I dag havde vi rusmiddeldag og defor kom der en betjent der skulle fortælle os om de ting han havde oplevet i forbindelse med stoffer..
Han havde også en kuffert med stoffer i så han kunne vise os hvad vi skulle holde os fra..
Han satte kufferten på katederet næsten samme sted som han sad..
Da han havde siddet ved siden af kufferten og fortalt et stykke tid sagde han at han blev svimmel og ville derfor lige gå udenfor og tage lidt frisk luft men da han ville gå hen til døren kunne han slet ikke gå lige og han besvimede efter at have gået 2 meter..
Han væltede og slog hovedet lige bed i et bord og hans øjne vendte så man kun kunne se det hvide..
Han kom på benene igen efter ca. 2 min.
Da han kom til sig selv igen kunne han ikke huske noget af det der var sket og han havde ikke engang ondt i hovedet af faldet..
Vild ting der skete på min skole i dag..
-
-
ROFL..!! Han havde vist smagt lidt på sagerne inden han kom og fortalte om det.. haha
-
Kan være en fejl i hjertet, eller salmunella forgiftning eller for lidt blod..
Der er meget der kan spille ind..
Håber da han er blevet undersøgt..
-
Oprindeligt indlæg af Meinder
Kan være en fejl i hjertet, eller salmunella forgiftning eller for lidt blod..Der er meget der kan spille ind..
Ja, man må da håbe for hans og hans families skyld, at det er blevet undersøgt.
-
Oprindeligt indlæg af Mx Neo
ROFL..!! Han havde vist smagt lidt på sagerne inden han kom og fortalte om det.. hahaSådan reagare man ikke når man har indtaget stoffer, og har man indtaget så mange stoffer at man vil gå ud som et lys, kan han lige så godt gå rundt med et skilt på rygge hvorpå der står "Jeg er på stoffer" da det er så nemt at se når folk er påvirkede eller ej.
Men håber da for betjenten at han hurtigt kommer på benene igen og der ikke er noget alvorligt galt
-
Oprindeligt indlæg af Meinder
Kan være en fejl i hjertet, eller salmunella forgiftning eller for lidt blod..Der er meget der kan spille ind..
Ved ikke om du har duftet til de stoffer, men alene duften påvirker hjernen, så det er højst sansynligt fordi han har haft for nær kontakt med stoffet...
-
Hehe, minder mig lidt om en video der engang blev vist herinde, hvor en amerikansk betjent skulle lære en klasse om faren ved skydevåben og han skyder sig selv i foden..
-
Oprindeligt indlæg af |KLS|
Hehe, minder mig lidt om en video der engang blev vist herinde, hvor en amerikansk betjent skulle lære en klasse om faren ved skydevåben og han skyder sig selv i foden..Wtf det vil jeg fanme godt se
-
Oprindeligt indlæg af Shooqer
Wtf det vil jeg fanme godt se
Det var vist knæet, men hård som han er, fortsætter han undervisningen -
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
Ved ikke om du har duftet til de stoffer, men alene duften påvirker hjernen, så det er højst sansynligt fordi han har haft for nær kontakt med stoffet...
jamen din hjerne bliver ikke så påvirket af duften at han falder om.. så skal han have dykket i et badekar med Cola.
jeg vil sige. du kan mærke det, men nej du ville blive svimmel og "besvime".. men ret i at det påvirker hjernen.
men tror ikke det er stofferne der har gjort det.. (forstå mig ret
)
-
Ja for søren..
Jeg har også hørt om de her nye hashklubber, hvor de bare sidder og lugter til klumperne og stener TV hele dagen..heh
Tror det er de færreste der vil være enige med dig der. Hvis man ville få en virkning ved bare at lugte til f.eks. speed (som ellers nok er en af de ting der har den skarpeste lugt), ville der jo ikke være en grund til at snorte det
-
Skræmmende at folk her på tweak ved så meget om stoffer....
-
Ved ikke om du har duftet til de stoffer, men alene duften påvirker hjernen, så det er højst sansynligt fordi han har haft for nær kontakt med stoffet...LOL ... Lugtet til meget klorin her på det sidste ?
-
Oprindeligt indlæg af martinb
Skræmmende at folk her på tweak ved så meget om stoffer....hvorfor er det det?? jeg tror stort set alle folk som bare har prøvet at finde ud af hva det er for nået folk de leger med og som der er meget i omløb i danmark. så ved man det
-
Oprindeligt indlæg af martinb
Skræmmende at folk her på tweak ved så meget om stoffer....Ja, men skulle tro de var læger sådan som de kan stille diagnoser.
-
har godtnok kendt mange...(og kender da stadig en del) i det knap så hårde miljø....men indimellem er der jo folk som ikke synes hash osv er nok.......har oplevet at der til en rimelig alm. fest pludselig blev lavet coke-baner på glasbordet og tilbudt at man bare kunne tage......så er det op til en selv.
men tvivler også på at det er pga stofferne han er dejset om....de skal lige ind i blodstrømmen inden der sker noget seriøst.....
nu er betjente ofte stressede, så mon ikke det er noget stress-relateret....eller jer unger der har hylet ham ud af den
-
ROFL!
-
Oprindeligt indlæg af HuleFanden
ROFL!
damn den besked kunne man bruge til meget -
Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
damn den besked kunne man bruge til megetNæsten lige så meget som din
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Næsten lige så meget som din
Ja men også kun næsten...