Øhm... nu er tråden ved at gå over i druk historier, så må jeg lige komme med en af mine.
Jeg var til galla fest på skolen, med rimelig billig bar. Den slags ting er dømt til at gå galt, så da jeg traver videre er jeg allerede for beruset til at opføre mig anstændigt. Jeg havde så fået 5 fri biletter til Julebryg på det lokale Daisy den dag (J-Day, red.), så ned sammen med en lille flok og bruge de første 3.
Derefter videre ned på Chaplin (ligger vel ca 300-400 meter fra hinanden), hvor jeg købte en flaske sammen med en af mine venner. Den røg hurtigt ned, og jeg kunne mærke at jeg var i mit es, så vi skulle fandme have en mere - Morgan er jo godt. Det sidste jeg kan huske er at jeg får flasken sammen med den tilhørende kande cola og en spand is stukket i hånden. Det næste jeg husker er at jeg vågner i min seng og der stinker af bræk.
Anyways, har mellem 3 og 4 timer som jeg ikke kan huske af den aften. Det eneste jeg ved med sikkerhed at de resterende 2 ølbilletter som jeg havde manglede, og jeg havde min jakke med hjem som jeg havde efterladt i garderoben på Daisy.
Har så fået fortalt af min far, at han efter at havde ledt rundt omkring på de forskellige parkerings pladser (han fattede ikke hvad jeg sagde i telefonen) fandt mig sovende op af en møg geilet golf. Er den dag i dag lykkelig over at det var min far der kom først og ikke ejeren.
Derefter havde han losset mig ind i bilen, åbnet vinduet og sat mit hovede ud af den - altid godt når drikkevarende skal op igen. Han når kun lige at køre, så knækker jeg mig - heldigvis er mit hoved uden for vinduet. Problemet er bare at det stadige ryger ud over mig selv og og ned af indersiden på døren.
Da jeg kommer hjem, har min far ringet til min mor som står klar med en spand. Da jeg kommer ind på mit værelse, får hun mit tøj pillet af mig og heldigvis smidt til vask. Jeg brækker mig på gulvet foran mit skrivebord, og derefter lægger jeg mig over i sengen, hvor jeg tager et glas fra mit bord, og tror at det er den spand som min mor gav mig - knækkede mig atter, denne gang dog i dette glas, som jeg tilfældigvis holdte ud over sengen.
Så faldt jeg i søvn, og mine forældre stod kl halv fire om morgenen i nattøj i november måned og gjorde bilen regn ude på vejen - de skulle bruge den tidlig søndag morgen...
Den værste jeg lige har - der er dog nogle flere i samlingen.