Hjælp til tøris isolering...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Mjah. Og hun ser da absolut ikke skidt ud på det billede i signaturen ;)
    For nu at vende tilbage til topic: har du noget stor rørisolering til røret eller hvordan?


    He he, så bragte du da også et smil frem hos hende :D


    men back to topic...


    har ikke nogen stor rørisolering, men det hvide isolering der også er brugt på billedet har jeg meget af, et kæmpe stort stykke faktisk, og det har jeg tænkt mig at rulle rundt om... tror du ikke det går?


  • Jo da. Og så gaffa over sprækken, det burde være ganske fint.
    Hvor har du det fra, hvis man nu skulle bruge noget en dag?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Jo da. Og så gaffa over sprækken, det burde være ganske fint.
    Hvor har du det fra, hvis man nu skulle bruge noget en dag?


    Lyder godt...


    jeg har det fra kærestens far som er tømrer, så ved ikke helt hvor det skaffes, men det hedder "Tarkeflex", hvis du kan bruge det til noget ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Lyder godt...


    jeg har det fra kærestens far som er tømrer, så ved ikke helt hvor det skaffes, men det hedder "Tarkeflex", hvis du kan bruge det til noget ;)


    Hm. Jeg vil se hvad mine planer ender med. Hvis alt går vel kunne jeg godt få brug for noget, men så spørger jeg da bare ad i byggemarkeder. Eller får fat i en kølemontør.

  • SlackeR hvis kølemontørerne har det, kan jeg nok snildt skaffe det, som du ved var jeg i praktik hos York køleteknik så fik mig et par kontakter hos de ansatte der ude til skafning af dele :)


    Ser satme nice ud Casper, så må du for fanden da tage WR med 325J fra ham svenskeren på XS :P

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    SlackeR hvis kølemontørerne har det, kan jeg nok snildt skaffe det, som du ved var jeg i praktik hos York køleteknik så fik mig et par kontakter hos de ansatte der ude til skafning af dele :)


    Ser satme nice ud Casper, så må du for fanden da tage WR med 325J fra ham svenskeren på XS :P


    Jeg gider sgu ikke betale fragt osv. Hvis de ikke vil handle isolering på jysk med mig er det da ikke mit problem ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Jeg gider sgu ikke betale fragt osv. Hvis de ikke vil handle isolering på jysk med mig er det da ikke mit problem ;)

    Hehe nåå nej okay, men er pga størstdelen af de mere "prof" firmaer som York osv ikke sælger til private desværre.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex

    Hehe nåå nej okay, men er pga størstdelen af de mere "prof" firmaer som York osv ikke sælger til private desværre.


    Tro mig. Deres ansatte er ikke bedre end tømrere osv. De kunne nemt finde på at komme til at skrive lidt isolering på som spild ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Tro mig. Deres ansatte er ikke bedre end tømrere osv. De kunne nemt finde på at komme til at skrive lidt isolering på som spild ;)

    Hehe ved det UDMÆRKET godt, men man kan stadigt ikke bare komme ind og sige "Hey, lige 2meter Armaflex, comprende?" :)) var blot ment som hjælp hvis du havde brug for det matthias ;)

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex

    Hehe ved det UDMÆRKET godt, men man kan stadigt ikke bare komme ind og sige "Hey, lige 2meter Armaflex, comprende?" :)) var blot ment som hjælp hvis du havde brug for det matthias ;)


    hehe det regnede jeg skam heller ikke med. Men var selv i praktik som elektriker, så ved da godt lidt om hvordan den slags foregår ;)
    Ellers skal der nok være nogle af de mindre firmaer heromkring der ligger inde med noget. Eller inde på skolen, heheheh

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Ser satme nice ud Casper, så må du for fanden da tage WR med 325J fra ham svenskeren på XS :P


    Takker :)


    ja nu må vi se hvordan det går, det er jo første gang jeg prøver så ekstrem køling ;)

  • Det kommer til at gå fint, så længe du ikke lade maskinen stå uden load i længere tid. Da det hele bare fryser til .. =)


    Og det er IKKE en Joke!

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    Det kommer til at gå fint, så længe du ikke lade maskinen stå uden load i længere tid. Da det hele bare fryser til .. =)


    Og det er IKKE en Joke!


    Hmm, hvordan skal jeg så gå til værks egentlig? altså med henblik på overclocking...


    1 skal jeg starte op i bios
    2 skrue op for cpu
    3 komme i windows
    4 køre en superpi 1M
    5 så lukke ned et stykke tid
    6 tænde og gå i bios og skrue mere op


    osv?


    altså for at forhindre den kommer til at stå for længe?


    eller mener du bare at jeg ikke skal sætte mig til at køre en superpi 32M?

  • Det er ment sådan at du ikke skal begynde at smide resultater eller installere drivere når tørisen er i røret. ALT skal være klart, sådan at du kan clocke når isen er på.


    Når du ved du er klar, tænder du.. Sådan så at næste gang du slukker, slukker du forgood!

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    Det er ment sådan at du ikke skal begynde at smide resultater eller installere drivere når tørisen er i røret. ALT skal være klart, sådan at du kan clocke når isen er på.


    Når du ved du er klar, tænder du.. Sådan så at næste gang du slukker, slukker du forgood!


    ok, det var også planen :D