Hvor ville i flytte hen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Jeg ville flytte til Canada eller Alaska, men da disse ikke var til at vælge har jeg stemt "Andet".


    Fordi det er dejlige fredelige lande med smuk natur, stille og rolig befolkning (ingen sortsmuskere som er syge i hovedet!), hvor det vil være muligt at leve fredeligt.


    Lyder meget fornuftigt i mine øre. "Hvis" jeg engang skulle flytte fra lille Danmark ville det nok blive den vestlige del af Canada, da den er engelsksproget.


    Ellers er Sverige et oplagt valg

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Ja helt sikker the big USA..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg ville flytte til Californien, USA ..


    Selvom jeg elsker DK er USA et land med SÅ mange kontraster .. Selvom man ikke får det bedste indtryk af den gennemsnitslige amerikaner, findes der de mest fantastiske mennesker derovre .. Fuldstændig som herhjemme i DK ..


    Kunne man mixe DK og Santa Clarita Valley, CA - så ville jeg klart være i himlen .. :D


    me2 :D


    Ville bo i et af de der KÆMPE huse med giga pool...


    i admit it, jeg har set for meget the O.C. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    LA er totalt fed .. Men de lidt mindre byer ikke langt fra LA har en masse kvaliteter der er værd at overveje ..


    Mht. dit edit, så er du ikke den eneste .. Men det er jo bare at trykke ctrl z, så kommer teksten igen ..


    Tak for tippet......Altså det med ctrk+z. Det anede jeg ikke.
    ..Og ja, der er masser af fede små forstader til L.A. men jeg er, i den grad, til storbyer.

  • Tja.. Jeg ville nok flytte til et af følgende lande:


    USA, Irland, eller England.


    USA, fordi det er et fantastisk land.


    Irland, jeg er 1/4 Irlænder har meget familie derovre og synes det er et dejligt afslappende land.


    England, elsker det land.

  • Ville vælge spanien.


    Min familie har lejlighed i Fuengirola, så det har naturligvis været et fortrukken rejsemål.
    Der er nu slet ikke så mange danskere som førhen dernede, men der er gode muligheder for at omsætte vores uddannelser til praksis.(konen=SSA / mig selv = Tjener og kommende pædagog)

  • ANDET : Danmark.


    Hvis jeg ikke vill bo her, så ville jeg ikke bo her.


    ... og det er ikke just på grund af mangel på erfaring med andre lande, men føler mig mest hjemme her.


    Når jeg bliver gammel, så er det muligt at udlandet kan trække, men som det er nu så står Danmark klart nummer 1 på min liste.


    Udlandet er noget jeg besøger, men ikke et sted jeg gider bo i længden. Før ellers siden vil jeg altid hjem til Danmark.


    Der er dog masser af lande jeg nyder at besøge. England og Frankrig er mine farvoritter af lande der er i nærheden af os selv her i Danmark. Men der er naturligvis også andre lande her i nærheden jeg godt kan li som kan tilbyde spædende ting og fasinerende kulturer. Med hensyn til kultur, så skal vi dog til Asien før det bliver RIGTIGT spændende. Kan generalt godt li asiatisk kultur og mentalitet ... med visse undtagelse ... Det er måske nok derfor at jeg INTET har imod kinesere, japanere osv der kommer til Danmark og banker en respektabel forretning op. Modsat visse andre udlanske "elementer" ...

  • Har svært ved at se mig selv bo andre steder end i lille Danmark!!
    ..skulle jeg endelig flytte ville det nok blive Italien el. evt. Australien!!

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Lyder meget fornuftigt i mine øre. "Hvis" jeg engang skulle flytte fra lille Danmark ville det nok blive den vestlige del af Canada, da den er engelsksproget.


    Ellers er Sverige et oplagt valg


    Husk lige på at Nova-Scotia, Prince Edward Island, Labrador/Newfoundland, samt det meste af New Brunswick rent faktisk også er engelsktalende... - og det er de provincer som ligger mest øst.... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Vil du gerne sprænges i stumper? :T


    Hvad er chancen for at tumperne rammer samme by to gange ? ... Den er vel mindre end at der er nogen i Danmark der en dag oplever muhammed & co. springe en bombe... :boxed:


    Det sikreste sted at opholde sig i danmark er sgu nok det mørke nørrebro og ligende steder ... De går vel ikke efter deres egne ... :crazyeyes:

  • Jeg har virkelig ingen anelse om hvor jeg skulle flytte hen..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra