need a name

  • Her er nogle pigenavne med A (hvis din char er female):


    Quote


    Abbelone, Abbie, Abeline, Abelone, Abigael, Abigail, Achena, Ada, Adalena, Adalina, Adane, Adda, Addie, Addy, Adea, Adela, Adelaide, Adele, Adèle, Adeleine, Adelena, Adelfine, Adelgunde, Adelheid, Adelhejd, Adelina, Adeline, Adi, Adia, Adie, Adina, Adine, Adolfine, Adolphine, Adriana, Adriane, Adrielle, Adrienne, Ady, Agate, Agatha, Agathe, Agda, Agga, Aggi, Agna, Agnes, Agnès, Agneta, Agnete, Agnetha, Agnethe, Agny, Aia, Aicha, Aida, Aija, Aila, Aili, Aima, Aimée, Aimi, Aimy, Aina, Aino, Aisha, Aishah, Aja, Ajatsa, Ajo, Akeleje, Akita, Akseline, Aksinja, Alaia, Alaine, Alba, Albantine, Alberta, Alberte, Albertha, Alberthe, Alberthine, Albertina, Albertine, Albina, Albine, Aleia, Aleksandra, Aleksandrine, Aleksia, Alessandra, Aleta, Alett, Alette, Alexa, Alexandra, Alexandria, Alexandrina, Alexandrine, Alexia, Alexie, Alezia, Alfa, Alfhild, Alfrede, Alfrida, Alfride, Alfrieda, Alfriede, Algea, Alia, Alice, Alicia, Alida, Aliena, Alikka, Alina, Aline, Alis, Alisa, Alise, Alison, Alissa, Alita, Alitha, Alitta, Alitza, Aliz, Allaine, Allette, Allice, Allida, Allie, Allis, Ally, Allydia, Alma, Almine, Almira, Aloisia, Alona, Alryda, Althea, Alva, Alvild, Alvilda, Alvilde, Alvina, Alvine, Alvira, Alwine, Amalia, Amalie, Amanda, Ambrosia, Amelia, Amelie, Amélie, Amia, Amilia, Amilla, Amina, Aminah, Amine, Amira, Amola, Amy, Ana, Anaia, Anasia, Anastaja, Anastasia, Anastasija, Anastasja, Anastassia, Anastazia, Anaya, Ancia, Andersine, Andrea, Andrée, Andriette, Andrine, Ane, Anée, Anegrete, Anegrethe, Aneka, Aneline, Anelise, Anella, Anelle, Anemarie, Anemette, Anemone, Anet, Anete, Anethe, Anett, Anetta, Anette, Angela, Angèle, Angelica, Angelie, Angelika, Angelina, Angeline, Angelique, Angélique, Angelita, Angla, Ani, Ania, Aniara, Anica, Anicha, Anick, Anie, Aniela, Aniella, Aniet, Anika, Aniki, Anikka, Anilla, Anina, Anine, Aninja, Aninna, Aniqa, Anisa, Anise, Anisette, Anissa, Anita, Anitha, Anitta, Anja, Anje, Anjelica, Anjila, Anka, Anke, Ankie, Anli, Anline, Ann, Anna, Annabell, Annabella, Annabelle, Annabeth, Annagrete, Annagrethe, Annakarin, Annali, Annaline, Annalis, Annalisa, Annalise, Annamaria, Annamarie, Annamary, Annamay, Annamette, Annamie, Annasofie, Annastasia, Annbeth, Annbrit, Annbritt, Anne, Annebell, Annebelle, Annebet, Annebeth, Annebirgitte, Annegerd, Annegitte, Annegrete, Annegrethe, Anneke, Anneken, Annelene, Anneli, Annelie, Anneliese, Anneline, Annelis, Annelisa, Annelise, Annella, Annelouise, Annemai, Annemari, Annemarie, Annemette, Annemie, Annemona, Annemone, Annesette, Annesisse, Annesofie, Annet, Annete, Anneth, Annethe, Annett, Annette, Anngrethe, Anni, Annia, Annica, Annie, Annielle, Annik, Annika, Annike, Annikki, Annina, Annine, Annisette, Annita, Annitta, Annizette, Annjeanett, Annli, Annlil, Annlisa, Annlise, Annmari, Annmarie, Annmette, Annsofi, Annsofie, Annsophie, Anny, Anouk, Ansine, Anthonia, Anthonie, Antine, Antje, Antoinetta, Antoinette, Antomine, Antonella, Antonelle, Antonette, Antonia, Antonie, Antonina, Antonine, Any, Anya, Apollonia, Aprilia, Arabella, Aranka, Arendse, Arense, Arenze, Ariane, Arielle, Arina, Arise, Arla, Arlette, Arletty, Armgard, Arna, Asa, Asdis, Asfrid, Asgerd, Asja, Asla, Aslaug, Asløg, Asmine, Asmira, Asra, Assia, Assika, Asta, Astrid, Atalia, Atalie, Athalia, Athalie, Athena, Athene, Athina, Atla, Atlanta, Aud, Audrey, Augusta, Auguste, Augustina, Augustine, Aukje, Aurelia, Aurica, Aurora, Ava, Avgusta, Aviaja, Aviaya, Axeline, Aya, Aye, Aylil, Ayma, Ayna, Ayo, Ayoe, Ayse, Aziza.


    Her er nogle med A (hvis du er male):


    Quote


    Aaron, Abdallah, Abdel, Abdul, Abel, Abraham, Absalon, Achim, Achton, Acton, Adam, Adelbert, Adil, Adils, Adin, Adolf, Adolfe, Adolph, Adrian, Adriano, Adser, Adwan, Agge, Agnar, Agne, Agner, Ahmed, Ahrendt, Ahrent, Aies, Aiko, Aimas, Ais, Ajes, Ajs, Akim, Aksel, Akton, Al, Aladdin, Alain, Alan, Alban, Albert, Alberth, Alberto, Albertus, Albin, Albinus, Albrecht, Albrekt, Albret, Aldo, Alec, Alek, Aleks, Aleksandar, Aleksander, Aleksej, Alex, Alexandar, Alexander, Alexis, Alexius, Alf, Alfred, Alger, Algot, Algoth, Algy, Ali, Alistair, All, Allan, Allen, Allon, Almar, Almer, Alois, Aloysius, Alvar, Alver, Alvin, Amadeus, Amand, Amandus, Ambjørn, Ambrosius, Amdi, Ammund, Amos, Amund, Anatol, Anatole, Ancher, Anders, Andi, Andras, Andre, André, Andreas, Andrei, Andrej, Andrés, Andrew, Andrias, Andry, Andy, Anfred, Angel, Angelo, Angul, Angus, Anker, Anselm, Ansgar, Ante, Anthon, Anthonio, Anthonius, Anthony, Antoine, Anton, Antoni, Antonio, Antonius, Antony, Apollo, Apollus, Aqqaluk, Aram, Archibald, Archie, Ard, Are, Arendt, Arent, Ari, Ariel, Arik, Arild, Arkibald, Arli, Arly, Armand, Armin, Arn, Arnbjørn, Arndt, Arne, Arnfred, Arni, Arnkil, Arno, Arnold, Arnt, Arnth, Aron, Arrild, Arthur, Artur, Arv, Arved, Arvi, Arvid, Asbjørn, Asfred, Asgar, Asger, Ashley, Ask, Aske, Asker, Askil, Askild, Aslak, Asmind, Asmund, Asmus, Asp, Asser, Assi, Asthor, Astor, Atle, Atli, Atos, Atte, Attila, Audun, Augo, August, Augustin, Augustinus, Augusto, Augustus, Axel.



    Her finder du resten af alfabetet:


    Drengenavne
    http://navneforskning.ku.dk/pe…odkendte_drengenavne.doc/


    Pigenavne
    http://navneforskning.ku.dk/pe…/godkendte_pigenavne.doc/

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • t jaa... som der står i "Den store WoW bible" så kig dig om i dit værelse.. der er garenteret noget du kan bruge.. ellers søg efter "Fantasy name generator" på google..



    men husk: Tag aldrig et navn fra en anden spiller... selv ikke hvis de er på en anden server.. har set Razull på min server... og jeg hedder selv Razul... og han lavede først sit navn efter jeg lavede min char..

  • DU kan jo altid tage et normalt navn, og så indsætte lidt andre bogstaver hvor man nu vil :P
    Det er da gået meget godt for mig...
    Men som der blev sagt: TAG ALDRIG ANDRES NAVNE...!


    Med venlig hilsen
    Blood Knight


    Hekqula (eller noget deromkring) på Argent Dawn...



    PS: Avant browser styrre...

  • evt Leroy? :D


    jeg hedder Gervantes eller holiday-armadillo


    Mitshurugi


    Voldoo


    Siegfred


    Soulcalibor :$


    du kan evt lede os lidt ved at fortælle om navnet skal have mening eller bare være en lyd?


    Jeg foretrækker lyd!


  • Man er nemlig sej hvis man tager andres navne :idea:


    Altså nu tager det ikke den helt store universitets eksamen at finde på et navn. Kig dig omkring og vær kreativ

  • Quote

    Originally posted by SimonSKAT


    Man er nemlig sej hvis man tager andres navne :idea:


    Altså nu tager det ikke den helt store universitets eksamen at finde på et navn. Kig dig omkring og vær kreativ


    Man er nemlig sej, jeg kan da se du hedder det samme som mig ;) og jeg er da vist ældst? :oops:

  • Kan godt lide navne der ikke har nogen relation til den class man spiller. Altså med en strejf af humor jo. Har set et screenshot fra en dansk guild. Deres MT hedder Klokkeblomst :) Var sq lidt færdig da jeg så det :)


    Eller skal man for alt i verden undgå latterligt dårlige navne. Kan lige nævne et par stykker set på min egen server.


    Battlemage - Mage
    Agility - Rogue
    Holypriest - Shadowpriest
    Killerrouge - Rogue (stavet som makeup :S)
    Alle dem der smider deres lands bogstaver foran eller bag i navnet. Fx. Dovendyrdk eller Flashbg
    Vi har en del af dem med bg og dk på Neptulon.


    Brug en dag foran fjersynet eller se en film eller to. Hvis du ikke har et navn, så er der noget galt. Og Conan/Xena/xXx eller lign. holder ikke og VinDiesel/ChuckNorris er desværre optaget på langt de fleste servere

  • jeg havde en night elf rogue som jeg kaldte grilpølse det er sejt.. men spiller ikk mere du du må godt hede det.. :dance:
    btw nu når i snakker om at være kreativ jeg kaldte mig forresten for Meldon på et tidspunkt...det stod på en rulle tape..^^ :razz:

  • Nu snakker i om at være kreative..


    Jeg startede samtidig med en kammerat. Han startede en Dwarf Paladin.


    Derfor startede jeg en Gnome Warlock - Dvarfkiller :hb:








    [SIZE=7]Dwarfkiller var optaget.. :([/SIZE]