, det river sig løs, blæser ud og griber fat i mit styr. Styret drejer rundt, jeg ryger forover og det ene "horn" på styret rammer mit inderlår, laver en fin (og meget dyb) hudafskrabning op af låret, lige indtil det når til min venstre testikel, DET opdager jeg dog først senere. Nå, men jeg får rejst mig op og trukket hjem, med smerter i hudafskrabningen.
    Nu er vi mennesker lavet så smart at vi har en smertegrænse, og når det gør så ondt, at man kommer over den grænse, så ka man ikk mærke det gør ondt. Hvilket resultere i, 3 timer efter kommer jeg under den grænse og får pludselig MEGA ondt i min venstre testikel, og tager så underdrengene af og ser til min skræk, at den er blevet lilla og hævet op til DOBBELT størrelse. Så var det at jeg med det samme skreg til min mor, at det var på skadestuen LIGE nu.. Efter en ultralydsskanning hvor man ku se hva der befandt sig inden i, fandt de ud af at det blot var en uskadelig blodssamling, og en operation var unødvendig (puuuha). Så jeg lå med nosserne i is i 14 dage for at dæmpe smerterne.. Fy for pokker..
    I det mindste ved jeg da nu hvordan mine testikler og min diller ser ud indvendig.. Hmm.. Skræmmende egentligt..


    En af de sjovere:
    Skete engang i december. Jeg var i byen med gutterne og havde drukket mig pisse fuld. Omkring kl 2 låner jeg en bilnøgle for at gå ud og sove i min kammerats bil - det næste jeg så kan huske er en kæmpe skål tunsalat.


    Så langt så godt, næste morgen vågner jeg ved min telefon ringer og min søster siger: "Steen, du skal altså være hjemme om en halv time!".. Min første tanke, "hva snakker hun om, jeg er da hjemme i min seng".. Jeg åbner så øjnene, og får noget der ligner mit livs chock. Jeg ligger i en fremmed lejlighed, i en fremmed seng, sammen med 2 fremmede (og meget letpåklædte) piger kun iført et par rodede boksershorts.. Tøjet ligger smidt overalt i lejligheden og på bordet står der en GIGANTISK skål hvor der engang havde været tunsalat i..


    Jeg kan ikke huske en skid om hva fanden vi har foretaget os, jeg kan sagtens regne ud hva vi har lavet, men hvor den tunsalat kommer ind i billedet tør jeg overhovedet ikke gætte på :boxed: Jeg valgte bare hurtigt og ubemærket at snuppe mit kluns og gå hjem.


    Den dag idag aner jeg stadig ikk hvem de 2 tøser var :rolleyes:




    Jeg har os lavet en masse med biler, men dem har i hørt tonsvis af gange allerede..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • UUUUUH jeg har en god :)


    Vi var nogle gutter som havde lavet en borg af paller på byggeplads, borgen var stor, omkring 3 meter høj!
    -Da det var en borg skulle der være en fælde!
    -Fælden blev lavet så andre ikke kunne komme op på toppen af borgen!
    -Borgen var ikke vandtæt og det begyndte at regne!
    -Vi løb så i tørvejr!
    -Mens vi var i tørvejr kom kammerat (kendte ikke fælde) og han vadede i fælden og brækkede benet :hb:
    -Han blev hentet af mutti i bil, samtidig med de kørte væk besluttede vi os for at smadre borgen!
    Så en af mine andre kammerater løb op på toppen og smed en palle i hovedet på mig :boxed: fra 3 meters højde! OUCH
    -Da bilen med moderen og det brækkede ben der sad på kammeraten stadig var i syne, løb jeg som død i helved efter dem! (mine tanker var, "FÅ MIG MED PÅ HOSPITALET".
    De så mig dog ikke, så løb bare ned til nærmeste hus og råbte hjælp i fjæset på dem! 8)


    Sådan leger man ikke borg!


  • åååååååååh fed historie! :P