"my humps" - muligvis det dårligste stykke "musik" nogensinde lavet

Originally posted by _WHAT_
    Altså det er jo altid en smags sag sammenlignet med meget musik vil jeg sige my humbs er skod.... men jeg vil da så også sige at der er MEGET ringere musik som er populært lige nu. Tag james blundt eller hvordan han nu staves... seriøst du kan tage alle personer på jorden og tror ikke du finder nogen med en ringere sang stemme den mand er totalt blæst for alt hvad der har musik at gøre. Sammenlignet med hans musik bliver my humbs lige frem til god musik... ikke at det siger så meget.

Det er jo så din smag :)
    Jeg syntes han synger fremragende og det er på trods af jeg slet ikke er til den musik genre. Personligt er jeg mere til Foo Fighters, Nickleback, altså det lidt mere hårde musik.
    Giver de andre ret i, popmusik i dag er skod.

• Flyttet til Film & Musik.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by _WHAT_
    Altså det er jo altid en smags sag sammenlignet med meget musik vil jeg sige my humbs er skod.... men jeg vil da så også sige at der er MEGET ringere musik som er populært lige nu. Tag james blundt eller hvordan han nu staves... seriøst du kan tage alle personer på jorden og tror ikke du finder nogen med en ringere sang stemme den mand er totalt blæst for alt hvad der har musik at gøre. Sammenlignet med hans musik bliver my humbs lige frem til god musik... ikke at det siger så meget.

Så skal du høre joken på et af hans numre, som nu dog er blevet forbudt i England. Det kan derfor måske blive lidt svært at få den hørt!

Originally posted by sam

Det er jo så din smag :)
    Jeg syntes han synger fremragende og det er på trods af jeg slet ikke er til den musik genre. Personligt er jeg mere til Foo Fighters, Nickleback, altså det lidt mere hårde musik.
    Giver de andre ret i, popmusik i dag er skod.

Jamen nice da tror godt jeg vil sælge dig nogle cd'er hvor jeg synger så for alle kan sgu synge så godt som ham... lyder mere som en konfi unge med ondt i halsen :T

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Pulse
    Som sagt, så kan "my humps" virkelig få pigerne til at ryste deres "assets"... :T

Så den tjener et godt formål ;)

asset [´æset] sb. (fig.) aktiv; fordel; gode;
    • assets
    a) (merk.) aktiver; værdier;
    b) (også) gode sider;
    gross assets aktivmasse;
    assets and liabilities aktiver og passiver.

Heldigt vi ikke har nogle rødstrømper her inde Pulse :D

for at komme back til topic, så syns jeg personligt at 'my humps' er noget af det værste **** The Black Eyed Peas har lavet....

• Yup... Der er ikke ret meget musik eller mange musikere fra de sidste 10-15 år man vil kunne se tilbage på om 50 år og se på dem ligesom beetles, rolling stones osvosv...

Det tror jeg virkelig ikke...

Originally posted by købkøb
    Yup... Der er ikke ret meget musik eller mange musikere fra de sidste 10-15 år man vil kunne se tilbage på om 50 år og se på dem ligesom beetles, rolling stones osvosv...

Det har måske noget at gøre med, at dem du nævner der var "ny skabere" og der idag er overflod af folk der prøver på at skabe noget nyt - fedt - osv. Derfor drukner de mange talenter i hinanden IMO!..

I dagens verden er det jo lidt svært, at være den/de eneste der er go' til en ting.

Originally posted by Tarantula

Well.. Hvis det kan få tøserne på dansegulvet til at gå amok - klager jeg ikke! :))

Heller ikke her!!;)
    Men ja nutidens pop musik er ikke godt!!

Originally posted by købkøb
    Yup... Der er ikke ret meget musik eller mange musikere fra de sidste 10-15 år man vil kunne se tilbage på om 50 år og se på dem ligesom beetles, rolling stones osvosv...

Nej det kunne der være noget om. Jeg ville om nogen måske nævne Nirvana, hvis vi snakker bands folk vil snakke om fra 90'erne. Og Pearl Jam.

Men for pokker der er meget lort. Det samme kan også siges idag.
    Og ja, my humps er noget af det mest elendige musik nogensinde. Eneste plus må være videoen. Ihvertfald de første par sekunder, hvor Fergies røv hopper op og ned af skærmen.

