Gold farming

  • Dette er ikke en tråd om de Korean Gold farmers, men om mig og min char.


    Jeg har virkelig brug for guld ... Jeg har mining som proffesion, og det tjener jeg lidt på ... men skal altså have fudnet en rigtigt god og nem måde ...


    Og jeg har læst alt på tweak.dk om grinde guld ... men der er intet der virkelig slår igennem ... og da jeg ikke selv kan gå i strat(Nu der er 5 i timen limit.)


    Men vil i være så venlige at poste jeres farvorit spot at grinde efter guld.


    Mit eget bud er Satyrs i Aszhara ... nogle der har prøvet de cirkulation med at cleare stederne?


    På forhånd tak.

    Burns: Level 60, Human Mage, Stormscale
    Member of Clarity

    Rettet en gang, sidst af Burns ().

  • jamen nu hedder det Gold farming, da grinding er en måde at lvl up med en char der ikke er lvl 60 endnu. at farme (Høste) er at man leder og finder guld så hurtigt og nemt så muligt, og når man høster/farmer IRL er der jo også meget af det?


    Og ja jeg har læst hele den tråd igennem. Tyr's hand lidt svært solo for mage , men det kan lade sig gøre. Men det er ikke noget som tager lidt tid.


    Og ja jeg håber du har fattet hvad jeg vil ind på g00s3, jeg prøver at finde et nemt sted til mage hvor der ikke er for mange gold farmers i for vejen. og hvor jeg kan trisse rundt for mig selv og nakke nogle mobs der er 56 - 58 med lidt HP og helst ikke casters.

  • Bare sørg for det er humanoids og at de dropper forholdsvist meget runecloth, da runecloth har fået et væsentlig pris boost efter faction rep turnin.


    Af steder kan nævnes
    Bloodelfs i Azshara - Nordlige halvø, på den sydlige midte
    Blackrock Fortress - Burning Steppes
    kan ikke lige huske flere steder :) er bagstiv!

  • Demonerne i felwood.. er os gode for både penge runecloth og en del felcloth!!! og de spawner næsten hurtigere en man kan nakke dem.. så det os en mulighed!

  • jeg har lig prøvet tyr's hand og det var rimlig godt på 3 timer (sammen med en ven) tjente vi 20g værd og fandt 3 travelers backpack og en helvedes masse runecloth or andre små items de grå items der dropper sælger for 1-5g men ellers gå SM GY hvis du er ligeglad med lvls gå ind til GY tag kun scarlet bossen og så eller pull så mange ghost som muligt og lidt Arcana explotion og så har du tjent 1g på få secunder (de dropepr 2-10s og masse silk) men find selv ud af det dete r bar der jeg grinder (der er ingen andre end dig så ingen tar dine mobs :dance:

  • Det er det der er problemet med instances nu at man kun kan tage 5 per time... derfor ka ma desværre som mig ikke lave 10 - 15g på 10 runs :( det er lidt klamt det de har lavet .... jeg kan ikke tjene hurtige penge på andre måder ... men vil prøve nogle af forslagene :)

  • Tja... Jeg plejede at lave DiM north runs... Bare nakke den første boss der står der... Det tager ca 5-7 min/gang...


    Ellers er tyrs hand godt... Men synes også at når man nakker ting i feks noxious glade at det gir godt...


    Hvis jeg grinder der i ca 1 time plejer der at droppe et par grå items og måske en enkelt eller 2 grønne/blå... Udover det så får man en masse scourgestones, runecloth og bare penge ;)


    Genialt som lvl 60 mage ;)

  • DM north første boss ... soloable? eller hva? ellers må jeg lige finde på noget ...


    Har ellers fundet ud af man kan grinde Devilsaur's i Un'goro og få leather der til devilsaur settet som sælger godt i IF ... så det vil jeg gøre med en ven en dag :) måske noget i skulle prøve, i kan sælge legs til 40g og hands til 30 - 35g det er meget gode penge .... tjente 120g igår, efter 5 timers farming på dem og 1 times farming på rugged leather :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burns
    DM north første boss ... soloable? eller hva? ellers må jeg lige finde på noget ...


    Har ellers fundet ud af man kan grinde Devilsaur's i Un'goro og få leather der til devilsaur settet som sælger godt i IF ... så det vil jeg gøre med en ven en dag :) måske noget i skulle prøve, i kan sælge legs til 40g og hands til 30 - 35g det er meget gode penge .... tjente 120g igår, efter 5 timers farming på dem og 1 times farming på rugged leather :)


    kun et lille problem og det er at man skal lede i laaang tid for at finde en jeg ledte i 2 timer uden at finde en :pokey: fandt ud af at det var 2 hunters med en god del af giantstalker der legede lidt med dem den eneste jeg ku finde var king moss og han ka vær lidt svær for en rogue :T

  • en borg i EPL (eastern plague lands) nede i syd/østlige del eller sådan noget har ikke lig kigget på kortet for nylig men de er lvl 53-57 og et spawn lvl 60 og nogle dumme patrols en gang imellem der er lvl 59-61

  • Nogle der kan anbefale et godt sted man kan farme og grinde samtidigt ? .. Altså .. Primært xp, men også en del guld ville være godt .


    Norht Felwood, der skulle være nogle elements, som dropper godt og giver god xp.


    Skal jeg tage derhen ? Eller skal jeg tage til Un'Goro ?

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Jeg er en lvl 50 UD Rogue .


    Jeg tror bare jeg tager lidt instances i Maraudon og ZF indtil jeg er i lvl 51 og så grinder jeg og tager lidt højere instances til jeg kan komme til DM osv.


    Men hvor kan jeg lave hurtige penge samtidigt med at grinde i lvl 51 ? ..


    Bloodelfs ?

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX