"my humps" - muligvis det dårligste stykke "musik" nogensinde lavet

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Jeg synes sådan set noget af det er meget fedt. Jeg hører det der der bliver spillet på P3 om fredagen når jeg kører ned til kæreste, det der hvor tracks'ne kan være 10-15 min - eller mere :) Jeg ville sådan set også godt findet noget mere af et, men ved ligesom ikke hvad der 'rykker' indenfor det område. Gider ikke bras.


    Hmm, bliver der spillet noget på P3 ? Husker der engang var noget på p3 hver fredag kaldet festudvalget, hvilket var godt. Og som ofte havde nogle kendte gæste djs inde!


    Ellers kan du eventuelt slå ind på Trance Around The World her hver tirsdag fra 21-23. Link finder du på http://www.anjunabeats.com ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hmm, bliver der spillet noget på P3 ? Husker der engang var noget på p3 hver fredag kaldet festudvalget, hvilket var godt. Og som ofte havde nogle kendte gæste djs inde!


    Ellers kan du eventuelt slå ind på Trance Around The World her hver tirsdag fra 21-23. Link finder du på http://www.anjunabeats.com ...


    Jah der er det der før festen. Mener det er der. De spiller ihvertfaldn noget elektronisk musik. Dog er det mest D' store mix om lørdagen....der er en masse...

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Jah der er det der før festen. Mener det er der. De spiller ihvertfaldn noget elektronisk musik. Dog er det mest D' store mix om lørdagen....der er en masse...


    Ahh okay, fair nok :D

  • Flip it like a DJ er da den meget træls sang. My humps ligger bare op til den mest total sexede musikvideo ever og er den det? Næ..


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • Det vil du nok have set mig sige, blandt andet ;)
    Men det har nu ikke noget med computerværket at gøre. Jeg hører også selv noget af det, selvom det er EKSTREMT lidt.
    Men tro nu ikke at jeg vitterligt ikke kan se det musikalske i det, eller at jeg synes lydbilledet som sådan er forvansket af bassen, jeg bryder mig bare ikke om at lytte til det. bevares, det kan være festligt nok på sin vis, men jeg LYTTER ikke til det. Det er noget der måske kører når jeg er i byen osv. Og det er så det gode af det, meget af det synes jeg bare er irriterende ;)
    Som du siger er der andet du så til gengæld ikke kan lide :)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Det vil du nok have set mig sige, blandt andet ;)
    Men det har nu ikke noget med computerværket at gøre. Jeg hører også selv noget af det, selvom det er EKSTREMT lidt.
    Men tro nu ikke at jeg vitterligt ikke kan se det musikalske i det, eller at jeg synes lydbilledet som sådan er forvansket af bassen, jeg bryder mig bare ikke om at lytte til det. bevares, det kan være festligt nok på sin vis, men jeg LYTTER ikke til det. Det er noget der måske kører når jeg er i byen osv. Og det er så det gode af det, meget af det synes jeg bare er irriterende ;)
    Som du siger er der andet du så til gengæld ikke kan lide :)


    Ganske rigtigt ... Dog er det man spiller i byen ikke så meget det jeg lytter til (længere). Det er for det meste poppen af trance man der lytter til. Men det er da omend godt nok at danse til, hvis man en enkelt gang får sig forvildet ud på dansegulvet. Ellers er det et ekstra kick når man motionere.

  • til jer der er til noget lidt anderledes og interessant musik tjek de her kunstnere:



    FSOL(future sound of london)


    wagon christ


    amon tobin


    aphex twin


    square pusher



    de her gutter er nok ca. 147x så musikalske som black-eyed-peas...prøv at lyt lidt til det

  • med hensyn til my humps - hun synger på 2 toner - og med den samme rytme hele vejen igennem... så kommer der af og til et crappy cut med mandevokal - der på ingen måde passer godt ind i skalaen... det eneste der gør at man kan holde ud at lytte til det er at det er blevet gennemproduceret - men derfor er der nu ikke nogetmusikalsk ved det... :/

  • En sang der overgår My Humps i elendighed, er fanme da "Katie Melua - 9 Million Bicycles in Beijing"


    Det er da noget af det værste bræk jeg længe har hørt.


    Sammenlignet, er My Humps sq da til at holde ud noget længere før man skifter radiokanal. :finger:

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    En sang der overgår My Humps i elendighed, er fanme da "Katie Melua - 9 Million Bicycles in Beijing"


    den er da herre retro...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Hm tjah. My Humps er om muligt det dårligste stykke musik der nogensinde har hittet! Og det samme med Flip it Like A DJ.


    My humps er bare så kedeligt! Et kedeligt beat, kedelige effekter (som er hørt før), en forfærdelig kvindestemme, forfærdelige mandestemmer, ja generelt forfærdeligt.


    Joey Moe, han er en eller anden blingbling popsmart fyr som er blevet fundet på gaden, og fået stukket en tekst i hånden; "her syng den her, den er god - pigerne vil elske dig". Også kendt som Nik & Jay 2 Det er jo til grin!


    Der er ingen bands inden for popmusik i dag der prøver at være nyskabende synes jeg, det er bare det samme ævl om og om igen. Opbygget efter samme kedelige pop-recept.


    Tror skam der er en del bands der vil huskes i dag som store bands, men så absolut ikke inden for pop-genren. Der er intet musikalsk i det.


    Nej pop er ikke lige min kop the :)


  • jeg er så evigt enig med dig i den sag.. alså at my humps lige fik mig til at kigge to gange (eller mere) da jeg så den rulle over skærmen skal jeg da ikke afvise. Men de er generalt ikk det jeg går rundt og lytter til, er mere over i rock/heavy metal men jeg siger ikke at de ikke skal ha lov at være der.. vær mand/kvinde sin smag..


    (går tilbage og hører Arch Enemy..)

    AMD Phenom II X6 1100T
    Gigabyte 990FXA-UD3
    8gb Corsair DDR3
    Club3D HD5750

  • Jeg er ikke den helt store fan af "my humps", og jeg synes sangen er helt igennem irriterende. Den sætter sig fast inde i mit hovede og jeg kan huske den flere timer senere. Alt i alt gennem irriterende. :rolleyes:


    Det skal så også siges at jeg selv er til punk og rock ;)

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Den udgave jeg har liggende er fed nok.
    Optog gennem programmet 'FunnyVoice' så det lyder som om hun er en mand.
    Fuck det lyder sjovt når der bliver sagt 'And they say they love my ass' :))


    Men ellers er den nok det værste musik der er lavet.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)