• Quote

    Oprindeligt indlæg af pudditang
    hej. lige et hurtigt spørgsmål. er der nogen der kender teleselskabet M1 ? http://www.m1.dk


    evt nogen der har erfaringer med det? det ser ud til at være billigere end telmore. jeg overvejer da at skifte..


    Jeg har prøvet at oprette mig, men der "Opstår en fejl" efter betalingen. Eller, trinet før at man skal accepterer det, man har indtastet. Jeg fatter det ikke :/

  • en af mine venner er lige hoppet væk fra dem igen, han var kunde der i ca 2-3 måneder og han var bestemt ikke tilfreds. Rod i opkald/regning og ikke altid lige at man kunne få fat i dem. Han er nu ved Telmore, hvor jeg også selv har og kan kun anbefale dem.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg er også godt tilfreds med Telmore, hvor jeg har været 3-4 år. Der har aldrig været nogen form for problemer overhovedet. Det er let at se statistik over ens opkald og det er let at indbetale.
    Deres priser er måske nogle få ører over nogle af de billigste selskabers minutpriser, men jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle gå igennem en masse bøvl med at skifte selskab for 10 kr. om året.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • har selv telmore. (gennem 4 år)
    men Unotel - lidt billigere og de tilbyder endda også fri sms for 89 kr pr. måned.


    De har signal over alt
    dog koster telmore 2kr pr mms. hvor af unotel koster 2.50 kr pr mms.

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

    Rettet 2 gange, sidst af dragox ().