Bedste scorer replik?

Originally posted by Macimuz
    Venter til yderst sent på natten hvor de restende er så stive de ikke siger nej .. og du selv er ligeglad med hvordan det ser ud ...

LOL kan godt lide du siger "det" :)) Holder nu på man skal slå til engang midt i det hele. Ender altid med jeg får så meget ind under vesten at mit sprog bliver så knudret så selv en professionel ville have svært ved at forstå hvad jeg står og fyrer ud af munden.. :P

Originally posted by Marquis

LOL kan godt lide du siger "det" :)) Holder nu på man skal slå til engang midt i det hele. Ender altid med jeg får så meget ind under vesten at mit sprog bliver så knudret så selv en professionel ville have svært ved at forstå hvad jeg står og fyrer ud af munden.. :P

lyder bekendt

• Hehe lad bare være med at svine dem til. Virker som regel skidt for mig ;)
    dvs det er bare min form for humor der er sådan, men har endnu ikke fundet en der falder for netop dét. Så planen er at jeg prøver at styre det for fremtiden efter at have ødelagt en ellers tilsyneladende god mulighed i torsdags :))

Originally posted by SlackeR
    Hehe lad bare være med at svine dem til. Virker som regel skidt for mig ;)
    dvs det er bare min form for humor der er sådan, men har endnu ikke fundet en der falder for netop dét. Så planen er at jeg prøver at styre det for fremtiden efter at have ødelagt en ellers tilsyneladende god mulighed i torsdags :))

Sådan et ala Robert sprog ? :))

Originally posted by Marquis

Hehe, så er man i hvertfald nogenlunde sikret ... :roller:

Mjah ikke rigtig.
    Er som sagt bare min humor der er ret mystisk til tider, måske især når jeg er fuld. Skal helt sikkert lære at slappe af med den slags. Men ofte ender jeg med at være typen der siger en masse om hvor fantastisk jeg selv er og er enormt selvironisk, fordi jeg i virkeligheden er en enormt afslappet fyr der ser mig selv som nede på jorden og alting.. Og så laver jeg gerne sjov med alle dem der ikke gør ;)
    Men det er jo svært at vide at jeg ikke er sådan hvis man ikke kender mig. Ud over at det ofte er ret tydeligt at det ikke er alt hvad jeg siger der passer og så videre, men man ved aldrig hvad folk selv ved om sig selv jo ;)
    Så jeg tror mange synes jeg er en smart type egentlig, og det er i grunden lidt ærgeligt når det netop er det jeg ikke er ;)
    Torsdagens tilfælde husker jeg faktisk ikke helt hvad jeg sagde til, men har nok nævnt noget med at hun ikke fik sit kørekort samme dag, sagde en af hendes venner.. Måske.
    Kan ihvertfald huske at hun sagde jeg ikke var så sød, men at hun havde syntes det i starten. Det dumme er at hun faktisk var lækker :))

• Hehe, sådan kan det gå ...

• Det kan sgu ske for selv den bedste. Jeg har også erfaret mig at man ikke skal kalde en pige for tisseflæsk.. på den hårde måde hehe

Originally posted by Tismund

Det kan sgu ske for selv den bedste. Jeg har også erfaret mig at man ikke skal kalde en pige for tisseflæsk.. på den hårde måde hehe

Tisseflæsk ? 8o

• Haha fedt ord, Tismund 8o
    Havde jeg sgu alligevel aldrig hørt. Men tror også nok mit svar til det med at jeg ikke var så sød mere var noget i retning af "pokkers, så er det ikke os der skal snave?" :))

• Jeg sys du sø, jeg vil ha dig med hjem :P

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Originally posted by GrillRotten

De unge piger har jo ikke hængebryster ;)

Kommer da lige an på, hvad du mener med unge piger.
    Jeg har da set nogle stykker på 18-25, som godt kunne have batterierne spændt noget højere op... :$

Originally posted by The Hans

Kommer da lige an på, hvad du mener med unge piger.
    Jeg har da set nogle stykker på 18-25, som godt kunne have batterierne spændt noget højere op... :$

ja og idag får man bare skudt noget silicone eller saltvand i skidtet ...

• Har jeg ikke set dig før

Dine trusser vel set godt ud på mit natbord

De bukser ville godt nok klæde din ankler

Vil du ikke med hjem og se mine frimærkesamling

hvor har du smukke øjne

Hvis jeg skulle vække dig i morgen tidlig, skal jeg så ringe til dig eller bare prikke dig på skulderen?

Du har en god røv i de sko

• Min underbo fortalte om en veninde der faktisk var udsat for den replik ... Veninden tog så alligevel med ham der gutten hjem .. Gæt engang, han hev squ en frimærkesamling frem 8o