Er en XBOX 360 pengene værd?

• Ja den er uden tvivl alle pengene værd. At spille på sin computer og sin pc'er kan slet ikke sammenlignes. En konsol med 3 venner er klart at fortrække. Det skal da heller ikke glemmes at der kommer sindssygt mange fede titler til den.

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

• Havde jeg pengene ville jeg købe en. Det er kanon at have en konsol man kan spille på med vennerne inden man skal i byen eller til fest. Det er sgu kanon. Men ellers er det sgu dyrt osv.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Nej, den er ikke penge værd, på nuværende tidspunkt, men når ps3 kommer og de hiver et par kilo af prisen, kan du spørge igen. 8)

R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

• godt PAW..og jer andre

ja, men en Xbox 360 bryder ikke ned, driverne skal ikke opdateres, der opstår ingen mystiske scenarier, der er ikke problemer med spyware eller programmer, der skal opdateres osv.

Desuden kommer der en version af messenger til den.

Den kan køre spil bedre, end en computer til 15 k

På den anden side, så kan den så kun spille spil, video etcetera, men det gør den så også ekstremt godt uden problemer. Jeg har før kun sværget til computere, men nu står der en 360 herhjemme, og det har jeg absolut ikke fortrudt. Igen kan en konsol ikke helt sammenlignes med en PC.

Dog har den sine særheder for nogle, men det skal jo nok gå i orden.

Hvad der indtil videre er konstateret af "fejl" med 360:

Ridser skiverne, hvis den bliver flyttet under afspilning (det gør alle)
    Problemer med strømforsyningen (mest i USA)
    Andre fejl (min har ikke nogle)
    Blæsere, der ikke starter mm. (skyldes defekt PSU)

Jeg har ikke haft nogle af overstående problemer, men det er sket for nogle. Desuden kan jeg sige, at den sagtens kan bruges på et normalt TV, dog ser det meget bedre ud på et TV, der understøtter HDTV.

• Hvis du bygger en pc og ikke piller ved den og tweaker den og alt muligt mærkeligt, så kan den langt mere end den xbox - og er mindst lige så stabil, hvis ikke mere.

Hvor er xbox'en udviklet? på en computer. Hvor sidder du og skriver fra lige nu - 99.99% sikkert fra en pc.
    Hvor laves der flest spil til - computeren. Hvad kan du lave mest personlig - igen, computeren.

Grunden til at en konsol kører et spil godt, det er fordi den intet andet end det kan! Spillet er skrevet til éen enkelt "computer" hvor konfigurationen er den samme på alle - gør det meget nemmere at udvikle et spil.

Mulighederne med en computer er langt større end de nogensinde vil blive med en konsol.

Originally posted by Pulse
    Hvis jeg absolut skulle bruge penge på en konsol, ville jeg vente lidt endnu og købe en PS3...

Hørt!!! :9xo

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by Pulse
    Hvis jeg absolut skulle bruge penge på en konsol, ville jeg vente lidt endnu og købe en PS3...

Samme mening her ... Omend bør man da lige se hvad PS3eren byder på ... Man har efter min mening ikke meget at måle 360eren op imod endnu ... (tænker rent konsolmæssigt)

Electronic Arts er skuffet
    Xbox 360 er ikke så udbredt som forventet, og PS3 lanceringen kommer for tidligt.

Der skal en del til at tilfredsstille drengene hos Electronic Arts. I nye udtalelser har deres finansielle direktør, Warren Jenson, udtrykt skeptiske holdninger til lanceringerne af Xbox 360 og Playstation 3.

Jenson og EA er først og fremmest imponerede over lanceringen af Xbox 360 og dens succes i Nordamerika og Europa med hensyn til efterspørgsel. Desværre forventer de ikke, at konsollen når ud til det samme antal brugere som de oprindeligt regnede med. Bedre bliver det ikke med PS3, hvor EA frygter, at Sony bruger for lidt tid på at udvikle konsollen med et dertil skuffende resultat. Det kan ende med, at PS3 lanceres uden tilstrækkeligt med store titler, fordi udviklerne ikke får nok tid.

Kilde: Boomtown

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Ja, jeg synes XBOX360 er pengene værd.
    Den der diskution om PC eller XBOX er bedst, er lidt af en pære/æble diskution. Det er jo to forskellige produkter.

Jeg kunne dog sagtens finde på at bruge pengene på en XBOX360, da det ind i mellem er fedt at kunne smide sig på sofaen og spille mod kammeraterne. Ligedan synes jeg 360'erens evner som mediacenter er kanon.
    Designet synes jeg også godt om, og jeg ville bestemt ikke have noget imod at have den stående i stuen.
    Prøvede det nye projekt gotham racing nede i FONA på udgivelsesdagen, og det ser virkelig vildt ud. Hold da op.

• Alle spillene til den vil koster jo mellem 4-600 kr.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by RAC
    Alle spillene til den vil koster jo mellem 4-600 kr.

ja det er nemlig helt vildt..

jeg har haft en playstation 1 en gang for mange år siden..

Det er den eneste game consol jeg har haft før jeg fik computer.. efter jeg fik en computer vil jeg ikke have nogle ps2 . psp ,. ps3 eller xbox ..

jeg er helt og aldels i mod dem.

man har en computer. der kan man jo alt på . kan man jo ikke på en spille consol. man kan kun spille.

og spillende er helt klart bedst på computer..

tænk jer at sidde og spille cs på en xbox .. der er jo ingen mulighed for at aime ordenligt. og få lige så meget træning i spillet som på computer. der gælder bare om at have en god mus på pc og så en computer der kan trække spillet, :)

Pc Ruels .

i ka lige så godt lære der ;)

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2