Indlæg af BomiraZ

    Java er nemlig slået til og også prøvet at geninstallere det. Og ja, det virker som om at det er Java som ik virker i IE efter jeg fjerne Kaparsky, mystisk :S

    Så er jeg kommet frem til at problemet lå i Kaparsky anti virus, da jeg fjernede programmet pga endt prøvetid fik jeg alle disse problemer. Ved at ligge det ind igen virker tingene nu fint..


    Så ska jeg bare bruge et svar på hvordan jeg får det til at virke uden???

    Heysa...


    Jeg har fået et mærkeligt problem med min IE Explorer...


    Den vil pludselig ikke vise nogle ting mere... F.eks. på bilgalleri.dk inde under en bil, så vil den ikke skifte mellem de forskellige billeder, og på min homebankning kommer de der bokse til min kode ikke frem mere...


    Nogle der har en ide hvad der kan være galt?


    P.S. Det virker som om at det er min java der fucker det hele op i IE Explorer. Når jeg prøver Java kontrol på bankens hjemmeside går den nemlig bare i kuks men de andre links virker fint.


    P.S Mozilla Firefox virker på bilgalleri men kan ik logge på min homebank med denne...



    Hvaaa... slet ikke nogle der ved noget 24 timer efter denne tråd blev oprettet?
    Har forresten et billed, men kan ik lige få det lagt op her...

    Hej


    Har et problem der hedder "Procedureindgangspunktet LoadDriverWithVersion kunne ikke findes i DLL-Biblioteket SPOOLSS.DLL"


    Er der nogle der ved hvorfor denne popper op på skærmen konstant???


    og har en løsning??

    Hm.. Nu sidder jeg så ved den comp hvor problemet ligger. Og jeg kan dælme ik finde den fil?


    Søger via Søg funktionen nede i start menuen...


    Hjælp??

    Heysa....


    Jeg har et problem med min outlook express. Der er engang blevet forsøgt at sende en mail med billeder på mere end 100mb. Det ku den ik og nu ligger den i udbakke og forsøger at sende hele tiden. min computer går helt kold når jeg klikker på den eller forsøger at slette den. hvordan får jeg fjernet denne mail uden at gå ind i udbakken???

    Der findes nogle kraftstik hvor man kan vende dem inde i selve stikket så man er fri for at skille stikket ad...


    Svært at forklare.. men det har du vel tjekket formoder jeg?

    Heysa...


    Jeg søger et program som kan hente en masse billeder jeg har set på en hjemmeside, sådan at jeg ikke skal sidde og gemme hvert enkelt billed :(


    Nogle der kan hjælpe med sådan et smart program??


    På Forhånd Tak...

    Jeps, jeg er også meget overrasket, har altid syntes at danmark har haft klasse spillere.. men nu viser de virkelig potentialet! Fremragenden hurtigt teknisk håndbold på allerhøjeste plan, og så endda uden de to hard hittere Krogh Jeppesen og Boesen !!! Ja, jeg syntes nu Wilbek har gjort en kæmpe forskel på dette danske landshold i forhold til forgængeren. Jeg håber vi kan komme i en finale mod stærke Frankrig som også spiller skræmmende godt..
    Jesper Jensen er også den der har overrasket mig mest positivt, har altid syntes han har spillet godt i Skjern, men på landsholdet har han lige hævet sit niveau og sætter det danske angreb suverænt op, og sikke en underhånd han har!! :-P


    Go Danmark! ;-)

    Når jeg køber nye støvler plejer de gerne at få en fem seks timer i en spand vand hvor det kun er hælen der er under vand, således at når jeg skal spille er de bløde.. virker ganske godt.. :-) Og skulle efter sigende ikke skade støvlerne overhovedet, jeg har i hvert fald ikke haft problemer endnu..

    Hejsa..


    Jeg søger en program der eftersigende skulle hedde DVDEncrypter, men efter at have ledt flere steder uden resultat ville jeg lige spørge herinde?


    Nogle der kan hjælpe med et program af dette navn?


    På Forhånd Tak :-)

    Sådan der Grill, så er vi enige :-)


    Men så må jeg nøjes med Outlook Express og så må vi bare kun hente de mails der bliver sendt til vores egne adresser..


    Skal ikke til at oprette nye adresser eller noget når nu dette har fungeret så længe.


    Håbede bare på at Microsoft Office Outlook havde en regel der kunne det samme som i Outlook Express..


    Men nej, desværre ikke. Jeg takker mange gange for hjælpen, så blev jeg det klogere ;-)

    Burger, har lige set den, kigger lige lidt på det, tusind tak ;)


    Cyclups, jeg har vel egentlig kun 1 mail konto ja, men vi har vel bare 2 adresser til den. Hvor vi så har formået at dele de to adresser på hver sin PC.


    Men kan det passe at man kun kan have en mail konto med alm bredbånd hos TDC ?

    Det duer ikke Grill, problemet er at mailen kun kan hentes en gang :S


    Hvis jeg sletter den, så får min mor den jo ikke på hendes PC når jeg logger på...


    Men det var ellers sådan noget lignende jeg leder efter.. men i Outlook Express kan man sige at den slet ikke skal hente den fra serveren af, men kun hente de mails der er sendt til min mail adresse.


    Og min mors PC er så sat til kun at hente de mails der er til hendes adresse...


    **EDIT** GMAIL ?