Er jeg den eneste som syntes at arcanite reaper er blevet dårlig.. når jeg critter med min mortal strike er de kun på 800, før var de på 1200.. Syntes jeg altså ikke er fair, jeg har ikk meget at gøre imod modstander nu, da jeg knap nok kan gøre noget damage. Det er dumt af blizzard at få dem nerfed, bare fordi der er nogle som ikke kan klare at vi har en lille chance for at nakke dem.. Blizzard burde få arcanite reaper tilbage til det normale, jeg gider ikke det her low dmg pis!

Warriors - Nerfed?
-
-
er det på test serveren?
-
Oprindeligt indlæg af guGGe
Blizzard burde få arcanite reaper tilbage til det normale, jeg gider ikke det her low dmg pis!
Det er nemlig nice at den næsten er lige så vild som et ragna drop... Den bliver nerfed i 1.8 pga speed nerf, så Spinal bliver så vild i forhold til, som den bør være... -
Oprindeligt indlæg af g00s3
Det er nemlig nice at den næsten er lige så vild som et ragna drop... Den bliver nerfed i 1.8 pga speed nerf, så Spinal bliver så vild i forhold til, som den bør være...lol? Spinal reaper giver 50 mere i max dam i forhold til Arcanite.. Du mener vel helt seriøst ikke at de giver lige emget skade.. Instant attacks er alle baseret på max weapon damage...
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
lol? Spinal reaper giver 50 mere i max dam i forhold til Arcanite.. Du mener vel helt seriøst ikke at de giver lige emget skade.. Instant attacks er alle baseret på max weapon damage...
ikke længe, den nye patch laver jo om på det
-
jeg syntes det er sørgeligt
-
Jeg kan kun sige, TUDEFJÆS prøv at lære at spille
Biffmmika's Mortal strike crits you for 1519.
Biffmmika crits you for 947buhuu warriors kan ingenting med reaper
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
Jeg kan kun sige, TUDEFJÆS prøv at lære at spilleBiffmmika's Mortal strike crits you for 1519.
Biffmmika crits you for 947buhuu warriors kan ingenting med reaper
Hvorfor være så uforskammet overfor os andre?
Det er da en nerf af Barman Shanker for rogues og Arcanite Reaper der kan mærkes.
Ikke alle kan smutte i MC hvis de ikke bæres frem af et større godt guild. -
ikke længe, den nye patch laver jo om på det
Hvad jeg mente var, at Spinal Reaper i øjeblikket er viledere end Arcanite Reaper, hvilket det ikke så ud til at der var givet udtryk for.
Jeg synes det er ok at de laver instant attacks som de skal være.. Men jeg synes det er lamt at de nerfer skaden... Rogues skal ikke tude, Stunlock, og kom så med din 9 max dam dagger og crit mig for 800, uden du har noget armor på.. Velkommen til World of Roguecraft 3.
I Øjeblikekt mener jeg faktisk at warriors er meget balanced... Selvom jeg nu mener de godt kunne lave nogle flere epic drops der sigter mod PvP warriors.. Jeg gider ikke rende rundt og kun kunne spille tank..
-
Rogue's er dem der rigtig kommer til at mærke det, warriors har ikke noget at tude over, de kan stadig give maks dmg.
og World of roguecraft holder bare ikke i længden.
enten spiller han mod de mest elendige spillere der nogen sinde har købt WoW, eller også er det aftalt spil
-
Rogue's er dem der rigtig kommer til at mærke det, warriors har ikke noget at tude over, de kan stadig give maks dmg.og World of roguecraft holder bare ikke i længden.
enten spiller han mod de mest elendige spillere der nogen sinde har købt WoW, eller også er det aftalt spil
Der må jeg nok give dig en smule ret...
Mht. WoR så er det muligt det er aftalt spil.. Men fakta er stadig at han critter 800 damage med en dagger der skader 9...
-
Der må jeg nok give dig en smule ret...
Mht. WoR så er det muligt det er aftalt spil.. Men fakta er stadig at han critter 800 damage med en dagger der skader 9...
Det er jo fordi Eviscerate ikke tager højde for hvad våben du bruger, 5 points evis giver 888-984 dmg uanset hvad, om du så render rundt med en fiskestang
-
det er jo det samme med en mage den kan jo også nakke nice med ikke en skid på alså det er et skill og sådan er det ikke altid og WOR er snyd
-
Hvad jeg mente var, at Spinal Reaper i øjeblikket er viledere end Arcanite Reaper, hvilket det ikke så ud til at der var givet udtryk for.
Jeg synes det er ok at de laver instant attacks som de skal være.. Men jeg synes det er lamt at de nerfer skaden... Rogues skal ikke tude, Stunlock, og kom så med din 9 max dam dagger og crit mig for 800, uden du har noget armor på.. Velkommen til World of Roguecraft 3.
I Øjeblikekt mener jeg faktisk at warriors er meget balanced... Selvom jeg nu mener de godt kunne lave nogle flere epic drops der sigter mod PvP warriors.. Jeg gider ikke rende rundt og kun kunne spille tank..
Jeg vil også lige sige noget der... Ham der har lavet World of Roguecraft er en tard... Nu tror alle at rogues er farkin imba og det kan slet ik diskuteres længereMht. flere epic drops til pvp warrs ........ BwL har en del, ZG har også en del (Spiderman legs fra Hakkar) og så har MC faktisk også en smule, som fx Onslaught Girdle
-
Jeg synes sgu heller warriors har noget som helst at klage over.
De kan slå næsten lige så hurtigt som rouges, de giver meget mere skade, de kan holde til langt mere, og så har de bl.a. lige 80 ting der gør den super mod en caster.
Seriøst. Jeg har aldrig set en rogue skade mere end 2200, men jeg lyver ikke når jeg siger at jeg i denne uge har haft 3 crits fra warriors der ligger på de 3500 damage - og jeg har screenshots af det.
Imho burde warriors blive nerfed MEGET mere.
Shamans først
Dernæst Shadow Priests
Så Warriors
Og så måske der enten rouges eller hunters (Måske druids).Er jeg i øvrigt den eneste der har lagt mærke til at hver gang blizzard buffer en class, så bliver de fuldstændig overpowered ?
-
du snakker om warrior nerf, så bare indrøm at du er nQb!!!
Warriors er den class der er blvet boosted mest af alle gennem spillet^^
-
Originally posted by MortenAK
du snakker om warrior nerf, så bare indrøm at du er nQb!!!Warriors er den class der er blvet boosted mest af alle gennem spillet^^
Jeg ved ikke om den var til mig, men i så fald så giver du da ingen mening
Warriors er dem der er blevet buffed og buffed gennem hele spillet - det siger du !
Ergo skal de ikke nerfes, ergo er jeg en noob :s -
Originally posted by AbeTis
Jeg ved ikke om den var til mig, men i så fald så giver du da ingen mening
Warriors er dem der er blevet buffed og buffed gennem hele spillet - det siger du !
Ergo skal de ikke nerfes, ergo er jeg en noob :sat du snakker om warrior nerfs=noobish, for der har ikke været nogen overhovedet, kun mega boosts^^
Men okay vi snakker måske over i hinanden, istedet så læs de to andre posts jeg har lavet
-
Kan godt forstå Blizzards handling. Det er jo ikke meningen at et blåt våben skal kunne slå lige så hårdt som et epic. Jeg synes til gengæld det er dumt af Blizzard at ændre det lige nu. Det skulle de have lavet fra starten af, fordi det er da lidt kedeligt for de warriors der har betalt store summe for Arcanite Reaper, og så det bliver nerfed -
Men man skal jo ikke glemme at det kun er nogle af warriors angreb der bliver nerfed -
Før warriors blev nerfed kunne jeg lave execute på +4000, men nu er det slet ikke sådan noget...