Pas på jer selv....


  • Den bliver svær at forklare for politiet hvis de stopper dig.. :D


    "må vi lige se dine arme? Ja tænkte jeg det ikke nok! Hospital siger du? Haha den har vi hørt før!"


    ;) God bedring ;)

  • Puha...nederen ting du har været igennem da! 8o


    Men er glad for at du er i bedring...Du må skrive anytime hvis vi skal have et glas rødvin så vi kan få din blodprocent op ;)


    Godt du har en sjælden blodprocent, så har du ikke fået noget af mit blod, vi skulle helst ikke blive blodbrødre :razz:


    Men god bedring...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jinsenu
    Godt du har en sjælden blodprocent, så har du ikke fået noget af mit blod, vi skulle helst ikke blive blodbrødre :razz:


    Så ville han først få det dårligt :T


  • Du mener vel blodtype? Det har intet med blodprocenten at gøre hehe

  • God bedring! :D
    Måske skulle man overveje en karriere som vampyr.. så ville man da aldrig få det problem med så mange kinøjsere der er på kloden. men på den anden side, de små gule stakler kan da ikke have meget blod i kroppen :idea:

  • Tjah. Man må vel hellere melde sig til. Har ellers haft pokkers svært ved at få det gjort selvom jeg INGEN problem har med nåle eller knive eller noget for den sags skyld.
    Er tilmed 0 rhesus negativ, så der kan ikke dannes antistof mod mit blod - Jeg er universaldonor. Til gengæld danner man så antistof mod alle andre, hvor alle ellers har en anden type de kan dele med så vidt jeg husker. Så det er du vel også _WHAT_..
    Gal historie. Sådan noget man helst undgår.. Har du ikke haft blodig afføring? eller det er du måske ikke lige typen der kigger efter? :))

  • God bedring skal det da også lyde herfra - Lyder sku ikke spor hyggeligt ...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • det er sq noget shit der, der er flere i min familie der har været på den vogn pga. stress.


    Jeg er selv en dør til at få motioneret og spise ordentligt, men det kommer nok af at jeg ikke har taget så meget som 500 gram på de sidste 4 år.


    Vi lever nu i et samfund hvor alle skal stresse rundt, og mange ikke sætter sig ned og slapper af, og tager en lille stener. Hvilket jeg lærte er nødvendigt, da min mor efter lang tids problemer på arbejdet med mobning, og at alt her hgjemme ikke gik så fedt. Der gik hun ned med stress, hvilket flåede hukommelsen ud af hende, og hun lå i koma i 3 uger.


    Pas på jer selv, der er sq ikke andre der gør det. Det lever jeg efter.

  • Vil da også lige sige pøj pøj. Havde selv en noget lignende tur sidste år i april-maj.
    Føler med dig, den der gastrotopi-undersøgelse, var heller ikke lige min kop thé !
    Måtte igennem den 2 gange, da jeg ved 1. forsøg splittede undersøgelsesværelset ad.
    De sku' ihf. ikke presse den "lille satan" ned i halsen på mig. :rolleyes: Det lykkedes så dem anden gang.
    Der viste sig så, at jeg var på vej til det stadie, som du desværre har nået.
    Så jeg var heldig, det blev opdaget i tide.


    En ting jeg aldrig glemmer fra mine 3 uger på Glostrup AS, var da The_Hans ringede til afd. og da Grill et par dage efter, lige pludselig stod for enden af min sygeseng, med blomster, BIF-trøje, BFV og en hilsen fra 60 gæve tweak-brugere. Det varmede sgu !
    Og gør det stadig.
    Er selv lidt spændt på hvad der sker med mig efter på torsdag, hvor jeg skal til forundersøgelse på Center for Rygkirurgi. Har været sygemeldt med konstante smerter i 5 mdr. Så håber de finder på en brugbar løsning. :rolleyes:


    Nå men bliv nu rask igen Theis, så vi ka' få nogle fede billeder at kigge på. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    God bedring _What_


    Spis masser af tomater, de renser blodårene ;)


    OT: jeg har hørt af overdreven indtagelse af tomater giver våd og splattet afføring.:P

  • Uuuuuhhhh - det var en grim en :boxed:


    Go' bedring :D


    Har ikke spist McD og andet usundt i 2 uger nu og kan allerede mærke min krop er i superman form... That's the spirit ;)


    btw... Jeg æder ikke nogen form for piller, med mindre det virkelig er nødvendigt.

  • damn siker en oplevelse , det var da godt du fik dig tage sammen til at komme til lægen.


    godt at høre du er på rette vej igen.


    god bedring.