QuoteOprindeligt indlæg af MvK
Jeg kører det nu også fint.. 1024*768 medium/high
så synes nu det virker lidt overdrevet at sige at der skal 2*7800gtx for at køre det helt optimalt.. jeg vil mene et x850xt eller et enkelt 7800gtx ville kunne gøre det...
Det sted der på dit screenshot, omg det var lidt skræmmende. Man skal spille det om natten med stearinlys , hehe
hehe, det der er ingenting, når man ha set alle trailerne.

pis nå men hvordan kommer man overe her jeg har prøvet at hoppe overe men det ka jeg ik
  pis nå men hvordan kommer man overe her jeg har prøvet at hoppe overe men det ka jeg ik Undtagen Anti-aliasing som jeg kun havde på 4. Spillet kører strålende
 Undtagen Anti-aliasing som jeg kun havde på 4. Spillet kører strålende  Er spillet udkommet endnu?
 Er spillet udkommet endnu? 

jeg mener også jeg burde kunne køre mine rimelig højt.. og når jeg sætter den på Hva dens Auto mener. så hakker jeg rimelig meget inde i "gangen" og mange andre steder
 jeg mener også jeg burde kunne køre mine rimelig højt.. og når jeg sætter den på Hva dens Auto mener. så hakker jeg rimelig meget inde i "gangen" og mange andre steder
 prøvede at spille demoen her klokken 2:30 i nat.. total alene i huset, med svag belysning og lidt for høj lyd.. THAT WAS FREAKIN FUCKING SCARY
  prøvede at spille demoen her klokken 2:30 i nat.. total alene i huset, med svag belysning og lidt for høj lyd.. THAT WAS FREAKIN FUCKING SCARY