CS: S Boomtown servere banner til højre og venstre

Originally posted by M.Beier
    at låne servere koster da :) - Et membership som ikke er basic, jeg spiller ikke ret meget CS, og var klart mest tilfreds med Opasia, men det er så langt tilbage at det kan være det samme :) (før BT jo.. ;))

Source serverne er jeg meget tilfreds med..

Og nej jeg prøver da ikke at redde i land, det er ikke sort på hvidt flashbag :)

et ? hvor står gratis?
    to ? Jojo de fleste hatmins er sq gode nok Smile - Bare normal-CS (1.6) som suckZ...
    Og så hende MrsCB, hun er jo blæst...
    Source derimod, der er fornuftige folk som er hurtige til at reagere når der er brug for dem, og thumbs up til dem Smile

Du mener simpelthen admins i Cs er ringere i forhold til CS:S? Du skal nok se... Der er ikke den store forskel?

• Forskellen er den at til SOURCE kan du får fat i en admin indenfor normale tider, er så let som at skrive admin, og så er de der efter INGEN tid, ergo skal man ikke lide under teamkillers osv... - I CS derimod, well der er det slet ikke nok, og dem som er gidder sjældent gøre noget aktivt ud over at chatte på deres IRC kanal...
    Og så har de også en langt mere sofistikeret holdning til tingene generelt de admins som er til source,... Og nej det er ikke de samme admins :)

• Jeg har godt nok aldrig haft noget til overs for BT og deres servere, da der ikke er styr på noget som helst, og sikkert heller aldrig kommer det. Jeg spiller CS:Source - bare lige så det ligger fast.

Jeg ved godt det er frivillig arbejdskraft, men derfor skal der stadig opretholdes en vis kvalitet i den magt der udøves. Det ene øjeblik vælter der en teamkiller rundt uden der bliver gjort en skid - det næste bliver man kicket totalt uden grund bare fordi man som sidste mand vinder 5-6 runder i hug, hvor en admin TILFÆLDIGVIS spiller på det modsatte hold. :pokey:

Hvor der er mennesker, laves der fejl - og sådan hænger verden sammen - så jeg bliver bare væk fra BT serverne, når det nu ikke fungerer bedre end det gør. :roller:

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

• Nu kan jeg vist ikke gøre mere, jeg har hverken fået svar på hvorfor jeg er blevet banned og har ikke på nogen form for hjælp der kunne bruges til noget. Jeg har snakket med flere som ikke kunne hjælpe.
    Nu har jeg fået en til at give mig kontakt over mIRC med en overadmin som lige skulle sove færdig. Der er gået flere timer og har stadig ikke snakket med ham så jeg er lidt lost, hvad skal jeg gøre?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Jeg er da fuldstændig ligeglad med hvor mange admincalls der bliver lavet. Hvis en admin banner spillere, uden grund, uden admin oplyser grunden, er admin så "voksen" nok til at være admin? Jeg mener klart nej. Selvfølgelig er der mange som udfører et fantastisk arbejde, men BT er sgu for ringe til at sortere de ringste fra. Da jeg spillede CS, havde BOFH suveræn magt på BT og de kickede sgu bare folk i flæng hvis de skulle spille.
    Og jeg er sgu ikke den eneste som har oplevet det. Måske er admins ældre end 10 år, men nogen opførte sig sgu som om de var 10 år!!.

Originally posted by RAC
    Nu kan jeg vist ikke gøre mere, jeg har hverken fået svar på hvorfor jeg er blevet banned og har ikke på nogen form for hjælp der kunne bruges til noget. Jeg har snakket med flere som ikke kunne hjælpe.
    Nu har jeg fået en til at give mig kontakt over mIRC med en overadmin som lige skulle sove færdig. Der er gået flere timer og har stadig ikke snakket med ham så jeg er lidt lost, hvad skal jeg gøre?

er det så hårdt du ikke kan spille på danmarks dårligste server (og netcafér) jeg synes deres cafér er nogen af de dårligste her i danmark..
    30% af deres spil virker ikke, banned fra alt muligt, diablo2 osv.
    også har de jo også deres dårlige comps.. DELL :finger: :O

BOOMTOWN TIL GRIN!!!

Originally posted by sam

Jeg er da fuldstændig ligeglad med hvor mange admincalls der bliver lavet. Hvis en admin banner spillere, uden grund, uden admin oplyser grunden, er admin så "voksen" nok til at være admin? Jeg mener klart nej. Selvfølgelig er der mange som udfører et fantastisk arbejde, men BT er sgu for ringe til at sortere de ringste fra. Da jeg spillede CS, havde BOFH suveræn magt på BT og de kickede sgu bare folk i flæng hvis de skulle spille.
    Og jeg er sgu ikke den eneste som har oplevet det. Måske er admins ældre end 10 år, men nogen opførte sig sgu som om de var 10 år!!.

