For gammel sodavand ?

• Kan det ske noget hvis man drikker sodavand som er fra okt 05 ? :rolleyes:
    Sidste dato var okt 05.
    Jeg kan sige at de smager som de skal men er det nu sundt ?

Dør jeg af det :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Rettet en gang, sidst af Artisan ().

• Hehe hvis du blir selvlysende ska du søge læge..

Tror sku ikk der sker så meget...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• hmm jeg har stadig normal hudfarve..... :razz:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• Sker der vist intet ved. Hvis sodavanden så normal ud er det vist ligemeget. Men hvis der nu svømmer mider rundt i den eller vandet er grønt med klumper skal du nok lade være at drikke det.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Fordi min nabo som skal flytte har smidt 3 ramme sodavand ud :dance:

• Har drukket cola der var holdbar til 2004 her for et par måneder siden, og det smagte fint... Kan faktisk anbefales, årgangscola er nu en fin ting :))

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

• Hvad med øl?

Har nogle dåse øl, som skulle være utrolig gamle.. En med Tuborg, hvor der er 2 figure på, hvor den ene siger noget til den anden.

Og den anden er en Albani 45 tror jeg, hvor der er nogle vikinge figure på!

Dør jeg af dem? :S

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Syg bliver du, tror jeg! Der er jo gær i øl (Tror jeg :)))

• Hvis sodavanden smager som den skal sker der ikke en bjælde ved at drikke den...

Sidste salgsdato betyder ikke at noget er dårligt, det er såmen bare den sidste dato det må sælges.. ;)

Originally posted by SeePee
    Hvis sodavanden smager som den skal sker der ikke en bjælde ved at drikke den...

Sidste salgsdato betyder ikke at noget er dårligt, det er såmen bare den sidste dato det må sælges.. ;)

Og hvorfor skulle man ikke måtte sælge det hvis det ikke fejler noget? Joo det skal jeg sige dig: For højt indhold af bakterier.

Ved sidste salgsdato har produktet nået et max tilladt antal bakterier, og må derfor ikke sælges - derfor har det meget at sige ved hvilken temperatur at de har været opbevaret.

Originally posted by Happy^

Og hvorfor skulle man ikke måtte sælge det hvis det ikke fejler noget? Joo det skal jeg sige dig: For højt indhold af bakterier.

Ved sidste salgsdato har produktet nået et max tilladt antal bakterier, og må derfor ikke sælges - derfor har det meget at sige ved hvilken temperatur at de har været opbevaret.

Du mener den højeste sats for teoretisk, maximalt mulige antal bakterier... Det SeePee mener er jo at man godt selv ka vurdere om den er dårlig når man står med den og derved ka man vurdere om de er sundhedsskadelige..

Sælgeren og producenten ska sørge for at den ikk sælges når det er for gammelt og gerne lidt før, så personen kan nå at bruge varen... Men de blir jo nødt til at sætte en dato på en eller anden måde.. Derfor finder de den værst mulige situation og opbevaringsmulighed og finder ud af hvor lang tid den så kan holde sig under de omstændigheder ;)

Originally posted by Boris
    Hørte om en der drak gammel sodavand og fik armen revet af i en centrifuge.....´Nasty stuff.....Det vil jeg godt advare mod.

ha ha lige min humor efter så meget kaffe ;) :))

Originally posted by KarGa

Du mener den højeste sats for teoretisk, maximalt mulige antal bakterier... Det SeePee mener er jo at man godt selv ka vurdere om den er dårlig når man står med den og derved ka man vurdere om de er sundhedsskadelige..

Sælgeren og producenten ska sørge for at den ikk sælges når det er for gammelt og gerne lidt før, så personen kan nå at bruge varen... Men de blir jo nødt til at sætte en dato på en eller anden måde.. Derfor finder de den værst mulige situation og opbevaringsmulighed og finder ud af hvor lang tid den så kan holde sig under de omstændigheder ;)

STOP med det snak så sent..... Gik fanme næsten i gulvet :D

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition