hvem vinder i bg

  • Stormscale er det for det meste Horde der vinder i AV, og AB, men det hænder at Alli vinder.


    Der er kun en Alli guild der kan tage hvem som helst og det er Warders ... Har aldrig set dem tabe, og bare der er 2 med i av går det hele meget bedre

  • Al'Akair


    AV: 95% Win Hordes
    AB: 95% Win Alliance


    :crazyeyes:

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU


  • Ja, desværre.. Goodbye Tome of the Ice Lord :( (Dream On)

  • på ligthenings blade vinder horde alt hvad der hedder AV, fandme træls må jeg sige. tror kun vi ahr vundet 2 gange inden for de sidste 2 uger.

    ¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD


    ¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade


    ¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

  • Nu har jeg været i WSG på level 30 6 gange og tilsammen har horde samlet 18 flag, mens alliance har samlet 1 flag :boxed:


    Det er både kedeligt samtidig med at der ikk er nogen der så gider spille igen efter de har fået klø :/

  • Quote

    Originally posted by W2B
    broken blade er det hordes og jeg er alliance :oops: hordesne kan klarer os i AV på 20 mins eller noget ligende :boxed: (Det kan vi os med maedhros fixed raids) og AB vinder vi en gang imellem når det er noob hordes vi spiller mod :D


    på hvores server er kampene helt oppe på 9 til 15 timer alli og horde ryger frem og tilbage på mappet såååå god honer og rep :P


  • Hva snakker du om med horde ownage i AB? :crazyeyes: Så længe der bare er 3 palaer ka allies presse horde helt op til deres eget spawn og få alle minerne


    AV blir dog oftest vundet af horde.. ihvertfald de gange jeg er med :))


    WSG er 50/50 syns jeg... kommer sygt meget an på hvem der spiller.. kommer der et guild ind mod nogle randoms vinder guilden som regel altid



    Også på Deathwing

  • WSG er 100% styret af om det er Random vs random uden nogen taktik eller grping .. eller om det er Elite WSG team vs random..


    AB.. det sammme... afhænger af om det er grps eller randoms..


    AV.. HORDe.. de har tættere og lettere adgang til centrum = de har den største fordel.

  • Quote

    Originally posted by argargar
    WSG er 100% styret af om det er Random vs random uden nogen taktik eller grping .. eller om det er Elite WSG team vs random..


    AB.. det sammme... afhænger af om det er grps eller randoms..


    AV.. HORDe.. de har tættere og lettere adgang til centrum = de har den største fordel.


    Jeg har endnu aldrig prøvet at hordes kom først til stoneheart gy... Hvis det er det du mener


    De er allerede godt igang med at ta den gy til venstre jeg aldrig ka huske navnet på og der står ca. 5-8 allies ved sh gy

  • P? Emerald Dream er det normalt Alliance der vinder b?de AB WSG og AV. Mest p? grund af at der er en 7:1 Alliance/Horde ratio, s? det bliver 10 mod 6 o.l. ... (1 horde guild der har nakket nef, 8 alliance.)

  • Quote

    Originally posted by Trixxr
    På Draenor


    WSG ( 50-59 ;) ) Horde 80%
    AB (50-59 ;) ) Horde 75 %
    AV Alliance 98,53%


    Vi får så sygt mange slag i AV ( jeg er horde ) jeg er revered ved Frostwolf clan, og har stadig ikke været med til at vinde AV ! ! ! ! ! Det stinker virkelig


    Lidt af det samme på Shadowsong, jeg har endnu ikke været med til at vinde en AB (som alliance), men har til gengæld kun prøvet at tabe i AV én enkelt gang.

  • alliance vinder altid AV for tiden syns jeg :/ efter de er begyndt på den kedelige taktik hvor alle bare stormer til modstandernes baser...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W