Den nye WoW Expansion

• det ser nice ud :D

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Hmm intet vildt i den syns jeg :/ Jo flyvende mounts lyder da meget spændene heheh..

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Ja.. flyvende mounts.. uha da :P

Men glæder mig sku til at se den nye alli race.. ´Har sku tænkt på det i lang tid hvad det kunne være :S

Robotter?

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

Originally posted by Zorb
    Tjaa, mit skud ville være Pandaren, kunne da være mega fedt :P
    Men ja, det ville ikke rigtig passe ind i historien :S

...Men stadig vildt fedt! :D

Fedt??? det ville jo slet ikk passe ind til alliance..
    Og tar du i ironforge er det alle meget human agtige racer. og så skal der til at løbe pandaer rundt?? nej det ka jeg ikk forestille mig.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• hmm jeg er lettere bekymret over den nye lvl max :/ det vil sgu lave fuck op i mange ting. Hva sker der med MC / Onyxia og andre steder vil du først kunne tages ved lvl 70 så eller stadigvæk 60!? og hvis de kan tages som 70 så vil man sgu jo næsten kunne solo Onyxia :(
    Mange folk bliver sikkert pissed over det der. Men nye racer og kontinentet er ok med mig, bare det gøres ordentligt.

Mener heller ikke det skal sættes ind i EU før de har fået 100% styr på de servere, der er alt for meget nede tid og "Ups, server" reboot ged til at det vil kunne trække en udviddelse.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by dkwolf
    hmm jeg er lettere bekymret over den nye lvl max :/ det vil sgu lave fuck op i mange ting. Hva sker der med MC / Onyxia og andre steder vil du først kunne tages ved lvl 70 så eller stadigvæk 60!? og hvis de kan tages som 70 så vil man sgu jo næsten kunne solo Onyxia :(
    Mange folk bliver sikkert pissed over det der. Men nye racer og kontinentet er ok med mig, bare det gøres ordentligt.

Er det med Onyxia ikke ret ligegyldigt sålænge der kommer nye boss'er?

Originally posted by r3ptile
    Er det med Onyxia ikke ret ligegyldigt sålænge der kommer nye boss'er?

det kommer jo meget an på hva de ellers har tænkt sig at lave - folk har jo brugt MEGA lang tid i MC og ved Onyxia, og vil stadigvæk gøre det efter expansion, men al den tid og penge de har brugt der vil jo være "spildte" nu og de skal lave 10 lvls før at de kan noget som helst high lvl igen jo. Det pisser personligt mig og mange andre af max lvl vil blive 70 - det vil også lukke mange andre ude som ikke køber den expansion, hvordan vil det så ikke være i MC med f.eks 10 lvl 70 og resten 60 :/ det vil da blive noget at en skæv fornøjelse.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

det kommer jo meget an på hva de ellers har tænkt sig at lave - folk har jo brugt MEGA lang tid i MC og ved Onyxia, og vil stadigvæk gøre det efter expansion, men al den tid og penge de har brugt der vil jo være "spildte" nu og de skal lave 10 lvls før at de kan noget som helst high lvl igen jo. Det pisser personligt mig og mange andre af max lvl vil blive 70 - det vil også lukke mange andre ude som ikke køber den expansion, hvordan vil det så ikke være i MC med f.eks 10 lvl 70 og resten 60 :/ det vil da blive noget at en skæv fornøjelse.

Hvorfor vil deres tid og penge være spildt? De kan jo stadig tage i MC. Så må man jo bare lade være med at tage lvl 60 folk med i MC, det er vel ikke sværere end at lade være med at tage lvl 59 folk med når man har 39 lvl 60?

Originally posted by r3ptile
    Hvorfor vil deres tid og penge være spildt? De kan jo stadig tage i MC. Så må man jo bare lade være med at tage lvl 60 folk med i MC, det er vel ikke sværere end at lade være med at tage lvl 59 folk med når man har 39 lvl 60?

dem der nu har brugt 2 måneder eller sådan på MC runs vil nu skulle ud og queste for at blive 70 så de kan komme i næste "high" lvl instance. Der er heller ikke nogen information omkring hva' der vil ske hvis et rent lvl 70 raid party tager i MC - de ville gå lige igennem og floode serverne med drops der fra, det vil kræve meget at få det hele til at løbe rundt når man laver en så stor ændring som det der er de har tænkt sig. Og jeg frygter at de måske dummer sig.
    Og hvis man ikke får nye talents af de sidste 10 lvls - hva skal de så gøre godt for. Det vil så også betyde at alle class' skal lave nyt build.... æv

Sådan som Blizzard har kørt deres EU sektion her, kan jeg kun frygte det værste... de skulle have lade være med at pille ved lvl max

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

dem der nu har brugt 2 måneder eller sådan på MC runs vil nu skulle ud og queste for at blive 70 så de kan komme i næste "high" lvl instance. Der er heller ikke nogen information omkring hva' der vil ske hvis et rent lvl 70 raid party tager i MC - de ville gå lige igennem og floode serverne med drops der fra, det vil kræve meget at få det hele til at løbe rundt når man laver en så stor ændring som det der er de har tænkt sig. Og jeg frygter at de måske dummer sig.
    Og hvis man ikke får nye talents af de sidste 10 lvls - hva skal de så gøre godt for. Det vil så også betyde at alle class' skal lave nyt build.... æv

Sådan som Blizzard har kørt deres EU sektion her, kan jeg kun frygte det værste... de skulle have lade være med at pille ved lvl max

Der er jo ingen som tvinger dig til at lvl'e til 70 så du kan klare de nye instances. Det er jo ikke en hemmelighed at der kommer nye og sværere instances, spillet ville da være kedeligt ellers.

Som du selv siger er der ikke noget info om hvad de vil gøre, men jeg kan ikke se at det skulle være så svært at ændre. De kunne f.eks. sætte en grænse på sådan at man ikke kan tage i MC hvis man er over lvl 60 (selvom det nok ikke bliver relevant), eller de kunne gøre MC sværere, så det kun er lvl 70 folk som kan klare den. Bare forslag.

Man får 10 talent points mere og alle builds bliver udbygget med nye skills. Kan heller ikke se hvad problemet er i at man skal lave nyt build.