Indlæg af Zorb

    Undskyld for double post, men jeg har læst igennem den der guide og mangler nu at finde en driver til bundkortet i bærbaren.


    Jeg ved dog ikke hvilken producent der står for bundkortet i Zeptos 3415 :baby:

    Ja, som alle (jer) andre vil jeg også gerne have F.E.A.R. når det kommer ud :D


    Også selvom hende pigen freakede mig totalt ud i demoen, så vil jeg sat'me købe det spil :P


    Selve demoen laggede lidt (meget!) på medium kvalitet, men jeg har hørt at den færdige version skulle være mere stabil.
    Nogle der ved hvad minimum kravene er for at kunne køre spillet? Har ikke ligefrem råd til et nyt grafikkort foreløbigt :oops:

    Har hørt at den skal hedde "The Burning Crusade", men kan måske kun være et rygte :)
    Lyder spændende, glæder mig til at >PcPlayer begynder at skrive om det :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ


    Ehh jeg har kun en lillebror på 1 måned :T så det er nok ikke ham :D


    Haha :))


    Havde engang en ven der var dansker inde på Shadow Moon, og hans storebror spillede også, han hed Sanchez, så troede lige det var dig :P

    "So you wouldn't be the one interested in a bronze tube?"
    "yea, that's me"
    "okay, how much?"
    "hmm, 2g?"
    "are you crazy?! Just hurry up, give me a prize"
    "well.. uum, 14g?"
    "sold! Yea, that sounds fine!"
    "okay"
    "i'll be right back, i forgot my parrot in the oven"
    "your parrot in the oven?"
    "uum... yea"
    :))

    Tjaa, da jeg er ikke er så erfaren på dette område (blæsere altså) regnede jeg med at i, tweak.dk, kunne hjælpe mig med mit problem :)


    Det ser sådan ud at jeg har brug for ekstra køling til min computer, og eftersom jeg i lang tid har vidst at jeg har plads til en 120mm blæser ekstra i mit kabinet (jeg har en Chenbro gaming bomb) synes jeg at det skulle være sådan en.
    Problemet nu, er bare at jeg ved ikke hvilken jeg vil have :P Der er dog visse krav til den:


    1: Må ikke koste mere end 250 kr (ved ikke hvor meget sådanne blæsere koster, men over 250 kr. lyder som lidt af et ripoff)


    2: Skal være lydsvag. Da akustikken i mit værelse virkelig bringer den skønne (/ironi) lyd fra min computers blæsere frem overalt, vil jeg (meget) gerne have at blæseren er lydsvag, omkring de 20-25 decibel (hvis en blæser på den størrelse da kan være så lydsvag? :) )


    3: Ingen Led, ingen lys, nada lir på tak :). Eftersom jeg allerede har indsat Lazer Led i mit kabinet, vil jeg ikke have blæseren til at "blande" sig med det andet lys så det kommer til at se mærkeligt ud :P Men hvis der ikke er andre alternativer, så helst en blå da :) mørkeblå vel at mærke :P


    --


    Jeg har også et andet problem:


    Det ligger sådan at mit GeForce FX 5600 256 DDR Ram (elsker de der dejligt lange navne, ikke? :P) blæser er begyndt at gå mig på nerverne, har prøvet alle de der husråd der er omkring blæsere, så nu skal jeg have anskaffet mig en ny :)


    Den skal vel at mærke også gå ind under de ovenstående krav, men prisen må godt variere alt efter effektivitets niveau.


    Håber i kan hjælpe mig med mit problem :)


    Many t(h)anks!