Din værste bommert

• Øhm... nu er tråden ved at gå over i druk historier, så må jeg lige komme med en af mine.

Jeg var til galla fest på skolen, med rimelig billig bar. Den slags ting er dømt til at gå galt, så da jeg traver videre er jeg allerede for beruset til at opføre mig anstændigt. Jeg havde så fået 5 fri biletter til Julebryg på det lokale Daisy den dag (J-Day, red.), så ned sammen med en lille flok og bruge de første 3.

Derefter videre ned på Chaplin (ligger vel ca 300-400 meter fra hinanden), hvor jeg købte en flaske sammen med en af mine venner. Den røg hurtigt ned, og jeg kunne mærke at jeg var i mit es, så vi skulle fandme have en mere - Morgan er jo godt. Det sidste jeg kan huske er at jeg får flasken sammen med den tilhørende kande cola og en spand is stukket i hånden. Det næste jeg husker er at jeg vågner i min seng og der stinker af bræk.

Anyways, har mellem 3 og 4 timer som jeg ikke kan huske af den aften. Det eneste jeg ved med sikkerhed at de resterende 2 ølbilletter som jeg havde manglede, og jeg havde min jakke med hjem som jeg havde efterladt i garderoben på Daisy.

Har så fået fortalt af min far, at han efter at havde ledt rundt omkring på de forskellige parkerings pladser (han fattede ikke hvad jeg sagde i telefonen) fandt mig sovende op af en møg geilet golf. Er den dag i dag lykkelig over at det var min far der kom først og ikke ejeren.

Derefter havde han losset mig ind i bilen, åbnet vinduet og sat mit hovede ud af den - altid godt når drikkevarende skal op igen. Han når kun lige at køre, så knækker jeg mig - heldigvis er mit hoved uden for vinduet. Problemet er bare at det stadige ryger ud over mig selv og og ned af indersiden på døren.

Da jeg kommer hjem, har min far ringet til min mor som står klar med en spand. Da jeg kommer ind på mit værelse, får hun mit tøj pillet af mig og heldigvis smidt til vask. Jeg brækker mig på gulvet foran mit skrivebord, og derefter lægger jeg mig over i sengen, hvor jeg tager et glas fra mit bord, og tror at det er den spand som min mor gav mig - knækkede mig atter, denne gang dog i dette glas, som jeg tilfældigvis holdte ud over sengen.

Så faldt jeg i søvn, og mine forældre stod kl halv fire om morgenen i nattøj i november måned og gjorde bilen regn ude på vejen - de skulle bruge den tidlig søndag morgen...

Den værste jeg lige har - der er dog nogle flere i samlingen. :)

• well... *tænker...*

Fra da jeg var lille...
    Jeg tror at jeg var ca. 4-5 år på det tidspunkt...Jeg havde på det tidspunkt en meget dårlig vane med at hoppe i min mors og fars seng. Igen den smøre med "det må du ikke" og "du kan komme til skade". Det ender så med at jeg lander forkert, vrikker om og falder og til sidst knalder mit hoved ind i soveværelsesdøren LIGE PÅ KANTEN... Det næste jeg husker er at jeg sidder i min fars bil omme bagved og min mor sidder ved siden af mig og holder en karklud op til mit hoved. og bilen kører mod Åbenrå sygehus hvor jeg så blev syet.
    Siden da har jeg ikke hoppet i deres seng plus at jeg stadig har en lille skaldet plet der hvor jeg ramte døren (den kan man dog ikke se mere da jeg har langt hår nu, men hvis man karseklipper mig så kan man se den.)

morale: Hvis man ikke vil høre, så må man føle.

Til en lille lokal fest
    I den forrige historie boede jeg i Padborg, næsten helt nede ved grænsen til tyskland... Det blev så til at i 1996 at vi flyttede til Hjordkær ved Rødekro.
    I Hjordkær er et af de mest populære steder at holde udendørs fest, oppe ved den lokale skole, på en tribune ved den lokale sportsplads. Det fandt jeg ud af da jeg blev omkring de 16, og joined gladeligt de fester der var deroppe. Det blev så til at en af kammierne tog ned i den lokale hashklub og købte et par gram, mens vi andre drak os herrestive. Da han kom tilbage blev der så tilberedt en fin joint ud af det. Vi havde så den tradition at give en joint et navn (tror vi kaldte den bor mr. Bean eller noget). Og så skulle der ryges...
    Lige akkurat da vi blev færdige med den, da kom der en mand, (tror han arbejdede som natteravn eller en af de der konsulenter for unge) og brokkede sig over alle de ølflasker som lå og flød rundt omkring, og spurgte om vi havde røget et eller andet "som ikke var helt lovligt", og begyndte at komme op at skændes med en af de andre der var der, som han åbenbart kendte.

