Hvilken køle løsning ville være det bedste til mit grafikkort???
Max pris er 400kr
Hvilken køle løsning ville være det bedste til mit grafikkort???
Max pris er 400kr
et vandkølehovede hvis du har vand iforvejen, ellers luft...
BTW: Fix lige overskriften, var lige ved at skrive -80 cascade koldest for at undgå coldbug. - Men den går nok næppe for 400
Ja men hvilken køleløsning er så god hvis det bare skal være luft... effektiv og lydløs...
kan kun sige zalman vf700cu
QuoteOriginally posted by hot_fifty
kan kun sige zalman vf700cu
Her må jeg også være enig. Hvis det skal være en luft køler, så skal det være Zalman VF700CU.
Holder mig stadig i acrtic cooling lejren, selvom den bliver mindre, dn køler nemlig noget bedre vil jeg mene, og så trækker den osse varm luft ud af dit kabi.. Og den er lydløs
Nogen der har en side med test af nogle de kølere på et 7800gtx hvor det er sammenlignet med orginal køleren hvis der ikke er ret meget ud af det gider jeg nemlig ikke bruge penge på det for orginal køleren laver sgu ikke ret meget.
Fandt lige en test med de forskellige kølere, godt nok ikke på et 7800 men 6800
http://www.tweakers4u.de/artik…,,06,2005,,144.htm?page=5
Jeg er sku lidt i tvivl om hvad man skal vælge... Da mit kabinet bliver temmeligt varmt. Da det er isoleret...
QuoteOriginally posted by recruit
Jeg er sku lidt i tvivl om hvad man skal vælge... Da mit kabinet bliver temmeligt varmt. Da det er isoleret...
i såfald skal du da ihverfald ikke vælge zalman køleren da den jo lige netop blæser den varme luft ud i kabinettet.
Så ville det måske være bedre med en NV Silencer 5 (Rev. 3) Da der på deres hjemmeside står at Rev. 2 ikke skulle passe på 7800
http://www.arctic-cooling.com/vga1.php
Eller hvad siger i???
QuoteDisplay MoreOriginally posted by recruit
Så ville det måske være bedre med en NV Silencer 5 (Rev. 3) Da der på deres hjemmeside står at Rev. 2 ikke skulle passe på 7800
http://www.arctic-cooling.com/vga1.php
Eller hvad siger i???
jeg perrsonligt har kun haft gode erfaringer med NV silencer har haft 3 af slagsen+ 1 ATI silencer på NV oplevede jeg et stort drop i temperaturen og støjen selvfølgelig,på ATI silenceren faldt temperaturen ikke så drastisk men det gjorde lydnivuet tilgengæld.
zalmanen kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har prøvet den,men der er da mange her og på andre sider der lovpriser den.
grunden til at jeg valgte silenceren er at den køler ram'mene aktivt og at den smider det varme luft ud af kabinetet
Har prøvet både den Zalman og NV Silencers på diverse kort, og holder mig klart til NV´en. Ydelsesmæssigt mener jeg ikke der er den store forskel, men de to Zalman´s jeg har haft har begge haft en irriterende klikkelyd.
Med et lydisoleret kabinet ville jeg til hver en tid foretrække en køler der hiver den varme ludt ud.
Det bliver så en NV Silencer 5... Men hvor kan man købe denne i Rev. 3???
jeg venter på min til mit 7800gt. du kan vidst stadig ikke finde den på edbpriser. men SHG har den fra den 6. januar. jeg ved så ikke hvor mange de får. men der får jeg den i hvert fald.
grrr! det har jeg spugt om herinde, og søgt efter mange mange mange gange!
Quotegrrr!
det har jeg spugt om herinde, og søgt efter mange mange mange gange!
Jamen, så husk da at gemme linket og sige tak til anviseren, he he
Jeg har oz lige bestillt NV Silencer 5 (Rev. 3) til mit 7800 GT.. så håber jeg på RARligt oc!! kortet kommer på mandag så det blir spass at lege med!
Mvh Mads