CS: S Boomtown servere banner til højre og venstre

Originally posted by RAC
    Standard Config, man må ikke scanne folks computere det er imod loven. Din harddisk er din ejendom.
    Hvis jeg har spillet 1 time og så bliver banned fordi en humør syg admin keder sig og vil bruge sin magt så er det ikke det.

Vil dog lige undersøge det nærmere på boomtowns CS: S FAQ.

Tror jeg da bestemt ikke er ulovligt hvis du accepterer det u ULA'en...

De gør det da i WoW... Kunne sagtens forestille mig de brugte steam til det også...

IMO er det fint så længe de ikke roder ved noget... holder bare spil som de er ment til at være...

• Det er dig der der kalder dem 10 årige snotunger?
    Jeg siger NOGEN opfører sig som 10 årige konger af BT. jeg er normal en stille person også på serverne, men når det det gælder en dårlig admin, holder jeg ikke tilbage :)
    Og som sagt tidligere, det er 5 år siden jeg sist har spillet på en BT server, netop af samme grund, og ud fra flere personers iagttagelse, er BT ikke blevet et hak bedre i de 5 år.

• Kan ikk se hvorfor du piver sådan over det hvis det ikk er vigtigt for dig? :S

Boomtown er profesionelle, tror ikk de banner folk for sjov eller noget..

• Det ku være du havde gjort det dage før, og det var blevet recordet? De har altid en grund for at banne folk!

• jeg kender mange der har og stadig er admins på BT.......og det er alt for nemt for mange at blive admins......og derfor er der kommet en masse der ikke er opgaven voksen derind.....at nogle BT admins sidder herinde og forsvarer det fatter jeg ikke, medmindre de føler sig ramt, for der er et problem som de måske burde rejse for ledelsen istedet...og se at få løst.

hvis jeg skulle spille cs igen blev det hos csworld....der er en stram etik at overholde......så man slipper for både magtliderlige admins og rottebørn.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    jeg kender mange der har og stadig er admins på BT.......og det er alt for nemt for mange at blive admins......og derfor er der kommet en masse der ikke er opgaven voksen derind.....at nogle BT admins sidder herinde og forsvarer det fatter jeg ikke, medmindre de føler sig ramt, for der er et problem som de måske burde rejse for ledelsen istedet...og se at få løst.

hvis jeg skulle spille cs igen blev det hos csworld....der er en stram etik at overholde......så man slipper for både magtliderlige admins og rottebørn.....

Jeg føler mig ikke ramt. Er blot træt af at se på det pladder de brokkehovedet lukker ud. De er bare sure fordi tingene ikke er forløbet sig efter deres egne hoveder. Så begynder de at opføre sig barnligt og så er Boomtown til GRIN osv osv. Sådan noget synes jeg bare ikke jeg gider se her på Tweak. Det er der nok af på IRC og Boomtowns eget forum.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Wraper

Det ku være du havde gjort det dage før, og det var blevet recordet? De har altid en grund for at banne folk!

Mener de går efter hva der står i serverconsolen eller hvad de lige opdager.
    Om det er precist kan jo diskuteres.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by Berleburg

Jeg føler mig ikke ramt. Er blot træt af at se på det pladder de brokkehovedet lukker ud. De er bare sure fordi tingene ikke er forløbet sig efter deres egne hoveder. Så begynder de at opføre sig barnligt og så er Boomtown til GRIN osv osv. Sådan noget synes jeg bare ikke jeg gider se her på Tweak. Det er der nok af på IRC og Boomtowns eget forum.

Kald det barnligt og hvad du nu har lyst til... BT er stadig til grin.. er de ikke danmarks største netcafé og server ting?.. skulle man ikke ikke lige frem tro.

Originally posted by Berleburg
    Du har ret til at kritisere og have din mening. Men at sidde og kalde admins for 10-årige snotunger osv. osv. er ikke i orden. Længere er den sådan set ikke.

Fint nok - men hvor ser du at JEG kalder nogen for 10-årige snotunger?

Jeg ved ikke om det skyldes, at det for jer er vanskeligt at holde en sober og seriøs tone?

Jeg synes nu nok jeg holder en fin tone, ligesom de fleste andre her i tråden?

Det er plat at sidde og læse, at admins hader jer og bevidst modarbejder jer. I har ret til at mene, at servicen ikke er god nok. BT yder den service de gør. Der sidder hunredevis andre og synes BT er det bedste i verden.

Hvis du synes det er plat, kan du vel bare lade være med at kommentere det? Du ved jo godt at man skal sortere i det folk siger, så kan du ikke bare nøjes med at kommentere det du gider tage seriøst i stedet for at hakke på alle?

Admin-servicen er en bonus-halløjsa. Det er ikke en del af det beløb et CM koster. Admins servicerer både CM og BM. Men det er vigtigt at huske, at admins ikke bliver betalt for at udføre deres arbejde. Det er 100% frivilligt.

Bonus ja - service nej. Det ER en del af det beløb man betaler til BT, for man kan sq ikke være foruden de omtalte admins så længe man spiller på BT's servere. At de admins så ikke får en bid af kagen, er jo en ganske anden ting, som måske er den primære årsag til det niveau af seriøsitet de udviser?

Hvem gider frivilligt servicere en unge der sviner en til og ikke forstår noget som helst?

Det gider BT's admins åbenbart, for de er der jo stadig?

At dømme ud fra en række af de indlæg der er lavet i denne tråd, fornemmer jeg lidt, at vi også her har nogle af disse unger tilstede.

At dømme på din udtalelse, sidder du lige nu og er mindst lige så irriteret som de selvsamme mennesker du fordømmer - så tror du ikke det kunne være en ide at lade være med at deltage mere her nu?
    Du fremstår som en repræsentant for BT når du tager dem i forsvar - så er det sq da klart det er dig de hakker på. :oops:
    Sæt nu

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....