Hey Tweaks... Jeg er ny bruger i dette tilsyneladende fantastiske forum .... Håber på jeg kan få en hyggelig tid her.. Perez

Hey Tweak...
-
-
Velkommen til
-
Velkommen til Martin! Du skal nok falde godt ind!
-
jamen velkommen til. Husk at læse alle reglerne
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
jamen velkommen til. Husk at læse alle reglerne
Jep, næste gang skal overskriften nok være lidt mere fyldestgørende. -
Jamen kan kun sige velkommen til pal:)
-
Welcome. Vi
med vore venner og dem som vi kender
-
Mange tak... Skal nok læse reglerne med det samme og huske at gøre mine fremtidige overskrifter mere fyldestgørende
-
Oprindeligt indlæg af Perez
Mange tak... Skal nok læse reglerne med det samme og huske at gøre mine fremtidige overskrifter mere fyldestgørende
Det er en rimelig generel Newbie fejl.
Rimelig nice system du har dig der! Bench resultater? -
Velkommen til
-
Velkommen til mester, håber du kommer til at hygge dig
-
Oprindeligt indlæg af Richie
Det er en rimelig generel Newbie fejl.
Rimelig nice system du har dig der! Bench resultater?Glad for jeg ikk er den eneste der har lavet den fejl, selvom jeg ikk bryder mig så meget om Newbie kommentaren
Jeg scorer lidt over 12k i 3dmark 05... jeg har ikke testet andet endnu.. -
Velkommen til, håber du får det lige så fedt som alle os andre
Er du ham fodboldspilleren Kenneth Perez
-
Velkommen til
-
Glad for jeg ikk er den eneste der har lavet den fejl, selvom jeg ikk bryder mig så meget om Newbie kommentaren
Jeg scorer lidt over 12k i 3dmark 05... jeg har ikke testet andet endnu..Der er skam også brugere der har været her i flere år, der stadig ikke har set den dybere mening i en relevant titel .. Og din er vel egentlig i og for sig relevant, da du siger "Hey" til alle de andre brugere her ..
Og selvom du ikke bryder dig om newbie kommentaren, så er du det jo set i den sammenhæng med at være bruger her .. Det var straks noget andet, hvis du blev kaldt Noob ..
Men, velkommen til .. Altid rart med nye brugere ..
-
Velkommen til
-
Velkommen til, du finder nok snart ud af at tweak ikke kun er et computer forum
-
Tusind tak allesammen.. Jeg er overvældet!!
Jeg kommer uden tvivl til at hygge mig her... Ved godt jeg er en newbie her.. Måske skifter det en dag
-
Glad for jeg ikk er den eneste der har lavet den fejl, selvom jeg ikk bryder mig så meget om Newbie kommentaren
Jeg scorer lidt over 12k i 3dmark 05... jeg har ikke testet andet endnu..Hmm... Hvor høj score man har siger ikke uden videre at man ikke er noob
- Spørgsmålet er hvor høj score man har kontra resten af ens "klasse" i udstyr, om man kan overclocke / tweake ordenligt, men er en anden sag..
Velkommen til da
- God fornøjelse med at læse og skrive løs i forum
Mvh. 12k
PS: Siger det netop fordi man nemt kan lave en rigtig god score med nyeste udstyr - men man skal jo være over resten med samme gear
-
Velkommen til
Håber du falder godt til