nu har der Været så mange topic om Hvordan få jeg penge osv så nu laver jeg et vær sød at post alle de steder i godt kan lige at grind gold skive også lvl ud fra det så må vi se om det hjælper og der ikke kommer så mange topic
Sted at Grind efter Gold
-
-
Scarlet Monestary.
Ca. 15g på en tur - og det er hvor jeg dræber så lidt som overhovedet muligt.
-
"SM Graveyard", mobs dør utroligt hurtigt derinde, man bruger lige så megen tid på at loote som på at dræbe.
Ellers Owlbeast's i Winterspring, de dropper fjer og æg som er 17s værd, så med lidt held kan man tjene over 50s på et kill.
-
Frayfeathers i Feralas, lvl range: 42-47, skal dog siges at der spawner en sølv elite.... lvl 48... det giver ret godt, de dropper random ting som er: 12,8,8,6,6 sølv værd, og det er ret gode grinding penge på det lvl....!
-
Dust stormers og desert rumblers i nord vest silithus. 2% drop på essences. Derudover er der breath of wind og core of earth... Dog gir de ingen penge.
-
slet ikke nogle low lvl? alle på tweak er jo ik high lvl
-
ude foran uldaman 1-7s og massere af silk fra 35+ elite mobs
-
~25 Stonetalon Mountains - De der harpies i Dustfire valley (tror jeg den hedder) omkring 1s per kill og masser a wool cloth der sælger godt
Det var sådan det mest low lvl jeg kunne huske
-
Oprindeligt indlæg af MoocH
slet ikke nogle low lvl? alle på tweak er jo ik high lvlnu er det begrænset hvor meget man tjener low lvl
-
Bloodelfs i Azshara (56,29) ... Dropper meget runecloth (faction rep ftw!) og normalt drop rate på uncommon, rare etc... Har selv fået 2 epic worlddrops der når jeg har leget Korean moneyfarmer.
Blackrock Stronghold eller hvad det hedder ... Igen meget runecloth
Farms i WPL ... runecloth igen igen og AD minion scourgestones
-
dobbelt post sry
-
Rich Thorium Veins i Darkwhisper Gorge som er i den sydlige del af Winterspring.
Man kan snildt finde 5-6 Rich Thorium Veins der pr. run
-
Orgre i Burning Steppes.
Orgre i Deadwind Pass.
Satyrs i Felwood -
Hvordan er det nu jeg får fat i nøglen til de andre dele af SM?
Jeg har været der før men skal tilbage med en alt, og jeg har dælme glemt hvor jeg får nøglen.
-
Er der ikke andre forslag - f.eks. til en lvl 44 hunter... ?? har seriøst brug for pengene
-
STV. Venture Co Geologists, lvl ca 35+. De er nemme at dræbe, smider $$$, silke, green items, fik 3 blue fra lvl 36-40
-
Nøglen til andre dele af SM får du hvis du klarer Libary der står en kiste som der ligger en nøgle til resten af SM i
Men money place for low lvl:
Ogres i wetlands, de er nemme og de giver 1s per kill.
-
Oprindeligt indlæg af h0d
Rich Thorium Veins i Darkwhisper Gorge som er i den sydlige del af Winterspring.Man kan snildt finde 5-6 Rich Thorium Veins der pr. run
hvordan kommer man ind i Winterspring
?
-
nu skriver i at det er begrænset hvad en low lv tjener
men hvornår er man low lv og hvornår er man ikke? -
Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
hvordan kommer man ind i Winterspring
?
thottbot er din bedste ven