Hvor ville i flytte hen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvad er chancen for at tumperne rammer samme by to gange ? ... Den er vel mindre end at der er nogen i Danmark der en dag oplever muhammed & co. springe en bombe... :boxed:


    Det sikreste sted at opholde sig i danmark er sgu nok det mørke nørrebro og ligende steder ... De går vel ikke efter deres egne ... :crazyeyes:



    Tak, det så fordelen at bo på Nørrebro... Så vi sQ sikret! ;)

  • Nu når vi snakker om det - så er der lige blevet fanget 5 af de morderiske tøsedrenge i det nordlige Pakistan.
    FEDT så er der 5 mindre af disse hjernedøde sataner ! :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Nu når vi snakker om det - så er der lige blevet fanget 5 af de morderiske tøsedrenge i det nordlige Pakistan.
    FEDT så er der 5 mindre af disse hjernedøde sataner ! :dance:


    ..Så mangler vi bare resten! Hehe.. :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Nu når vi snakker om det - så er der lige blevet fanget 5 af de morderiske tøsedrenge i det nordlige Pakistan.
    FEDT så er der 5 mindre af disse hjernedøde sataner ! :dance:



    5 ? Det var sørme ikke mange...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa



    5 ? Det var sørme ikke mange...


    Virkelig et interessant, men ikke uventet indlæg !
    Nå men hver eneste af de egoistiske klaphatte, der bli'r snuppet, er et skridt i den rigtige retning. Og her var det heldigvis nogle at spidserne, der blev snuppet. 8)
    Når allesammen er blevet fjernet, så er der forhåbentlig større chance for, at folk kan leve i fred og fordraglighed. Så det ikke bli'r nødvendigt, at spekulere over, hvor der er sikkert, at bo henne. :rolleyes:

  • Synes nu der mangler en god slat lange der burde være relevante :roller:


    Nå, men skulle det absolut være var det nok sådan noget som Australien eller New Zealand.


    Folk vil så ofte til USA eller noget i den retning, men hvorfor ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Virkelig et interessant, men ikke uventet indlæg !
    Nå men hver eneste af de egoistiske klaphatte, der bli'r snuppet, er et skridt i den rigtige retning. Og her var det heldigvis nogle at spidserne, der blev snuppet. 8)
    Når allesammen er blevet fjernet, så er der forhåbentlig større chance for, at folk kan leve i fred og fordraglighed. Så det ikke bli'r nødvendigt, at spekulere over, hvor der er sikkert, at bo henne. :rolleyes:



    Hvad snakker du om? spidserne? haha.. de her var ikke en skid... kun en flok amatøreresvine.. intet andet... der sQ mange farlige derude end lii dem...

  • No offence GizZza men alle de der bombere er sku amatører IMO. TT: Som sagt tidligere. Drikke mig ihjel på 1måned eller blot bare komme til Vegas og spille poker osv resten af mine dage.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa



    Hvad snakker du om? spidserne? haha.. de her var ikke en skid... kun en flok amatøreresvine.. intet andet... der sQ mange farlige derude end lii dem...


    Og det ved du selvfølgelig - kender du dem ? [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/33.gif] Tvivler jeg på - tror mere på de udtalleser, som er kommet fra diverse nyhedsmedier. Hvis du har læst hvad de skriver, så er det folk fra inderkredsen af Taliban !
    Og som jeg skrev, så er hver eneste de snupper - imo - et skridt hen imod en bedre verden, hvor vi forhåbentligt ikke skal tænke på, hvor der er sikkert at bo !!

  • jeg ville flytte til UK :)


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Og det ved du selvfølgelig - kender du dem ? [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/33.gif] Tvivler jeg på - tror mere på de udtalleser, som er kommet fra diverse nyhedsmedier. Hvis du har læst hvad de skriver, så er det folk fra inderkredsen af Taliban !
    Og som jeg skrev, så er hver eneste de snupper - imo - et skridt hen imod en bedre verden, hvor vi forhåbentligt ikke skal tænke på, hvor der er sikkert at bo !!


    om jeg kender dem eller ej, det kommer ikke dig ved...


    Så du er sQ en trofast læser af medierne... Det flot... Tro på alt... Jeg kunne skrive en hel bog nu... men sys vi skal holde os til topic.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa


    om jeg kender dem eller ej, det kommer ikke dig ved...


    Så du er sQ en trofast læser af medierne... Det flot... Tro på alt... Jeg kunne skrive en hel bog nu... men sys vi skal holde os til topic.. ;)


    Jeg tror ikke på alt - og slet ikke det du ytrer, for det er da meget få brugbare ting du bidrager med - andet end "hehe" og "haha" og andre korte posthunter-indlæg. Kilde: http://tweak.dk/forum/search.p…ion=user&userid=5181&sid=


    Det med at holde sig til topic - ja snak for dig selv - jeg forholder mig til topic - ved at debatere om hvor der er sikkert at flytte hen. Hvad bidrager du med ? :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Jeg tror ikke på alt - og slet ikke det du ytrer, for det er da meget få brugbare ting du bidrager med - andet end "hehe" og "haha" og andre korte posthunter-indlæg. Kilde: http://tweak.dk/forum/search.p…ion=user&userid=5181&sid=


    Det med at holde sig til topic - ja snak for dig selv - jeg forholder mig til topic - ved at debatere om hvor der er sikkert at flytte hen. Hvad bidrager du med ? :roller:


    Ja du har ikke andet at sii.... Så synd at du ikke længere er mod... men bare et S***.... :))


    Jeg skriver HaHa og HeHe... So? i det mindste er der ikke nogen som klager over mig hele tiden... lii før jeg laver en ttråd med afstemning, om hvor mange hader Bentzin... fjols er du... Nu tror jeg Stefan har fået nok... men det skulle ud... Har du yderligere ondt i røven så send en PM bentzin ;)