Sted at Grind efter Gold

  • Du skal igennem tunnellen med furbolgs, og det kan godt betale sig at grinde dig til bedre faction istedet for at bare mose igennem og dræbe alle dem du støder på som jeg gjorde. :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT


    hvordan kommer man ind i Winterspring :O ?


    Grotten nordøst i felwood skal du igennem.

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • altså mit svar er Tyrs Hand i EPL, hvor der dropper 3s-30ds, + man kan let på en dags tid score 5-6 blue items som kan sælges hvis man er 2-3 der grinder. og runecloth er der masser af... Mobs er fra 53+til 59+ scarlet folk

  • Jeg er lvl 16, og har tænkt mig at grinde lidt. Quest er for kedelige. Jeg gider kun de sjove.


    Jeg render rund i Barrens og er Troll Shaman.


    Hvor skal jeg grinde ?


    Eller ville det være bedst at følge story-linen?

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Ja det helt nye sted at farme gold i WoW er for mages (aoe) det er i starten hvor man tager den første gruppe mobs med aoe, resetter og og logger ud (fordi der er porte der er nede, så man kan ikke bare løbe ud ...) Men det giver ca efter hvad jeg selv kan sige er ca 20g i timen +drops og jeg vil sige det er godt hvis du har tålmodighed tild et eftersom du skal logge ud hele tiden ... men det er rigtig godt hvis du skal have til epic mount .... du kan jo også bare gå efter Epic worlddrops :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burns
    Ja det helt nye sted at farme gold i WoW er for mages (aoe) det er i starten hvor man tager den første gruppe mobs med aoe, resetter og og logger ud (fordi der er porte der er nede, så man kan ikke bare løbe ud ...) Men det giver ca efter hvad jeg selv kan sige er ca 20g i timen +drops og jeg vil sige det er godt hvis du har tålmodighed tild et eftersom du skal logge ud hele tiden ... men det er rigtig godt hvis du skal have til epic mount .... du kan jo også bare gå efter Epic worlddrops :P


    Er det bare mig, der ikke kan læse nogle steder hvor manden grinder ? :crazyeyes:

  • Hoho. Jeg glemte lige at skrive hvor det var henne ...


    Men altså det er i Strat, og man kan tage den første gruppe ... og ja du skal have rimeligt godt udstyr på med masser af stamina, ellers er det for svært

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Talien
    Frayfeathers i Feralas, lvl range: 42-47, skal dog siges at der spawner en sølv elite.... lvl 48... det giver ret godt, de dropper random ting som er: 12,8,8,6,6 sølv værd, og det er ret gode grinding penge på det lvl....!


    Har du koordinator, for kan ikke finde dem :(

  • et andet godt sted at grinde er i graveyard ved SM ( Scarlet Mounestarie ) det giver maks 19g i timen. :T

    ¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD


    ¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade


    ¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af argargar
    altså mit svar er Tyrs Hand i EPL, hvor der dropper 3s-30ds, + man kan let på en dags tid score 5-6 blue items som kan sælges hvis man er 2-3 der grinder. og runecloth er der masser af... Mobs er fra 53+til 59+ scarlet folk


    Jeg har grinded over 100g der om dagen, da jeg i mine unge dage grindede til epic mount..

  • her er et godt grinding sted for low lvls


    moonkins i darkshore. lige nord for auberdine er en grotte der er det mange af dem!


    de har ca 30% drop rate på light feather, og hvis du samler 20 af dem, kan du sælge dem fra 2g-6g eller sådan noget på AH.


    du kan starte allerede fra lvl 12!


  • LOL! 6g for 20 light feathers. Haha. På mit realm går 20 light feathers for 20s.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Madsass


    LOL! 6g for 20 light feathers. Haha. På mit realm går 20 light feathers for 20s.


    Ærgeligt :) Kan normalt altid finde en doven mage/priest der ik gider farme dem og som har nok penge, så du ihvertfald kan få et par guld for en stack

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Madsass


    LOL! 6g for 20 light feathers. Haha. På mit realm går 20 light feathers for 20s.


    fesent :p skift realm

  • jeg har hørt ude i byen at hvis man er lvl 60 paladin kan man nemt grinde uldaman og det givr gode penge.
    selv har jeg ikke prøvet endnu da jeg kun har en lvl 56 paladin, men min ven har han fik ca.20g +drops.