Originally posted by Carlsen

Nej det kunne der være noget om. Jeg ville om nogen måske nævne Nirvana, hvis vi snakker bands folk vil snakke om fra 90'erne. Og Pearl Jam.

Og ja, my humps er noget af det mest elendige musik nogensinde. Eneste plus må være videoen. Ihvertfald de første par sekunder, hvor Fergies røv hopper op og ned af skærmen.

Det ved jeg nu ikke rigtig.
    Personligt tror jeg nu også bands som f.eks. Coldplay og muligvis Foo Fighters vile blive husket ganske længe. Er faktisk nærmest sikker på Coldplay.

Originally posted by Carlsen

Og senere barmen der er presset op i skærmen og lige få et par ryst !

Originally posted by Butcher

Det ved jeg nu ikke rigtig.
    Personligt tror jeg nu også bands som f.eks. Coldplay og muligvis Foo Fighters vile blive husket ganske længe. Er faktisk nærmest sikker på Coldplay.

Der er jo mange...

Inden for rap: Dr. dre, Ice cube, eminem osvosv...

Britney spears første sange.. Nirvana, coldplay osvosv... Der er mange... Men ifht hvor meget der blir lavet og hvor lidt af det der blir KÆMPE...

IMO er det bare et tegn på at der skal meget lidt til idag for at hitte, folk er generelt ligeglad med kvaliteten i ting... Også mad osv...

• Ahh, ved ikke om man er ligeglad med kvaliteten, der kommer bare så meget musik idag. Svært at finde hat og briller i tingene. Er jeg umiddelbart ikke, men hvis jeg begyndte at fortælle hvad jeg lyttede til, ja så ville folk nok mene noget andet ;(

Originally posted by Macimuz
    Ahh, ved ikke om man er ligeglad med kvaliteten, der kommer bare så meget musik idag. Svært at finde hat og briller i tingene. Er jeg umiddelbart ikke, men hvis jeg begyndte at fortælle hvad jeg lyttede til, ja så ville folk nok mene noget andet ;(

Det du lytter til er klart bedre end My Humps. Denne tråd er bare endnu et bevis på hvor forskellig smag er. Jeg er ved at få spat af My Humps, fordi den bliver spillet ret ofte i radioen - sådan er det med det meste popmusik, og desværre bliver det spillet så meget, at det bliver endnu mere dårligt end det er i forvejen.

Dog bliver der da også lavet popmusik der er værd at lytte til, så det er ikke det hele der er noget skrammel.

Originally posted by Burger

Det du lytter til er klart bedre end My Humps. Denne tråd er bare endnu et bevis på hvor forskellig smag er. Jeg er ved at få spat af My Humps, fordi den bliver spillet ret ofte i radioen - sådan er det med det meste popmusik, og desværre bliver det spillet så meget, at det bliver endnu mere dårligt end det er i forvejen.

Dog bliver der da også lavet popmusik der er værd at lytte til, så det er ikke det hele der er noget skrammel.

Tror mange ville være uenige, da de faktisk er af den opfattelse, at elektronisk musik ikke er "musik". Det er jo bare lavet med en computer eller det er jo bare en bass der larmer.

Men som de måske fordømme trance, fordømmer jeg selv noget som boybands eller nik og jay.

Som du siger, folks smag er bare ikke den samme. Og heldigvis, kan man sige :)

Men må indrømme jeg skære tænder når folk siger Trance ikk er musik, og samtidig tror det alt sammen er lavet på en computer. :)) Men hey, det løber også mig koldt ned af ryggen, når man bliver udsat for visse andre former for musik.

Originally posted by Macimuz
    Tror mange ville være uenige, da de faktisk er af den opfattelse, at elektronisk musik ikke er "musik". Det er jo bare lavet med en computer eller det er jo bare en bass der larmer.

Jeg synes sådan set noget af det er meget fedt. Jeg hører det der der bliver spillet på P3 om fredagen når jeg kører ned til kæreste, det der hvor tracks'ne kan være 10-15 min - eller mere :) Jeg ville sådan set også godt findet noget mere af et, men ved ligesom ikke hvad der 'rykker' indenfor det område. Gider ikke bras.