Der er endnu ingen universal key til online

NFS Most Wanted DEMO
-
-
Ja ok godt i er galde for det jeg har da lige besluttet mig for ikke at smide penge efter det lort.
Hvis man ikke engang kan lave en demo der virker tør jeg slet ikke tænke på hele spillet.
Lortet kan jo ikke kører når man sætter gfx på max crasher spillet når man skal ind på banen.
Det er bare ikke godt nok lige til 0.3 at smide fejl behæftet demo ud
-
Shiit det er grinern med politijagterne! AIen er MAX godt lavet og politiradioen er alt for fed!
Brugte lige et kvarter på at evade dem
Det ka squ være svært, hvis man mister dem på motorvejen!
[Blocked Image: http://www.karga.dk/Pursuit%20breaker2.JPG]
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Ja ok godt i er galde for det jeg har da lige besluttet mig for ikke at smide penge efter det lort.Hvis man ikke engang kan lave en demo der virker tør jeg slet ikke tænke på hele spillet.
Lortet kan jo ikke kører når man sætter gfx på max crasher spillet når man skal ind på banen.
Ku være din comp bare ikk ku klare detJeg kører high details, men på 800x600 - Har en 2800+
Edit: Hmm okay, så lige dit sys
Men det ku jo være
-
Tror nu nok computeren kan klare det load tid er meget kort og der er ingen ting der. Men når den står i 1600x1200 med ff aa kan den ikke komme ind.
NFSU2 havde lignende problemer at alt gik i sort.
Syntes det er skuffende at det ikke er bedre gennemarbejdet
-
Hmm jeg har nu ingen problemer med at spille det med ALT på max og i 1289x1024 (Skærmen tager ikke højere...)
-
Originally posted by _WHAT_
Ja ok godt i er galde for det jeg har da lige besluttet mig for ikke at smide penge efter det lort.Hvis man ikke engang kan lave en demo der virker tør jeg slet ikke tænke på hele spillet.
1. 99% af alle demoer har fejl..
2. det virker altså fint mht. grafik (1600*1200 alt på max), dog har jeg opdaget et par andre SMÅ fejl ingame
-
Den er kort sagt fejlbehæftet...
Det jeg kan hive ud af den i andre opløsning syntes jeg nu heller ikke er vildt imponerende ikke hvad man havde håbet på
-
Originally posted by _WHAT_
Den er kort sagt fejlbehæftet...Det jeg kan hive ud af den i andre opløsning syntes jeg nu heller ikke er vildt imponerende ikke hvad man havde håbet på
Hmm, jeg har da smækket alt på max både aa og af. Og det virker altså fint her hos mig. Dog synes jeg ikke vejene er særligt pnt lavede, og så skal jeg lige vænne mig til at spille med tastaturet.
-
Det har nok noget med hvilket gfx, driver osv man kører med kunne jeg forestille mig.
Det virker ikke og det er kun på nogen opløsninger... det er ikke fordi systemet ikke kan trække for der er rigeligt med resourcer til overs når jeg kigger i forbrugs log.
Så der er altså et eller andet fejl værk i det.
Lige meget nu har jeg slettet skideværket
-
Ja ok, jeg kører med 7800GTX og med 81.85 driverne og det kører meget pænt med alt på max. Trækker ikke meget cpu power heller.
Jeg synes nu, der er sådan en lidt bop-bop fornemmelse over det. Nogle ting er grafisk meget flotte mens andre ting er direkte grimme. Vej texturerne ligner noget fra voodoo 1 dagene. Og så er det helt klart et arcade spil, ikke meget der minder om sim over det. Men jeg må medgive at gameplayet er særdeles medrivende.....
-
Har lige sat og gamet det i over 1 time, og må sige at det er fedt, synes styringen var lidt underlig til og starte med, men det vender man sig hurtigt til...
Men blir der egentlig mulighed for og style sin bil, som i NFSU2, i den endelige version????
-
Jeg synes det er meget fedt! Meget bedre end Underground 2. Og jeg er især glad for at se politiet igen
-
Kan I ikke poste nogle af jeres egne screens, til mig som ikke gider DL den store install
Giv mig blod på tanden som man si'r.
-
Originally posted by Berleburg
Kan I ikke poste nogle af jeres egne screens, til mig som ikke gider DL den store installGiv mig blod på tanden som man si'r.
Du vil se lysbilleder af et fedt racerspil ??? hehe
ok, værsgo, men du burde nu dovnloade demoen, den er rigtig god!
[Blocked Image: http://x2.putfile.com/11/31413165625.jpg]
-
Nej hvor elendigt
Syntes personligt det er spild af plads og tid
Arkaderæs er bare ikke mig
-
Nogen der ved hvor meget der ska til for at få excessive speeding og reckless driving? For personligt syns jeg nu jeg kører ret hensynsløst
QuoteOriginally posted by AlexKrycek
Nej hvor elendigtSyntes personligt det er spild af plads og tid
Arkaderæs er bare ikke mig
Så er det godt nok ærgeligt der ikk er andet at spille.. Nå nej.. Der er jo masse andet -
Prøvede den kort til biler for alle i Herning, virkede okay
-
Er ved at hente nu med 500 kb/sek
-
Originally posted by KarGa
Nogen der ved hvor meget der ska til for at få excessive speeding og reckless driving? For personligt syns jeg nu jeg kører ret hensynsløst
Så er det godt nok ærgeligt der ikk er andet at spille.. Nå nej.. Der er jo masse andetLige det. Men efter den omtale her i tråden skulle jeg da hente det, lød jo til at være godt, men blev svært skuffet.
Men sådan er vi alle så forskellige. Ville være lidt kedeligt hvis vi alle havde samme mening
-
Originally posted by AlexKrycek
Lige det. Men efter den omtale her i tråden skulle jeg da hente det, lød jo til at være godt, men blev svært skuffet.
Men sådan er vi alle så forskellige. Ville være lidt kedeligt hvis vi alle havde samme mening
Der er stadig intet som overgår at game på de gode gamle arkade-maskiner .. eller hvad man nu skal kalde dem .. Tænker bla. på Amiga , der gik det ikke ud på vild grafik ...