Hvem får/har fået det første klip i kortet?


  • OMG :P.. Så har den godt nok heller ikke fået for lidt ;).. Vi håbe på, at han hyggede sig så længe det varede :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    OMG :P.. Så har den godt nok heller ikke fået for lidt ;).. Vi håbe på, at han hyggede sig så længe det varede :))


    Det sjove er, som vi diskuterede tidligere, at han faktisk ikke burde have fået klip for e 160 ;)
    men han har da kørt interessant må man sige. Ikke alt for smart.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Hvad burde han så ? Han skal miste kørekortet, men gør han ikke også det når han får tre klip.


    Jo, men hvis man kører 160 mister man det på stedet lige meget hvor man kører. Så han havde faktisk ikke noget kørekort at få klippet i ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Var nede og hente morgen brød her til morgen, politiet stod ved 2 skoler, og bare langede bøde/klip ud, de lagde overhoved ikke mærke til at jeg kom kørene med 80 på min scooter :boxed:


    Ja, så må man da bare håbe at du kører galt en dag og smadre hovedet ind i et træ, og håbe på at ingen andre kommer til skade.......


    Komme kørende med 80km/t på en scoter forbi en skole. Du skulle fandme have nogle smæk!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar


    Ja, så må man da bare håbe at du kører galt en dag og smadre hovedet ind i et træ, og håbe på at ingen andre kommer til skade.......


    Komme kørende med 80km/t på en scoter forbi en skole. Du skulle fandme have nogle smæk!


    Det er måske ikke smart nej. Men der er nogle ting man bare ikke siger, og sådan noget der er en af dem. Den slags pisser mig af!
    Man kan sgu ikke ønske sig at andre kommer til skade :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Det er måske ikke smart nej. Men der er nogle ting man bare ikke siger, og sådan noget der er en af dem. Den slags pisser mig af!
    Man kan sgu ikke ønske sig at andre kommer til skade :roller:


    Nej, men det gør man lidt ved at køre med 80 på scooter forbi en skole med små børn.


    Jeg skulle være den første til at stå klar med et træ han kunne få i hovedet hvis han kom flyvende. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse


    Nej, men det gør man lidt ved at køre med 80 på scooter forbi en skole med små børn.


    Jeg skulle være den første til at stå klar med et træ han kunne få i hovedet hvis han kom flyvende. X(


    Det ved jeg da snart ikke. Det er i orden at sige at det er fuldstændig idiotisk det han gør. Men ligefrem at håbe han kommer dtil skade det er sgu groft.
    Så vil jeg hellere sige at jeg håber at ingen kommer til skade til trods for at han kører 80 forbi skolen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Conny Laila :boxed: Eller hvad hedder de i Esbjerg,
    Klipsild .... Klipfisk :clap:


    Jeg forstår ikke helt din "joke". Men nej, jeg tror vi kalder det at ville hjem for at sove? :s

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz


    Jeg forstår ikke helt din "joke". Men nej, jeg tror vi kalder det at ville hjem for at sove? :s


    dig køre bil? :boxed: kan du overhovedet kigge over rattet :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Hah, godt de ikke var i Esbjerg hvor jeg kørte igår. Tog den på 120 km/t hvor man måtte køre 60 km/t ved 1-tiden om natten :)


    Fedt at indrømme at man tænker med røven :boxed:


    Ærgeligt du ikke blev snuppet ... folk som dig burde ikke køre bil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Jep .. Og kortet var røget ..


    Hvorfor er politiet der aldrig på de rigtige tidspunkter .. :rolleyes:


    fordi så var der ingen i danmark der havde kørekort ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    fordi så var der ingen i danmark der havde kørekort ;)


    Måske ikke på din alder, men det ville sikkert også være fint nok.


    Syntes de skulle hæve kørekortsalderen til 23 ... :)) ... Så har folk lige haft 5 år til at vende sig til at bruge hovedet efter de er fyldt 18 ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Måske ikke på din alder, men det ville sikkert også være fint nok.


    Syntes de skulle hæve kørekortsalderen til 23 ... :)) ... Så har folk lige haft 5 år til at vende sig til at bruge hovedet efter de er fyldt 18 ... :))


    hehe har haft kørekort i 3 år, så ved efterhånden godt hvordan man opfører sig i trafikken.. men der er jo stadig folk som har haft kørekort i 10 år som stadig ik ved hvordan man gør,.. pisse irriterende..

  • Ah, det er lidt groft at sige det, når i ingen anelse har om hvor jeg kørte henne. Vejen er en lige strækning uden bilen på den tid om natten på en hverdag. Grunden til at man kun må køre 60 er pga. der er rigtig mange biler om dagen da det er vejen ud til stranden. Det var noget andet hvis det var inde i byen med lyskryds og sving, men det er der slet ikke på den vej. Men tak alligevel for det. Og ori, ja det kan jeg godt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Ah, det er lidt groft at sige det, når i ingen anelse har om hvor jeg kørte henne. Vejen er en lige strækning uden bilen på den tid om natten på en hverdag. Grunden til at man kun må køre 60 er pga. der er rigtig mange biler om dagen da det er vejen ud til stranden. Det var noget andet hvis det var inde i byen med lyskryds og sving, men det er der slet ikke på den vej. Men tak alligevel for det. Og ori, ja det kan jeg godt.


    Det er da røvligemeget hvor henne det er ... og hvor meget trafik der er. Hvis du tænkte dig om, så havde du ikke kørt med hovedet under armen. Hvis der var en der var kommet ud foran dig, så ville du sgu nok meje ham ned ... At det er om natten gør jo ikke lige at overblikket er bedre.


    Men forsæt bare med at køre med hovedet oppe i røven ovre i jylland ... Kør ind i et træ med 120 KM/T ... held & lykke ...


    ... men selv tak .... :roller:


    Hvis jeg havde kendt dig og du havde fyret det af i ansigtet på mig,, så havde jeg sgu taget dit kørekort og klippet det over. Hader når folk kører tankeløst ... De skulle prøve at se hvad det kan ende med.