Tweak BF2 tråd (plz keep it official)

• det er da træls at spille på de bf2 servere
    så siddeer man midt i en kamp

og pludselig bliver man smidt over på det andet hold hvad er det for noget rod ?

Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
    Vil lige høre, er der nogen der er kommet i bf2 klan, og i så fald, hvilken? 8)

er godt nok ikke lige kommet i ny klan, men spiller i "Legion of the skull" aka [LOTS]
    Ja det vil så sige at de fleste lige pt holder lidt sommerfri, men ellers skal vi da også til at igang med både at spille men også recruite nye medlemmer, det skal der jo til nu med det kæmpespil :D

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

Oprindeligt indlæg af Johnny

er godt nok ikke lige kommet i ny klan, men spiller i "Legion of the skull" aka [LOTS]
    Ja det vil så sige at de fleste lige pt holder lidt sommerfri, men ellers skal vi da også til at igang med både at spille men også recruite nye medlemmer, det skal der jo til nu med det kæmpespil :D

du må da gerne kalde når du er ude at spille
    så kan du jo se om den gamle DEVIL stadig har det i sig :evil:

msn
    a_henrik67@hotmail.com

ps: gammel delta force mand.

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    bliver ens stats ikke gemt online når man spiller ?

Kun når du spiller på ranked server

Kun når du spiller på ranked server

hehe det fandt jeg ud af :)
    har hele 5 medaljer nu :)

hehe det fandt jeg ud af :)
    har hele 5 medaljer nu :)

hvad er den af Devil er du en statsluder :T

hvad er den af Devil er du en statsluder :T

lidt dog er mine stats ikke noget at prale af lige PT.
    skal lige venne mig til jeg ikke er Rambo :evil:

• over vejer at købe bf2, men ved ikke helt hvad det er for et slags spil... ville være godt hvis i kan komme emd gode ting ved det og ulemper... og hvis i også kan sammenligne det emd andre spil... ville det være godt

hvor kan man finde alle jer bf2 nørder henne :finger:

er der nogle servere i kommer tit på ?

Nah der er altid så crowded på de ranked servere så man finder bare en der er plads på og så går jeg personligt uden om boomtowns da de indtil nu har kørt rimelig dårligt

• BF2 patch 1.02 ude

http://www.eagames.com/official/battlefi...tyupdate_071505

problemer??

devil jeg er mest inde på en af BT serverne....der er ikke mange gode servere der er ranked endnu.

deres member servere har pass bt4u ...står på deres hp så er ikke ulovlig info :)

BF2 nick: overgnu

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• kig ind på irc på #gnu.dk vi er nogle stykker der sidder med ventrilo om aftenen og spiller på den samme server....og vi prøver at finde nok folk til en rigtig klan......hvis du har mod på at starte noget sådant op, så kig ind.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Huha. Når man først bliver bidt af det her så bliver det sku fedt! Kunne også godt tænke mig klan. :)
    Jeg har et spgs. Nogen gange når man spiller, så kan man lige pludselig spawne et sted udenfor et flag, på en grøn plet. Jeg kan så godt regne ud at det er en eller anden form for mobile spawnpoint / helikopter. Men kan man selv sætte disse spawn-points osv ?

Oprindeligt indlæg af Marquis
    Huha. Når man først bliver bidt af det her så bliver det sku fedt! Kunne også godt tænke mig klan. :)
    Jeg har et spgs. Nogen gange når man spiller, så kan man lige pludselig spawne et sted udenfor et flag, på en grøn plet. Jeg kan så godt regne ud at det er en eller anden form for mobile spawnpoint / helikopter. Men kan man selv sætte disse spawn-points osv ?

det er når du er med i en squad så kan du komme frem hvor lederen er :)