NFS Most Wanted DEMO

  • Ja ok godt i er galde for det jeg har da lige besluttet mig for ikke at smide penge efter det lort.


    Hvis man ikke engang kan lave en demo der virker tør jeg slet ikke tænke på hele spillet.


    Lortet kan jo ikke kører når man sætter gfx på max crasher spillet når man skal ind på banen.


    Det er bare ikke godt nok lige til 0.3 at smide fejl behæftet demo ud :evil:

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Shiit det er grinern med politijagterne! AIen er MAX godt lavet og politiradioen er alt for fed! :D


    Brugte lige et kvarter på at evade dem :)) Det ka squ være svært, hvis man mister dem på motorvejen! :P


    [Blocked Image: http://www.karga.dk/Pursuit%20breaker2.JPG]




    Ku være din comp bare ikk ku klare det ;) Jeg kører high details, men på 800x600 - Har en 2800+


    Edit: Hmm okay, så lige dit sys :$ Men det ku jo være ;)

  • Tror nu nok computeren kan klare det load tid er meget kort og der er ingen ting der. Men når den står i 1600x1200 med ff aa kan den ikke komme ind.


    NFSU2 havde lignende problemer at alt gik i sort.


    Syntes det er skuffende at det ikke er bedre gennemarbejdet :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hmm jeg har nu ingen problemer med at spille det med ALT på max og i 1289x1024 (Skærmen tager ikke højere...)


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|



  • 1. 99% af alle demoer har fejl..


    2. det virker altså fint mht. grafik (1600*1200 alt på max), dog har jeg opdaget et par andre SMÅ fejl ingame

  • Den er kort sagt fejlbehæftet...


    Det jeg kan hive ud af den i andre opløsning syntes jeg nu heller ikke er vildt imponerende ikke hvad man havde håbet på :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Den er kort sagt fejlbehæftet...


    Det jeg kan hive ud af den i andre opløsning syntes jeg nu heller ikke er vildt imponerende ikke hvad man havde håbet på :(


    Hmm, jeg har da smækket alt på max både aa og af. Og det virker altså fint her hos mig. Dog synes jeg ikke vejene er særligt pnt lavede, og så skal jeg lige vænne mig til at spille med tastaturet.

    E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

    Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

    3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

    3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

  • Det har nok noget med hvilket gfx, driver osv man kører med kunne jeg forestille mig.


    Det virker ikke og det er kun på nogen opløsninger... det er ikke fordi systemet ikke kan trække for der er rigeligt med resourcer til overs når jeg kigger i forbrugs log.


    Så der er altså et eller andet fejl værk i det.


    Lige meget nu har jeg slettet skideværket :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ja ok, jeg kører med 7800GTX og med 81.85 driverne og det kører meget pænt med alt på max. Trækker ikke meget cpu power heller.


    Jeg synes nu, der er sådan en lidt bop-bop fornemmelse over det. Nogle ting er grafisk meget flotte mens andre ting er direkte grimme. Vej texturerne ligner noget fra voodoo 1 dagene. Og så er det helt klart et arcade spil, ikke meget der minder om sim over det. Men jeg må medgive at gameplayet er særdeles medrivende..... :D

    E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

    Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

    3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

    3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

  • Har lige sat og gamet det i over 1 time, og må sige at det er fedt, synes styringen var lidt underlig til og starte med, men det vender man sig hurtigt til...



    Men blir der egentlig mulighed for og style sin bil, som i NFSU2, i den endelige version????

  • Jeg synes det er meget fedt! Meget bedre end Underground 2. Og jeg er især glad for at se politiet igen :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Kan I ikke poste nogle af jeres egne screens, til mig som ikke gider DL den store install :) Giv mig blod på tanden som man si'r.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Nogen der ved hvor meget der ska til for at få excessive speeding og reckless driving? For personligt syns jeg nu jeg kører ret hensynsløst :))


    Quote

    Originally posted by AlexKrycek
    Nej hvor elendigt :pokey:


    Syntes personligt det er spild af plads og tid :boxed:


    Arkaderæs er bare ikke mig


    Så er det godt nok ærgeligt der ikk er andet at spille.. Nå nej.. Der er jo masse andet ;)

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Nogen der ved hvor meget der ska til for at få excessive speeding og reckless driving? For personligt syns jeg nu jeg kører ret hensynsløst :))



    Så er det godt nok ærgeligt der ikk er andet at spille.. Nå nej.. Der er jo masse andet ;)



    Lige det. Men efter den omtale her i tråden skulle jeg da hente det, lød jo til at være godt, men blev svært skuffet.


    Men sådan er vi alle så forskellige. Ville være lidt kedeligt hvis vi alle havde samme mening 8)


  • Der er stadig intet som overgår at game på de gode gamle arkade-maskiner .. eller hvad man nu skal kalde dem .. Tænker bla. på Amiga , der gik det ikke ud på vild grafik ...