Hvem får/har fået det første klip i kortet?

  • De klipper ikke i kortet, de registrere bare at du har fået et klip ;)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    hehe hørte til i nyhederne her til morgen at der allerede er nogle der har fået klip...det var sgu tidligt, men det skal vel prøves af :)) så kan kortet jo også hænge i alle mulige ting.


    haha tror nu ikke du skal regne med at man får et FYSISK klip i kortet :T


    EDIT: heh der var du lidt hurtigere end mig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    De klipper ikke i kortet, de registrere bare at du har fået et klip ;)


    LoL :)) hvem tror de klipper "klipper" i kortet? :D haha

  • hehe har heldigvis fri til på mandag - så jeg får ikke nogen før der hvis det skal være :) men jeg ligger måske op til et, men min hasithged på motorvejen hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    hehe man kan forestille sig de står der med en hullemaskine. Og så skal man gå rundt med et klippekort med hul i, så alle kan se at man er en SYNDER! :))



    LOL Den var god, kunne godt se det for mig:) LOL

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    De klipper ikke i kortet, de registrere bare at du har fået et klip ;)


    Hvis man tror at de står med en hullemaskine og laver et hul i kortet, så er man sgu også for dum til at køre bil ... men de typer findes jo skræmmende nok også... :))


    Ud over det, så hvis man får et "klip", så tænker man sig måske lidt mere om hvordan man kører for hvis man får et klip, så er det jo enten tegn på at man ikke kan finde ud af at køre som man skal eller også at man tænker med røven ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Du skal køre 160 før du får et klip, så jeg håber da ikke du er i farezonen :)


    Er 30% oven i 110 virkelig 160 ? ... Hm, syntes ellers jeg får det til 143 ... :)) ... og 169 hvis hastigheden er 130 ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Er 30% oven i 110 virkelig 160 ? ... Hm, syntes ellers jeg får det til 143 ... :)) ... og 169 hvis hastigheden er 130 ...


    Større bøder ved hastigheder på over 140 km/t


    * Ved overskridelser af fastigheden på motorveje med en fartgrænse på 100 km/t eller derover får man en skærpet bøde. Efter 30. april 2004 er det en skærpende omstændighed, hvis farten har været på 140 km/t eller derover (§ 118)


    Læs mere om bødetaksterne på Justitsministeriets hjemmeside.


    Lavere grænse for frakendelse af kørekortet
    Du får en betinget frakendelse af kørekortet, hvis:


    * du overskrider den gældende hastighedsgrænse med 60 pct. eller derover.
    * din fart har været på 160 km/t eller derover (§ 126)



    ;)


    Edit:
    Dermed har ingen af jer ret - han vil miste kørekortet helt ved 160. Ved ikke hvornår man får klip så...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvad udløser klip?


    at man kører mere end 30% over den tilladte hastighedsbegrænsning


    men på motorvejen eller andre veje hvor man må køre over 100 (hvilket så vidt jeg ved ikke findes :roller: ) udløser hastigheder på over 140 hastighedstillæg på bøden og skærpede omstændigheder i forhold til kørekortet. Pr. 130-reglerne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    men på motorvejen eller andre veje hvor man må køre over 100 (hvilket så vidt jeg ved ikke findes :roller: ) udløser hastigheder på over 140 hastighedstillæg på bøden og skærpede omstændigheder i forhold til kørekortet. Pr. 130-reglerne.


    Ja, men ingen klip før 110 + 30% eller 130 + 30% ... Men meget muligt de snupper kortet rimeligt hurtigt. For min skyld ingen alarm hvis folk ikke kan holde foden fra speederen.