jeg har sat min til 210*11 1,7v. jeg tør sgu' ikke gi' den mere strøm, jeg har også dårlige ram så jeg tror ikke jeg kan pressen den mere.

Barton 3000+ hvor mange volt ?
-
-
ups
-
Oprindeligt indlæg af Schimmell
jeg har sat min til 210*11 1,7v. jeg tør sgu' ikke gi' den mere strøm, jeg har også dårlige ram så jeg tror ikke jeg kan pressen den mere.Tøs
Jeg kører 1.9v på luft her -
Min barton kom aldrig op på de 1.9 v, men til gengæld brændte mine ram af
nedtur....
det har jeg nu taget konsekvensen af og invisteret i en a64 s:939 system, som jeg håber kommer i morgen.....Nogen af jer der har en klar og enkel ide om hvordan man oc'er sådan en basse, så kig venligst i min tråd der omhandler oc'af a64 s:939, og giv et svar
-
foresten min mobil baton 2500+ skal ha 1.95v for at køre stabilt ved 2500mzh på luft
overvejer stærkt at invistere i en ups
da hverken nogle a mine grafikkort eller cpuer"med samme stepping " vil clokker i nærheden af hvad andre kan uden at de får vildt meget strøm -
Jeg har også en mobil Barton 2600+ (1,45v-versionen). Lige nu kører den 24/7 med 2616 mhz ved 1,97v. FSB er 227, multi er 11,5. Har også haft den oppe på 230*11,5 ved 2,03 v, dog mente de forskellige testprogrammer ikke at det var så smart. Mine temps er 39-41 idle og max 45 load (Vandkøling).
Så vær ikke såååå nervøs mht. volt. Hvilket bundkort benytter du? -
Oprindeligt indlæg af Humlegrib
Min barton kom aldrig op på de 1.9 v, men til gengæld brændte mine ram afnedtur....
det har jeg nu taget konsekvensen af og invisteret i en a64 s:939 system, som jeg håber kommer i morgen.....Nogen af jer der har en klar og enkel ide om hvordan man oc'er sådan en basse, så kig venligst i min tråd der omhandler oc'af a64 s:939, og giv et svar
gå venligst selv ned i begynder sektionen og kig i min guide til oc af amd64.....
-
Oprindeligt indlæg af SlackeR
Tøs
Jeg kører 1.9v på luft herTøs
Jeg kører 1.98v på luft her -
Ville heller ikke være alt for nervøs ved at give noget Vcore bare du lige holder øje med Temp ... Min Barton 2500+ overlevede ihvertfald en del mishandling og det har min 1800+ da også gjort .. Men ved omkring de 2 Vcore afgiver den godt nok seriøs noget varme fra sig, så der kommer den kun op når der lige skal Benches ...
-
0# ja du skal bare gi den 1,875 volt og så sæt multipilieren på 11,0 og fsb`én på 210 så kører den sgu godt
-
Min kører SIG ved 1,85