• Nu har jeg endelig fået sparet sammen til en 100% mount men er så i tvivl om min pc i det hele kan klare det, vil være ret surt at bruge 900g og finde ud af at det lagger for meget til at man kan ride på den

PC spec:
    AMD 2400
    768 pc 2700 ram
    GeForce 5900XT
    2mbt internet

Nogen der har en ide om den vil kunne køre det uden for megen hakken/lagging ?

• Det er ikke noget du skal være bange for. Tror heller ikke den KAN lagge af at man køber epic mount. Ihvertfald ikke hørt om nogen tilfælde

Men hvis det er, kan du jo altid sætte grafikken ned.

Men som sagt, ikke noget du skal være bange for!

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Kan din computer trække dit 60% mount er det ikke noget problem.

Ja...hvis blot den kan trække, at du "går" med din character, kan den trække en 100% mount. Så stærkt går det altså heller ikke.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Resmen
    hvis du er smart tager du op i rank 3 og får 10% mere rabat

Skulle lige til at sige det...

Bliv lige rank 3 i PvP så får du 10% rabat mere... Så koster den kun 800g... Og det tager 1-3 uger at blive rank3 alt efter hvor meget du PvP'er...

Originally posted by Claes
    På en test server fik jeg engang et 900% mount. der laggede det ikke engang. så du skal ikk være urolig.

Ehh? Det er ca. 3 gange så hurtigt som griffon, bat rider osv? :S