Hjælp til fodboldstøvler..

  • Ja det er meget off-topic men..
    Skal ud og spille kamp imorgen, og mine nye støvler er allerede godt igang med at æde begge mine hæle.. Jeg ved godt at de bare skal spilles til, men det er møg irriterende.. Er der en der har et godt råd til hvad man kan gøre for at de ikke gnaver? Noget gaffatape i hælen eller hvad?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Ja det er meget off-topic men..
    Skal ud og spille kamp imorgen, og mine nye støvler er allerede godt igang med at æde begge mine hæle.. Jeg ved godt at de bare skal spilles til, men det er møg irriterende.. Er der en der har et godt råd til hvad man kan gøre for at de ikke gnaver? Noget gaffatape i hælen eller hvad?


    Det bedste du kan gøre er at købe vabelplaster...

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Har I ikke døgnapoteker i København?


    Tit har kiosker m.v. også plaster - det kunne jo være de har vabelplaster også .. Det kunne også være et supermarked der har søndagsåbent i morgen ..


    Jo det har vi jo faktisk.. Tror faktisk at der ligger et lige ved siden af hvor jeg skal spille.. Det må være værd at prøve..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Jo det har vi jo faktisk.. Tror faktisk at der ligger et lige ved siden af hvor jeg skal spille.. Det må være værd at prøve..


    En god idé er også, at gøre dem sjaskvåde inden du spiller med dem. Dog hjælper det ikke så meget hvis de er lavet af kunsstof.
    Hvis de er lavet af skind el. læder, så vil læderfedt også være godt inden hver kamp.
    Og pøj pøj med kampen, hvor skal i spille og hva' tid ? Ku' være jeg kom forbi og fik en lurer. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    En god idé er også, at gøre dem sjaskvåde inden du spiller med dem. Dog hjælper det ikke så meget hvis de er lavet af kunsstof.
    Hvis de er af lavet af skind el. læder, så vil læderfedt også være godt inden hver kamp.
    Og pøj pøj med kampen, hvor skal i spille og hva' tid ? Ku' være jeg kom forbi og fik en lurer. ;)


    Er næsten sikker på at det er kunstlæder.. Havde bare fået dem anbefalet af en kammi der lige havde købt dem.. Vi skal spille i Lyngby.. Det er bare noget fjollebold - ikke noget seriøst.. Sådan med øl i pauserne osv. :T :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Er næsten sikker på at det er kunstlæder.. Havde bare fået dem anbefalet af en kammi der lige havde købt dem.. Vi skal spille i Lyngby.. Det er bare noget fjollebold - ikke noget seriøst.. Sådan med øl i pauserne osv. :T :))


    Okay - så kan min fidus nok ikke hjælpe gevaldigt, kun hvis kunstlæderet kan gi' sig.
    Arh - Lyngby er lidt langt på cykel, for en halvgammel gubbe som mig. Nå - men go' kamp ! ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Okay - så kan min fidus nok ikke hjælpe gevaldigt, kun hvis kunstlæderet kan gi' sig.
    Arh - Lyngby er lidt langt på cykel, for en halvgammel gubbe som mig. Nå - men go' kamp ! ;)


    Takker.. :D
    Har også engang hørt noget om at hvis man har læderstøvler, så skal man putte dem i kærnemælk? Er det noget du kender noget til?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Takker.. :D
    Har også engang hørt noget om at hvis man har læderstøvler, så skal man putte dem i kærnemælk? Er det noget du kender noget til?


    Ik' lige noget jeg har hørt om. ;)

  • Når jeg køber nye støvler plejer de gerne at få en fem seks timer i en spand vand hvor det kun er hælen der er under vand, således at når jeg skal spille er de bløde.. virker ganske godt.. :-) Og skulle efter sigende ikke skade støvlerne overhovedet, jeg har i hvert fald ikke haft problemer endnu..

    AMD 64 3000+
    PowerColor Radeon 9800Pro
    Asus K8V SE Deluxe
    2x512 Performance PC3200 DDR400 RAM
    120GB Maxtor HD
    160GB SATA Maxtor HD