Godt nok for dårligt! Blokering af næsten al netværk

Originally posted by _WHAT_

8 - 16 du tror da vel ikke de er i skole så længe 8 til 14.30 max og de sider jo nok ikke ved computeren i alle timer... så syntes da det er totalt langt ude.

nåå ja sorry det er jo 10 klasse.. så det må være højst 14.30.. lol alt for lamt !

• jamen i frikvatererne er det jo godt at snakke med venner over msn, og igen er msn godt til at sende filer til hinanden

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Originally posted by Tigerplayer
    jamen i frikvatererne er det jo godt at snakke med venner over msn, og igen er msn godt til at sende filer til hinanden

og i de 20 minutter overlever man ikke ? ;)

Det at gøre noget så latterligt, som det, bare for at få at msn igen er jo ekstremt dumt :crazyeyes:. Viser det noget om niveauet for nogen i 10. ? :))

• Omg det er da også for dumt at gøre sådan noget Tigerplayer 8o
    Det er jo direkte destruktivt... Hvis i finder huller i netværket, så fortæl det dog som almindelige mennesker til administratoren! Det er jo jeres egen sikkerhed han behandler :boxed:

• Det de har lavet der er jo sådan set nok til en politianmeldelse når de er over 15.....

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Burger
    Jeg forstår det egentlig godt .. Der findes en masse fjolser der trykker på links de ikke skal, og modtager skadelige filer ..

Jo jo, det gør folk godt nok ...

Men må nok sige sysadmins nogle gange går en tand for langt .. Det burde da i det mindste at være muligt med Webmessenger ...

Husker da fint på HH, hvor trælse de (så at sige) til tider kan være ...

Anyway, man kan jo altid tale for og imod sådan noget :)

• brug lortet til det som det er beregnet til...og det er til skoleopgaver.... tag jer sammen, i ER ude af børnehaveklassen.

i har netop bevist i ikke er modne nok til overhovedet at gebærde jer på nettet....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    brug lortet til det som det er beregnet til...og det er til skoleopgaver.... tag jer sammen, i ER ude af børnehaveklassen.

i har netop bevist i ikke er modne nok til overhovedet at gebærde jer på nettet....

Hvem er I som du nævner....?

Originally posted by _WHAT_

Ja det vil jeg jo så sige er latterligt og jeg har intet til overs for det.... cut linien eller fjern computere helt så kan i lære det. Det er for barnligt og direkte latterligt imo.

Er fuldstændig enig med dig - magen til destruktiv galamatias skal man lede længe efter. X(
    Helt klart væk med alle PC'er og så kan de samtidig forbyde mobilos også. Så ku' det være, at der blev fokuseret på det en skole handler om - nemlig indlæring, som skal bruges i det videre liv. Faktisk en væsentlig del af hver enkelt persons fundament.

Originally posted by Bentzin

Er fuldstændig enig med dig - magen til destruktiv galamatias skal man lede længe efter. X(
    Helt klart væk med alle PC'er og så kan de samtidig forbyde mobilos også. Så ku' det være, at der blev fokuseret på det en skole handler om - nemlig indlæring, som skal bruges i det videre liv. Faktisk en væsentlig del af hver enkelt persons fundament.

Haha hvor nice! :))

Også computere? Tja, men det bliver da svært at lave projekter hvor man skal bruge internettet for at finde oplysninger og skrive opgaven ind. Jamen jeg går da lige ud og tager et billede af den kinesiske mur, printer.. hov NÅÅ NEJ, der skal jeg også bruge en computer! jeg bruger et polaroid kamera og klistrer det fat på papiret med karlsons klister!

Helt at udelukke computere er åndssvagt. Hvis man bare fjernede messenger ville der jo ikke være nogen problemer. Og ja, som du kan sige det. Magen til destruktiv galamatias skal man lede længe efter :D
    indrømmer dog at jeg trak på smilebåndet da jeg læste historien.. ;)
    Bruger kun messenger til at sende filer mellem forskellige computere hvis der er noget vi i gruppen skal bruge alle sammen fx. Ellers ikke.

Originally posted by ramaskriget

Også computere? Tja, men det bliver da svært at lave projekter hvor man skal bruge internettet for at finde oplysninger og skrive opgaven ind. Jamen jeg går da lige ud og tager et billede af den kinesiske mur, printer.. hov NÅÅ NEJ, der skal jeg også bruge en computer! jeg bruger et polaroid kamera og klistrer det fat på papiret med karlsons klister!

Helt at udelukke computere er åndssvagt. Hvis man bare fjernede messenger ville der jo ikke være nogen problemer. Og ja, som du kan sige det. Magen til destruktiv galamatias skal man lede længe efter :D
    indrømmer dog at jeg trak på smilebåndet da jeg læste historien.. ;)
    Bruger kun messenger til at sende filer mellem forskellige computere hvis der er noget vi i gruppen skal bruge alle sammen fx. Ellers ikke.

Det skal jo ikke være permanent - jeg skrev jeg var enig med _What_ som skriver dette for at gi' dem en lærestreg.

• Du kunne foreslå FirstClass? Det er et fantastisk program du endda selv kan hente ned på din computer, se dine lekter/afleveringer, oprette konferencer, chatte og MEGET mere.

Selvfølgelig en stor del arbejde der skal til, men det virker! :boxing:

Det skal jo ikke være permanent - jeg skrev jeg var enig med _What_ som skriver dette for at gi' dem en lærestreg.

Godt så. Lød bare lidt som om du mente det permanent, og var egentlig også lidt for sjov ;)
    Men ja, de sku ha lov at sidde i et lummert klasselokale i 8 timer og svede.. ligesom os andre!

Originally posted by axasion

Du kunne foreslå FirstClass? Det er et fantastisk program du endda selv kan hente ned på din computer, se dine lekter/afleveringer, oprette konferencer, chatte og MEGET mere.

Selvfølgelig en stor del arbejde der skal til, men det virker! :boxing:

Jeps - faktisk et rimelig godt sytem/program - som er bygget til sådanne ting. Har det selv liggende i "arbejdsøjemed" - men bruger det ikke så meget, da jeg er sygemeldt og stopper til udgangen af februar. :rolleyes:

• Nok det mest åndsvage jeg længe har læst. Kan ungdommen i dag virkelig ikke klare sig uden MSN og andre chatprogrammer?
    Hvad fanden vil I gøre i det virkelige liv på en arbejdsplads?.... Hvad fanden, ingen MSN i arbejdstiden? Fuck jer, jeg er skredet indtil dét lille problem er ordnet????
    Eller.... Beklager, jeg kan ikke arbejde sammen med Ole. Han har ingen (bærbar) PC, så jeg er nød til at tage personlig kontakt til ham, og det er jeg ikke særlig god til. I øvrigt bor han hele ti minutter fra hvor jeg bor.