HELT enig sam :hb:

• Jeg stempler dem umulige at komme i kontakt med, efter at være online på deres IRC kanal i 6 timer uden at få nogen form for hjælp der kunne bruges vil jeg da give Berleburg ret, de er ret "professionelle". Skrevet 3 mails, 2 til deres gameservers@boomtown og en til en overadmin som det så fint hedder. Nu har jeg så endelig fået kontakt, jeg fik et helt brev hvor der stod.

Du er banned i 2 uger for td/tk laming.

Uden anden forklaring eller noget.
    Som jeg ikke selv husker at have gjort.
    Boomtown er dybt godnat.
    Hvis jeg virkelig havde gjort noget så havde jeg sgu da ikke skrevet 2-3 breve til dem og prøvet at komme i kontakt med dem.

Men okay 10 årige børn skal jo også have noget at lave.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

Originally posted by RAC
    Standard Config, man må ikke scanne folks computere det er imod loven. Din harddisk er din ejendom.
    Hvis jeg har spillet 1 time og så bliver banned fordi en humør syg admin keder sig og vil bruge sin magt så er det ikke det.

Vil dog lige undersøge det nærmere på boomtowns CS: S FAQ.

helt rigtig.. det eneste de må skanne er CS-S mappen . andet må de ikke .. :P

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Originally posted by affe

helt rigtig.. det eneste de må skanne er CS-S mappen . andet må de ikke .. :P

Det må de heller ikke, de må højest tjekke om deres filer er ændret. Hvad boomtown angår må de slet ikke da det ville være at bryde steams licens aftale.

• måske ødelægger jeg jeres supertråd, men hvis i synes de er så ringe, så hold jer da fra dem. Hvis i Synes de Suger så ignorere dem. Hvad har i at klage over?

har i givet noget for de eksistere? GOdt så Tvært i mod. I siger de suger, og ikke kan en skid. Så lav sgu da jeres egen server, og få folk til at spille på den GRATIS.

Originally posted by mrflashbag
    måske ødelægger jeg jeres supertråd, men hvis i synes de er så ringe, så hold jer da fra dem. Hvis i Synes de Suger så ignorere dem. Hvad har i at klage over?

har i givet noget for de eksistere? GOdt så Tvært i mod. I siger de suger, og ikke kan en skid. Så lav sgu da jeres egen server, og få folk til at spille på den GRATIS.

Jamen god dag hvad kan jeg gøre for dig.

måske ødelægger jeg jeres supertråd, men hvis i synes de er så ringe, så hold jer da fra dem. Hvis i Synes de Suger så ignorere dem. Hvad har i at klage over?

ja kom og join min server :)

CS:S FFA
    195.225.88.8:27018
    kom og join og sig hvad i vil spille :cheers:

ellers andet jeg kan hjælpe med?

• Heh...

Synes slet ikke det er svært at se, hvem det er, der opfører sig som 10-årige småbørn. Bevares.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Det kan man jo sige om så meget, kan du ikke lide Call of Duty så lad være med at spille, derfor må man da godt kritisere. Men åbenbart ikke her.

Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

Originally posted by RAC
    Det kan man jo sige om så meget, kan du ikke lide Call of Duty så lad være med at spille, derfor må man da godt kritisere. Men åbenbart ikke her.

Jeg vil ikke sige man kan sammenligne de 2 ting, dog vil jeg give dig ret i at man er i sin ret til at "klage". Ikke brokke sig osv, men gerne stille "?" ved hvorfor man blev bannet uden grund. Man kan da sagtens have favoritservere osv :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

1. Jeg holder mig også fra dem - som sagt tidligere.

2. Det er da et klagepunkt at admins ikke er opgaven modne - eller det er måske ok at admins er små herskerliderlige snotunger (hvis nu det var tilfældet) SÅ LÆNGE DET ER GRATIS?

3. Ja jeg er tidligere BT City Member - men det gad jeg ikke da servicen var alt for ringe, og ovenstående problem var til stede.

4. Du skal overhovedet ikke knævre om gratis når der er nogle som betaler for det. Desuden findes der masser af andre gode servere som jeg så spiller på i stedet. Men derfor har jeg da stadig lov at sige min mening, når du en eller anden (Berleburg) sidder og forsvarer dem?

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

• Du har ret til at kritisere og have din mening. Men at sidde og kalde admins for 10-årige snotunger osv. osv. er ikke i orden. Længere er den sådan set ikke.

Jeg ved ikke om det skyldes, at det for jer er vanskeligt at holde en sober og seriøs tone?

Det er plat at sidde og læse, at admins hader jer og bevidst modarbejder jer. I har ret til at mene, at servicen ikke er god nok. BT yder den service de gør. Der sidder hunredevis andre og synes BT er det bedste i verden.

Admin-servicen er en bonus-halløjsa. Det er ikke en del af det beløb et CM koster. Admins servicerer både CM og BM. Men det er vigtigt at huske, at admins ikke bliver betalt for at udføre deres arbejde. Det er 100% frivilligt. Hvem gider frivilligt servicere en unge der sviner en til og ikke forstår noget som helst?

At dømme ud fra en række af de indlæg der er lavet i denne tråd, fornemmer jeg lidt, at vi også her har nogle af disse unger tilstede.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless