Hjælp til tøris isolering...

  • Hmm, ja...


    jeg gok lige ned for at kigge hvor meget tøris der var fordampet, og det var så ca. halvdelen...


    jeg prøvede så, nærmest for sjov, at tænde for den igen, og så startede den sq :boxed:


    så gik lige lige i bios og skruede den op på 200*19, så så jeg lige at den bootede med det der "full screen logo" og tænkte at det ville jeg lige gå ind og slå fra, men efter det var gjort lavede den samme nummer som før :boxed:


    EDIT: he he Jacob, er godt klar over der er røget lidt flere af dem du har haft fingre i :))

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    hmm... du er sikke rpå at du så ikke bare har f.eks. en kondensator som sidder nær cpu som ikke kan holde til de onde frostgrader?:)


    Jo der sidder skam et par kondensatore tæt på, men det ville være underligt hvis det er det den dør af, for da den døde første gang var der ikke is dem, men det var der da jeg gik derned anden gang..

  • [URL=http://www.try-this.dk/325J/4,9ghz.jpg]Så er der lige et resultat :clap:[/URL]


    af en eller anden grund vil cpu-z ikke godkende min gemte validation fil, den siger den er større end 10000 bytes :boxed:


    EDIT: har fundet ud af hvad der er galt med cpu-z... har seføli ikke fået gemt den rigtigt :oops:

  • Quote

    Originally posted by Grauballemanden
    Det er da nice nok det der :clap:


    Fundet ud af hvad problemet var?


    /Grau


    naaa, ved ikke helt hvorfor den ikke vil højere, hver gang jeg prøver at stille den højere nustiller bios sig selv :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    [URL=http://www.try-this.dk/325J/4,82stats.jpg]Lige en indikation af hvor hurtig en Celeron D 325J er ved 4,82Ghz[/URL]


    hmm... syns det er lidt trist at selv ved så høje clocks, så får du ikke noget bedre resulatt:P

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    hmm... syns det er lidt trist at selv ved så høje clocks, så får du ikke noget bedre resulatt:P


    Åååhr hold da op, det er sq da flot klaret af en celeron ;)

  • Hehe, det er da alt for nice det der ;).. Ser squ sjovt ud :P.. Ville være lækker, hvis du kunne finde BUGen! Hvor kolde føles de kondensatorer, som du snakkede om tidligere?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Hehe, det er da alt for nice det der ;).. Ser squ sjovt ud :P.. Ville være lækker, hvis du kunne finde BUGen! Hvor kolde føles de kondensatorer, som du snakkede om tidligere?


    Hmm, ved ikke lige hvor kolde de føles, men kolde er de ihvertfald når maskinen ikke kører for så er der is på ;)


    Quote

    Originally posted by SlackeR
    Hehe tillykke med din nye WR.
    Eller noget ;)
    det ser sgu sjovt ud. Må jeg hellere får prøvet når jeg får noget mere hardware.


    Hov hov, jeg har da muligvis en wr i superpi for 325J ;)


    Og hvad skal du med mere HW, er dit ikke gammelt nok til at prøve med :pokey: :))


  • Jo, men hvad hvis det dør?
    Jeg skal da MINDST have penge til noget nyt :))
    Desuden er det nok ikke sjovt på den her 1700+. Den er fandme ringe.
    Næh. Giv mig en ny opteron. Og et af de nye DFI-boards. Det bliver sgu mit næste setup som tingene ser ud nu her.
    Og hvis jeg så kan holde en månedlig indkomst på 3-4000 ser det da slet ikke så ringe ud på den front ;)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Jo, men hvad hvis det dør?
    Jeg skal da MINDST have penge til noget nyt :))
    Desuden er det nok ikke sjovt på den her 1700+. Den er fandme ringe.
    Næh. Giv mig en ny opteron. Og et af de nye DFI-boards. Det bliver sgu mit næste setup som tingene ser ud nu her.
    Og hvis jeg så kan holde en månedlig indkomst på 3-4000 ser det da slet ikke så ringe ud på den front ;)


    Så du vil simpelthen smide tøris på en sprit ny operton?, friskt! :D

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Så du vil simpelthen smide tøris på en sprit ny operton?, friskt! :D


    Hvorfor ikke? De clocker da godt. Og hvis den dør.. så havde man vel det sjov ;)
    De er jo ikke engang SÅ dyre. Det værste der kan ske er at man mister både bundkort og cpu, og så er det måske en 3000 kr. Nåja, og så ram og grafikkort og strømforsyning, men det siger vi ikke til nogen ;)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Hvorfor ikke? De clocker da godt. Og hvis den dør.. så havde man vel det sjov ;)
    De er jo ikke engang SÅ dyre. Det værste der kan ske er at man mister både bundkort og cpu, og så er det måske en 3000 kr. Nåja, og så ram og grafikkort og strømforsyning, men det siger vi ikke til nogen ;)


    He he og så står du tilbage med din 1700+ :D


    men hvis det er noget du skal prøve så sig lige til inden, så kommer jeg lige forbi og kigger :D

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    He he og så står du tilbage med din 1700+ :D


    men hvis det er noget du skal prøve så sig lige til inden, så kommer jeg lige forbi og kigger :D


    hehe, hvo intet vover, intet vinder ;)
    Men i fald jeg nogensinde får det gjort bliver det nok med PCI-grafikkort, ihvertfald første gang. Så dør der da ikke noget vildt af den slags. Så kan man finde max screenshot. Og jeg kan bare benche pi, det holder jeg så meget af det program ;)
    Men der skal da nok komme en tråd et sted om det. Skal også have fat i container og alt muligt. Så meget bøvl ;)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    hehe, hvo intet vover, intet vinder ;)
    Men i fald jeg nogensinde får det gjort bliver det nok med PCI-grafikkort, ihvertfald første gang. Så dør der da ikke noget vildt af den slags. Så kan man finde max screenshot. Og jeg kan bare benche pi, det holder jeg så meget af det program ;)
    Men der skal da nok komme en tråd et sted om det. Skal også have fat i container og alt muligt. Så meget bøvl ;)


    Jeg kan da assistere dig med container og isolering (er ved at være i træning med isoleringen :boxed: ) ;)

  • Er det din container?
    Troede egentlig det var en gammel en du havde lånt af Jacob.
    Hvis det er kan du da tilføje mig på MSN. Så kan vi snakke om det hvis det kommer dertil.. Jeg står i profilen ;)


    Edit: holdt dit isolering tørt når der var load på skidtet?