Du skal igennem tunnellen med furbolgs, og det kan godt betale sig at grinde dig til bedre faction istedet for at bare mose igennem og dræbe alle dem du støder på som jeg gjorde.
Sted at Grind efter Gold
-
-
Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
hvordan kommer man ind i Winterspring
?
Grotten nordøst i felwood skal du igennem.
-
badlands rock golems giver 5 guld i timen
de er lvl 37 - 40 meget godt til mount -
altså mit svar er Tyrs Hand i EPL, hvor der dropper 3s-30ds, + man kan let på en dags tid score 5-6 blue items som kan sælges hvis man er 2-3 der grinder. og runecloth er der masser af... Mobs er fra 53+til 59+ scarlet folk
-
Jeg er lvl 16, og har tænkt mig at grinde lidt. Quest er for kedelige. Jeg gider kun de sjove.
Jeg render rund i Barrens og er Troll Shaman.
Hvor skal jeg grinde ?
Eller ville det være bedst at følge story-linen?
-
Ja det helt nye sted at farme gold i WoW er for mages (aoe) det er i starten hvor man tager den første gruppe mobs med aoe, resetter og og logger ud (fordi der er porte der er nede, så man kan ikke bare løbe ud ...) Men det giver ca efter hvad jeg selv kan sige er ca 20g i timen +drops og jeg vil sige det er godt hvis du har tålmodighed tild et eftersom du skal logge ud hele tiden ... men det er rigtig godt hvis du skal have til epic mount .... du kan jo også bare gå efter Epic worlddrops
-
Oprindeligt indlæg af Burns
Ja det helt nye sted at farme gold i WoW er for mages (aoe) det er i starten hvor man tager den første gruppe mobs med aoe, resetter og og logger ud (fordi der er porte der er nede, så man kan ikke bare løbe ud ...) Men det giver ca efter hvad jeg selv kan sige er ca 20g i timen +drops og jeg vil sige det er godt hvis du har tålmodighed tild et eftersom du skal logge ud hele tiden ... men det er rigtig godt hvis du skal have til epic mount .... du kan jo også bare gå efter Epic worlddropsEr det bare mig, der ikke kan læse nogle steder hvor manden grinder ?
-
Det er i Maraudon. Men de har nerfet stedet, så de nu ikke længere giver 900+ xp pr stk, men omkring 100. Mener det er i Orange indgang der er de der blobs
-
100 er vel også godt nok, til at få lidt lvl's.
man smadrer jo vel omkring 10 stykker af gangen
-
Hoho. Jeg glemte lige at skrive hvor det var henne ...
Men altså det er i Strat, og man kan tage den første gruppe ... og ja du skal have rimeligt godt udstyr på med masser af stamina, ellers er det for svært
-
Oprindeligt indlæg af Talien
Frayfeathers i Feralas, lvl range: 42-47, skal dog siges at der spawner en sølv elite.... lvl 48... det giver ret godt, de dropper random ting som er: 12,8,8,6,6 sølv værd, og det er ret gode grinding penge på det lvl....!Har du koordinator, for kan ikke finde dem
-
et andet godt sted at grinde er i graveyard ved SM ( Scarlet Mounestarie ) det giver maks 19g i timen.
-
-
Oprindeligt indlæg af argargar
altså mit svar er Tyrs Hand i EPL, hvor der dropper 3s-30ds, + man kan let på en dags tid score 5-6 blue items som kan sælges hvis man er 2-3 der grinder. og runecloth er der masser af... Mobs er fra 53+til 59+ scarlet folkJeg har grinded over 100g der om dagen, da jeg i mine unge dage grindede til epic mount..
-
-
her er et godt grinding sted for low lvls
moonkins i darkshore. lige nord for auberdine er en grotte der er det mange af dem!
de har ca 30% drop rate på light feather, og hvis du samler 20 af dem, kan du sælge dem fra 2g-6g eller sådan noget på AH.
du kan starte allerede fra lvl 12!
-
Oprindeligt indlæg af Moff
her er et godt grinding sted for low lvlsmoonkins i darkshore. lige nord for auberdine er en grotte der er det mange af dem!
de har ca 30% drop rate på light feather, og hvis du samler 20 af dem, kan du sælge dem fra 2g-6g eller sådan noget på AH.
du kan starte allerede fra lvl 12!
LOL! 6g for 20 light feathers. Haha. På mit realm går 20 light feathers for 20s. -
Oprindeligt indlæg af Madsass
LOL! 6g for 20 light feathers. Haha. På mit realm går 20 light feathers for 20s.
ÆrgeligtKan normalt altid finde en doven mage/priest der ik gider farme dem og som har nok penge, så du ihvertfald kan få et par guld for en stack
-
Oprindeligt indlæg af Madsass
LOL! 6g for 20 light feathers. Haha. På mit realm går 20 light feathers for 20s.fesent :p skift realm
-
jeg har hørt ude i byen at hvis man er lvl 60 paladin kan man nemt grinde uldaman og det givr gode penge.
selv har jeg ikke prøvet endnu da jeg kun har en lvl 56 paladin, men min ven har han fik ca.20g +drops.