Onyxia dræbt på Aszune

• Onyxia er blevet dræbt for føreste gang på horde siden på Aszune.
    Den blev dræbt af guilden "Britannic Lore". http://www.britlore.co.uk

Guilden har eksisteret i ca. 5 år i diverse spil som EQ, WoW osv.
    Guilden har imellem 250 - 300 medlemmer som gør den til den støreste horde guild på Aszune.
    Men stadig er "Righteous" den stærkeste guild på Aszune, da de har mange medlemmer og er level 60 allesammen. De er så også alliance.

Men ja, det var sgu meget godt gjort af dem :)

• Ligesom en på min server: "WHO THE HELL KILLED THAT POOR DRAGON? SHAME ON YOU!".

Hehe. :D

• mass guilds er nedern... Løber ind i Orgrimmar og ser 10 mand fra dit guild som du egentlig ikke kender... Svært at få noget godt teamplay til raidencounters imho. Vi er 95~ i Bad Omen og vi er kender alle hinanden og alle ved hvordan vi skal gøre i MC etc

• ALLE kender hinanden. Man kan ikke bare joine. De skal allesammen komme på prøve først og sådan noget. De raider hele tiden. Molten Core, Onyxia's Lair, Dire Maul osv.

Okay. 250 - 300 var måske lidt overdrevet ;)

Oprindeligt indlæg af Madsass
    ALLE kender hinanden. Man kan ikke bare joine. De skal allesammen komme på prøve først og sådan noget. De raider hele tiden. Molten Core, Onyxia's Lair, Dire Maul osv.

Okay. 250 - 300 var måske lidt overdrevet ;)

DM raids ftw! ;)

Men stadig er "Righteous" den stærkeste guild på Aszune, da de har mange medlemmer og er level 60 allesammen. De er så også alliance

Tjah, jeg er i Anything på Aszune og vi har alle raid serverfirst på nær zergfiest open raid azuregos 1.0 indtil videre. Så at Rightous skulle være den stærkeste guild er noget vås.

Vi har nakket Ragnaros 4 gange men har ikke fået åbnet razoregore op endnu så vi er rimeligt bagud serverwide.

Vi kører forøvrigt et afbalanceret guild only system hvor vi har omkring 40 online til raids. Nogle få gange er der 42-45, mest på moletn core respawn dage though. Det er noget vås at en guild er bedre hvis den har 600 members. Der er meget større chance for at guilden eksploderer hvis man overrecruiter.

• LOL? Jeg har sgu da ikke sagt at en guild er bedre jo flere medlemmer der er?!

• Lykke med kill.. Men ja.. 250-300 er lige i overkanten.. 100stk er sku finno i et guild :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Ved ikke lige hvor det der "Dire Maul" kom ind i teksten fra. Hehe :S

Btw. Denboj. Anything er stærkere end Righteous? Hvordan kan det så være at Righteous lige har dræbt Nefarian, og i har ikke endnu? :))

Originally posted by Madsass
    Ved ikke lige hvor det der "Dire Maul" kom ind i teksten fra. Hehe :S

Btw. Denboj. Anything er stærkere end Righteous? Hvordan kan det så være at Righteous lige har dræbt Nefarian, og i har ikke endnu? :))

Stadig er så mange medlemmer skidt...

Vi er 63 medlemmer i offspring på bloodscalp...

Vi har desværre haft kæmpe fremmøde problemer til BWL... Men det ser ud til at være løst... på 3 uger fik vi razorgore og 2 dage tog vael... Og fik lige 40 min igår på broodlord... Vi har downet ragnaros et par gange første gang i 3 forsøg tror jeg... Og ja det kører sq bare meget godt..

Første dag fik vi vael på 4% ;)

Så håber at det fortsætter med vores fremmøde pga så går der ikke længe før nef er nede ;)

• Som jeg skrev før. Det var måske lidt OVERDREVET. Altså, de har IKKE 300 medlemmer. Jeg overdrev.
    Og iblandt de 300 er der jo også alts, som er ca. halvdelen af det.