Pakkers vej fra afsender til modtager ..

• Ja selvom det er kort før jul, så plejer pakker vist ikke at tage den vej som den jeg venter på gør ..

Den er, såvidt jeg er blevet oplyst, afsendt fra Horsens i lørdags, og burde under normale omstændigheder have været til omdeling i Herning i dag ..

Men T & T ser ud som følgende:

Dato: 18. december 2005
    Kl.: 21:14
    Registrering: Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter

Dato: 19. december 2005
    Kl: 07:56
    Registrering: Forsinket på 704 Københavns Pakkecenter

Det er da ik specielt normalt, vel?

• Jo da, Kbh er lige på vejen! :))
    Mine kom fint nok. 3 styk, afsendt fredag og alle i Studsgaard i morges.

• Har oplevet det samme engang, der var de bare forsinket i Taulov pakkecenter, det er bare fordi der er sket en fejl, og det bevirker så at de kommer en arbejdsdag senere...

• hmmm burger det der skal du overhovedet slet ikke være bekymret over.

jeg sendte en cpu til en gut i silkeborg

1: sender den første gang
    2: kom til kbh til omemballering fordi at de smadrede pakken
    3: tilbage til skive
    4: sender den igen
    5: kommer til taulov
    6: tilbage til skive - ukendt modtager (den har aldrig væet i silkeborg)
    7: sender den igen
    8: ankommer til taulov
    9: tilbage til skive -- ingen har nogen anelse om hvorfor pakken aldrig kom videre, end taulov.
    10: jeg går amok på posthuset - og underligt når den frem 4 gang.

14 dages tovtrækkeri med post.dk

så det der er bare en normal ting fra post.dk's side. For som jeg fik af vide på posthuset, de kunne jo ikke gøre for det, det var jo bare uheldige omstændigheder, det kunne de ikke gardere sig imod.

• Post fungere altid godt, udenrigs pakker er noget lort, jeg har prøvet den logiske rute... LA -> Paris -> SoCal eller Texas, ka' ik' huske -> Århus -> KBH -> Virum posthus

Originally posted by HuleFanden
    Går også selv og venter på 1 GB SD... Hvis det ikke kommer inden den 24..

Så flækker jeg PostDK. :))

Haha .. Min pakke er dog kommet tættere på .. Nu står den til omdeling i 7400 Herning .. Så skal jeg bare lige gennemskue hvornår de har tænkt sig at dukke op med den .. Det svinger en del ..

Men ellers må jeg jo hente den ved de flinke damer på posthuset i morgen *G*

Originally posted by Burger

Haha .. Min pakke er dog kommet tættere på .. Nu står den til omdeling i 7400 Herning .. Så skal jeg bare lige gennemskue hvornår de har tænkt sig at dukke op med den .. Det svinger en del ..

Men ellers må jeg jo hente den ved de flinke damer på posthuset i morgen *G*

Lad os så håbe at den ikke ryger andetsteds hen igen så :)) Det ville da godt nok være lidt øv nu her ... Har selv bestilt en Samsung D600 som gerne skulle komme med posten idag ifølge PostDK's T&T, men man jo aldrig med dem :boxed:

EDIT: Så er der SMS fra søster .. telefonen er lige ankommet med posten :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by Zalam
    Så vidt jeg ved skal alle pakker ind omkring KBH lige meget om det er logsik eller ej.

Det kommer de så normalt ikke .. Ikke de pakker jeg tidligere har modtaget fra andre steder i Jylland eller fra Fyn ..

Men pakkeposten har så været her mens jeg har været på arbejde .. Det er overhovedet ikke logisk, men så kan jeg da i hvert fald få hentet den på posthuset i dag efter klokken 16, hvis de altså har husket at aflevere den dernede - ikke altid de gør det .. :))

Men jeg har fået min film fra Martin .. Så noget kan PostDK da finde ud af .. :clap:

• Jeg syntes de klare det meget godt jeg fik mit systme 1 dag efter jeg havde bestilt det fra prc data... det er bare dejligt og få sin 3700+ og 7800 GT og stil asus powner board ind af døren 1 dag efter man har bestilt....

• jeg har engang bestilt noget samme sted som de sendte i to pakker og de kom på hver deres pakke hus

ASUS P5AD2-E Premium
    P4 640 3.2 GHz * ZALMAN CNPS 7700-Cu
    Samsung 2 x 512 MB DDR2 PC4200
    HIS Excalibur X800XL IceQ II Turbo 256 MB GDDR3
    1xWD Raptor 74GB * 2x200GB Maxtor
    Cooler Master CM Stacker * NorthQ Super Silent 400watt

• jeg kan oplyse med inside information, at julen sjovt nok kom bag på postdanmark og der har været enormt kaos især natten til i går. Det med dig pakke er kommet til københavn er den fejl, da de bliver sorteret på det posthus pakken bliver indleveret til, men der kan jo ske smuttere

Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

Originally posted by Zalam
    Så vidt jeg ved skal alle pakker ind omkring KBH lige meget om det er logsik eller ej.

Det gør de ihvertfald ved DHL. Tror ikke det er tilfældet ved PostDK.

Originally posted by ostermark
    jeg kan oplyse med inside information, at julen sjovt nok kom bag på postdanmark og der har været enormt kaos især natten til i går. Det med dig pakke er kommet til københavn er den fejl, da de bliver sorteret på det posthus pakken bliver indleveret til, men der kan jo ske smuttere

Selvfølgelig kan der ske fejl, og det må der nu også gerne .. Jeg studsede bare noget da der stod ankommet til Kbh., forsinket i Kbh. for derefter at ankomme til Kbh. igen når pakken kommer fra Horsens *GG*

Det sjoveste er, at afsenderen har kontaktet PostDK for at spørge ad hvorfor pakken skulle omkring København, og i stedet for at indrømme, at der er sket en fejl lød svaret, at det skulle den for at komme hurtigere frem .. Hvornår mon den var dukket op hvis den ik havde været omkring Kbh .. :))

Originally posted by Carlsen

Det gør de ihvertfald ved DHL. Tror ikke det er tilfældet ved PostDK.

De skal ikke om KBH ...

Hvis du sender en fra Jylland til et andet sted i Jylland skal den ikke om KBH, men om Taulov ...

Hvis den havner i KBH er det fordi en eller anden for det første har scannet pakken forkert, og den der så har sorteret pakken i det rette bur har selvf. ikke lige kigget godt nok efter :roller:

Men kan sige fra mit eget arbejde, at man nu godt kan komme til at scanne forkert, især når man er newbie ... Men sker også kunden skriver totalt forkert på pakken, så som NL-8100 Århus ... Når det så går hurtigt ser man ikke lige Århus, og sender skidtet til Holland, hovsa :roller:

• Haha :P

Skriver også mange adresser hverdag der hvor jeg arbejder, kommer også til at fejl, men synes PostDK er gode til at gætte sig til de rigtige adresser. Dog synes jeg ikke de er særlig gode til at sende de perfekt skrevede adresser "breve" de rigtige steder hen.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe