Hey, nogen der ved hvor man ka få sådan nogle cool linser man ka sætte i øjnene?
Med smiley eller sådan noget...
Så det i tv engang, men kom li i tanke om det....så vil max gerne ha sådan nogle:p (alt for fedt til fester)
Hey, nogen der ved hvor man ka få sådan nogle cool linser man ka sætte i øjnene?
Med smiley eller sådan noget...
Så det i tv engang, men kom li i tanke om det....så vil max gerne ha sådan nogle:p (alt for fedt til fester)
Ved man kan købe dem på nettet og i diverse shops rundt omkring. Vil dog ikke anbefale dig at købe dem der. Det eneste sted hvor jeg turde købe dem er ved den lokale optiker. Overvejede at nemlig at købe nogle før jeg skulle til Qlimax her i November, men fik rådet at hvis det endelig var, så skulle de købes ved optikeren...
Jep de er fede
De aller fedeste er da dem hvor man får totalt sorte øjne ?
Kunne da være så geil at komme sådan ned på den lokale en mørk aften
[Blocked Image: http://www.linseoptik.dk/assets/big/Black%20Sclera.jpg] Den der ser godt nok skummel ud
Yup, syns de fleste er feeeeeed
Men fandens dyre...
QuoteOriginally posted by Shak
[Blocked Image: http://www.linseoptik.dk/assets/big/Black%20Sclera.jpg] Den der ser godt nok skummel ud
Kunne bare være grineren og komme i skole med sådan nogle..
Linserne er rimelig fede JA.
MEN
Jeg har selv haft nogle stykker a dem imens jeg spillede som Dj.. bla nogle der hed Devil's eye de ser meget fede ud når de er "monteret" MEN du kan faktisk ik se ret meget. alt ud til siderne og op og ned bliver EXTREMT sløret og det bliver ik bedre når man fræser rundt på et disco i halv mørke og med en masse lys der fare rundt som død og djævel..
du skal også passe på med hva linser du køber. for det er ikke alle der er lige sunde og ha på, og da det er dine øjne det går ud over ville jeg vælge med omhu og lade være og købe det billigste a det billigste.. få en optiker til at guide dig i hvordan du sætter dem i og piller dem ud.. lån dem ikke ud til andre og husk at rense dem godt.. og husk langt de fleste farvede linser er ENGANGS
Den lokale brille mand?
Ser fedt ud ja. Men skal sgu ikke proppe sådan noget stads i øjnene. Folk tror sgu også bare man er en freak.
Damn.. dem her er fede, meeen over 1100 for et sæt er godt nok dyrt.
En af mine venner har et cateye med gul profil.. det ser for gall ud! men de er bare så fandes dyre!!
Mvh Mads
En af mine venner har et cateye med gul profil.. det ser for gall ud! men de er bare så fandes dyre!!
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Vigilant
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Vigilant
Mvh Mads
Grunden til du siger det to gange er at han har to eller hvad?
QuoteOriginally posted by Shak
Det vækker da minder fra X-Files ..
QuoteOriginally posted by Berleburg
Grunden til du siger det to gange er at han har to eller hvad?
hehe nææ han har dog kun 1.. jeg aner ik hva der skete der.. for man plejer at ellers kun at måtte poste 1 besked per. 30 sec.. og de der kom LIGE efter hinaden!!
Jeg har OWNET tweak.dks server!!
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Macimuz
Det vækker da minder fra X-Files ..
Ja nu du siger det