Ham som konsulenten kendte sagde, efter konsulenten var væk, at vi skulle finde et andet sted, da han før var blevet busted ved at konsulenten var kommet tilbage til der hvor han opholdte sig med to betjente. Det kunne vi jo ikke have efter vi lige havde røget fed.
    Jeg havde så til festen tagt min knallert med, hvilket jeg nu fortryder bitterligt. Pisse fuld og skæv sætter jeg mig op på kværnen og starter den. Kører så 2-3 meter inden der er en der råber om jeg kan give ham et lift. Han sætter sig bagpå, og jeg gasser op. 20-25 meter senere vælter jeg uden at der sker så meget.
    Han tilbyder at tage knallerten op til det andet sted hvor vi skulle være. Da jeg selv er kommet derop, tager jeg mig en smøg, fordi jeg begynder at få det dårligt.

Jeg kan så huske at jeg rejser mig op og går over mod noget lys, finder mig et eller andet at ørle i , og går tilbage til der hvor de andre var.

Det næste jeg husker er at jeg vågner næste morgen, eller det troede jeg. Faktisk havde jeg sovet hele lørdagen væk, og var vågnet søndag morgen, manner for en tur.

Finder så sener ud af at det var en kasse med 10-kroners legetøj fra den lokale købmand jag havde brækket mig i

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• hmmmm der er jo så mange sjove, men det her er nok min favorit:

MEGET fugtig julefrokost på handelsskole...fik vidst kværnet 12 X-mas/snebajere og 70cl snaps.....derefter i byen til kl 4-5 og med den sidste natbus hjem....falder i søvn 100m fra hvor jeg skulle af, og vågner op 30 min senere....

tumler ud af bussen, ser et skilt med byen hvor jeg bor...renser skiltet for sne og ser der så står 20 km bagefter.........

Det tager 2½ time at gå den vej i hawaii skjorte og regnfrakke....i 3-5 graders frost, snevejr og masser af vind.....sov også det meste af lørdagen væk.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Haha, good one :))

• kan huske langt tilbage i børnehaven hvor ens forældre skulle komme til sådan noget underligt noget om aftenen.. Jeg klatrede rundt i et eller andet træ på 5 meter.. Så kom mine forældre, og jeg hang i en gren og slap så grenen da jeg skulle vinke..
    Yngdekraften gad mig ik mere, og røg på hovedet hele vejen ned til jorden. Der skete mirakuløst ingenting :S !

• Nu vi allerede er ved at vise ar, så har jeg da også en lille en.

Jeg væltede som 14 årig på en cykel, ned af en meget stejl bakke. Dumme Jakob! Det resulterede i at jeg lå i respirator i over 3 døgn.
    Jeg skulle eftersigende være blevet ret mærkelig da vi ventede på ambulancen. Faktisk stak jeg én af redningsmændene én ordentlig en på hovedet i ambulancen, men det er en længere historie ;)
    Anyway så borede de hul i mit hoved for at lette trykket som de kaldte det, jeg havde fået en meget kraftig hjernerystelse :crazyeyes:

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• For et par år siden da jeg gik på HF var der selvfølgelig det årlige årsbal. Der var sgu gang i den på skolen, og de fleste fra min klasse var egentlig ret fulde.. Vi besluttede os derfor at tage ind til København og forsøge at gøre diverse barer og diskoteker usikre!

Det lykkedes egentlig også meget godt til kl. er noget der ligner 03.00 for mit vedkommende - nu har jeg sgu fået for meget at drikke og skal hjemaf. Er nu så fuld at jeg ikke fatter hvad jeg laver...

Sætter mig på natbussen (fatter ikke hvorfor jeg ikke tager en taxa) og sætter mig op af vinduet bagerst i bussen. Der går ikke længe før jeg åbenbart falder i søvn.

Jeg vågner et godt stykke oppe i Nordsjælland, og tænker "hmm.. jeg har da ikke kørt så lang tid" og falder derefter i søvn igen. Næste gang jeg vågner holder bussen stille og der er helt tomt. Jeg fatter ingenting og sætter mig til at sove igen. Uheldigvis viser det sig så at jeg har kørt til Gilleleje, men det ved jeg jo ikke. Imens jeg åbenbart sover godt, kører bussen tilbage til København, til rådhuspladsen eller deromkring og jeg vågner for sidste gang ved at buschaufføren hiver i mig og siger "Nu skal du fandme vågne, for du har ikke betalt din billet!"..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by Søndergård
    Nu vi allerede er ved at vise ar, så har jeg da også en lille en.

Jeg væltede som 14 årig på en cykel, ned af en meget stejl bakke. Dumme Jakob! Det resulterede i at jeg lå i respirator i over 3 døgn.
    Jeg skulle eftersigende være blevet ret mærkelig da vi ventede på ambulancen. Faktisk stak jeg én af redningsmændene én ordentlig en på hovedet i ambulancen, men det er en længere historie ;)
    Anyway så borede de hul i mit hoved for at lette trykket som de kaldte det, jeg havde fået en meget kraftig hjernerystelse :crazyeyes:

Avs da 8o :boxed:

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• Hvordan var pigerne på skolen overfor dig efter det så? :D:D

Originally posted by Burger

Det er fordi jeg aldrig dummer mig på et plan så det er sjovt for andre mennesker. Sådan er det at være perfekt :crazyeyes:

Kom nu med en af dine bommerter. DU har lavet et eller andet skørt :razz: