Indlæg af phg

    ,



    det er lige her du tager fejl den køler faktisk bedre end alle de kølere du nævner,og ja den er stor det er alle dem du nævner sku da også,foreks. kan jeg kun lige med nød og næppe lukke kabinetsiden for min scythe ninja køler og den har samme ydermål som infinity,så jeg ville vælge gemini 2 hvis jeg skulle have en ny køler idag.

    Quote

    Originally posted by xecuter
    har du alt til begge kort og kører de perfekt.. jeg har pengene om 14 dage så vil jeg godt købe dem begge hvis du kan vente


    ja jeg har alt ,orginalt embalage driver cd'er software manualer,kviteringer osv.
    og ja jeg kan sagtens vente 14 dage hvis du er intereseret
    de kører som en drøm
    har aldrig haft problemer med dem
    temp med vandkølingen ligger på cirka 43grader

    jeg har lidt hardware i overskud andre ligeså godt kunne få glæde af,det drejer sig om følgene:
    2 stk ASUS 7800GTX grafikkort,monteret med innovatek cool matic vandkølehoveder(den originale køler medfølger)
    priside 2000 kr pr styk med vandkølehovedet+den originale køler
    (sælges kun med vandkølehovedderne,gider ikke skille dem ad for at sætte den originale køler på)
    1 stk ASUS A8N-SLI SE bundkort
    priside 450kr
    1 stk ABIT K8N SLI bundkort
    priside 450kr
    2 gb ram fordelt på 4 stænger pc3200 kingston value
    priside 800kr
    vandkøling bestående af eheim station 600(den runde model),alphacool nexXxos dual radiator med 2 lydløse 120mm blæsere+ diverse slanger og forskruninger(sælges kun samlet)
    priside 500kr
    1 stk AMD atlon 64 3800+ cpu
    priside 600kr
    alle dele er under 1 år gamle


    ALLE TINGENE ER SOLGT
    der var en der ville købe alt på engang kunne ikke sige nej
    beklager!!

    rækkefølgen tror jeg er underordnet gør som du syntes er nemmest,men husk lige at samle det hele på en avis på gulvet og lad det køre 24 timer først bare for at tjekke det hele er tæt og det kører som det skal.

    nu har mit vandkøling kørt i en 3mdr. tid og jeg syntes ikke rigtigt der er det flow i som da det var nyt(temp på gpu'erne er også steget 10 grader)
    men hvad skal man rense sådan et system med??

    Quote

    Originally posted by M.Beier
    Ikke udminbart...


    Jeg planlægger at køre med en sådanne smed der får en sjat tørre ris i når jeg en kornroe :) - Håber på det vil virke...


    ANyhow, coldbuggen kan fjernes, men er et permanent mod, og ikke et du ønsker at bruge ved.... selv med single stage... :pokey:


    hvaaa var det en god fest :cheers:,det er sku ikke nemt at forstå hvad du skriver,den tegning du kommer med kunne jeg godt tænke mig at få uddybet lidt nærmere ;)

    Quote

    Originally posted by SlackeR
    jeg forsvarer såmænd ikke Beier, jeg er bare pisse træt af at man altid skal se den slags angreb på nogle folk. Og ja jeg ved godt at hn ofte selv er ude om det, men jeg mener så absolut ikke det er tilfældet i denne situation. Og hvis jeg ellers er på hans side kan du være ganske sikker på jeg heller ikke synes det der.
    Sagen er den at Bigtoe ved det - det fortæller Bier til Haze, så Haze rent faktisk kan få hjælp af Bigtoe hvis han er interesseret. jeg kan virkelig ikke se problemet.
    han kunne også have sagt at der er en fra OCZ der ved det, men han vil ikke fortælle hvem. Så er det jo nemt at finde frem til hvem.
    Han kunne også have sagt at Bigtoe vidste det, men ikke hvor man fandt ham.
    Men det gjorde han ikke. Han kom faktisk med en relevant oplysning der kunne være til hjælp. Og så får han smidt en gang lort i ansigtet. Det er sgu ikke en måde at opføre sig på der hvor jeg har lært at opføre mig.


    det er ikke det at han prøver at hjælpe det er mere måden han gør det på,som bentzin også skriver er der måske 5-6 personer der ved hvad manden taler om,jeg kom med en guide der muligvis kunne hjælpe,og ja det kan da godt være jeg smurte lidt tykt på over for m.beier,men det ændrer ikke min mening over for denne person,hvor jeg er fuldstændig enig med bentzin.

    Skrev BigToe, eftersom stortset alle anvendte BIOS'er til bundkort er lavet af ham eller Oskar Wu, er det faktisk almen viden, men OCZ ved du måske ikke hvem er? - de har ellers en hjemmeside med kontaktoplysninger..



    NEJ jeg ved kra....ed... ikke hvem de er og jeg sku også ligeglad
    magen til overlegen opførsel som du lægger for dagen i den her og andre post skal man lede længe efter
    du er sku da så klog at du kunne undvære dit hoved.


    P.S jeg kom sku da i det mindste med en guide og det kunne jo være der var noget i den han kunne bruge,men igen du ved jo åbenbart bedre.

    Quote

    Originally posted by HaZe
    hey jeg ville lige høre om der er nogen af jer der kender en guide hvor jeg kan se precis hvad de forskellige tal gør ved ens timing.


    Jeg skal overclocke en smule og lave om på timings og derfor syntes jeg det er meget rart at vide hvad de forskellige ting er..


    På forhånd Tak


    her er en guide
    http://www.corsairmicro.com/memory_basics/153707/index.html
    så er du også fri for at skulle rode dig ud i noget med m.beier "venner som han åbenbart går ud fra alle kender.
    skal jeg også komme og sige til dig bare kontakt thorkild hansen for han ved alt om lastbiler
    hvordan fan... skulle jeg og de fleste herinde vide hvem tony er

    Quote

    Originally posted by Butcher


    Hvis vi trænger til højere IQ hvad gør han så? en mand som har boet i et land i 22 år og åbenbart stadig intet dansk kan :roller: :rolleyes:



    læste et interview med ham for en måneds tid siden og det viser sig at fjolset faktisk taler flydende dansk,men han syntes nok han lyder mere"international" når han snakker engelsk

    Quote

    Originally posted by Han$en
    Hey. Nogen der kender et vandkølehoved i flad form til 7800GS? Altså dvs. at det ikke må fylde slottet ved siden af, da det er i en Barebone. Pris har ingen betydning, det skal bare køle godt og fylde mindst muligt. Gerne med studsene i toppen :9xo


    hvad med dette her
    http://www.vcore.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=1238
    har det selv og holder mine 2 7800gtx nede på 38 grader med en dualradiator med 2 120mm blæsere på.

    Quote

    Originally posted by tomaszo
    Kan du ikke bare bruge bundkortet eget program, der plejer næsten altid at følge et med, og hvis du har asus er asus probe godt


    nu henter everest jo sine oplysninger fra bundkortets sensorer så jeg kan ikke rigtig se hvad forskel et andet program skulle kunne gøre,det må da være sensorene i bundkortet der er noget galt med.

    jeg har zalman's sidene på mine 7800gtx og jeg må sige jeg er ikke imponeret de kører 12v nu og ligger med en temp på 45 idle 55 load
    hvis jeg sætter dem på 5 volt er de ikke en skid bedre en stockkøleren bortset fra de larmer mindre
    havde en silencer på mit gamle ati x850xtpe og den sagde ikke en lyd
    så jeg holder mest på silenceren.
    har forøvrigt lige investeret i 2 af disse
    http://www.vcore.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=1238
    så jeg regner med bedre køling og mere stilhed