Foretrukne Browser!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Tabbed browsing er din ven :)


    True True.


    Kan ikke forstille mig at skulle bruge en browser uden. Men uanset om man vælge en løsning basseret på IE eller FF, så behøver man jo heldigvis ikke at undværre tabs.


    Dem der udelukkende vælger deres browser på grund af tabbed browsing kan jeg kun grine af da det jo ikke just kun er noget man kan få med én browser ... :))


  • Kan nu sagtens klare mig uden. Kan ikke se det "store" i det. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Kan nu sagtens klare mig uden. Kan ikke se det "store" i det. ;)


    Jamen det er jo glimrende at du kan klare dig med én website åben i din browser af gangen ... Eller vil fylde din taskbar op med browser-vinduer.


    Folk er jo forskellige.


    Personligt har jeg somregl mindst 3-5 sider kørende i min browser, men det er nu ikke unormalt at antallet hurtigt kommer op på 10 sider eller mere når jeg multi-tasker ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Kan nu sagtens klare mig uden. Kan ikke se det "store" i det. ;)


    Umiddelbart lyder det måske ikke ligefrem som noget revolutionerende. Men når man lærer at bruge det er det ikke til at undvære igen.
    Hvis jeg nu f.eks. er på en side med 6-7 links som jeg allesamen vil ind på. Linkene er tunge med billeder, så det vil tage lidt tid at loade dem færdig.
    Istedet for at åbne en efter en, åbner jeg alle links i første hug med højreklik>åbn i nyt faneblad. Mens jeg læser forsiden færdig, står de øvrige sider nu og loader færdig i de andre faner, så man hurtigt kan gå dem i gennem bagefter uden ventetid.
    Samme hvis du er på en side, hvor du vil åbne en masse billeder fra thumbnails f.eks.


    Det er virkelig genial feature, som jeg bestemt ikke ville kunne undvære :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Umiddelbart lyder det måske ikke ligefrem som noget revolutionerende. Men når man lærer at bruge det er det ikke til at undvære igen.
    Hvis jeg nu f.eks. er på en side med 6-7 links som jeg allesamen vil ind på. Linkene er tunge med billeder, så det vil tage lidt tid at loade dem færdig.
    Istedet for at åbne en efter en, åbner jeg alle links i første hug med højreklik>åbn i nyt faneblad. Mens jeg læser forsiden færdig, står de øvrige sider nu og loader færdig i de andre faner, så man hurtigt kan gå dem i gennem bagefter uden ventetid.
    Samme hvis du er på en side, hvor du vil åbne en masse billeder fra thumbnails f.eks.


    Det er virkelig genial feature, som jeg bestemt ikke ville kunne undvære :D


    Kan ikke være mere enig ;)



    Bruger også FF btw

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubbe
    Jeg har Norton Internet Security (gratis), og får gratis opdateringer og forbedringer ofte, så hvad er grunden så til at skifte til FF? Vil gerne vide det, da jeg ikke kan finde noget :)


    At bruge Firefox er ikke en undskyldning for ikke at bruge Antivirus og Firewall, man får jo ikke kun den slags skidt via sin browser og selvom man har FF kan man godt få spyware og lignende, pga. fejl 40 f.eks. :P


    Norton Internet Security dækker dig dog ikke 100% ind, det er der ingen programmer som kan. Sikkerhedshullerne i IE gør at du er langt mere udsat i forhold til hvis du bruger FF, om du så har Norton eller ej.

  • Jeg bruger også Firefox, og jeg elsker det :]


    har brugt det 1 år, og bliver bare mere og mere glad for det :D

    -----------------------------
    -----------------------------
    -----------------------------


  • Endnu hurtigere, du holder CTRL nede og klikker på linket ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Endnu hurtigere, du holder CTRL nede og klikker på linket ;)


    Er det ikke bare det samme, som i IE - hvor du højre klikker og markerer -> "Åbn hyperlink i nyt vindue" ;) Så kan man også ha flere åbne samtidig - som du får frem ved, at klikke på dem i proceslinjen. IMO lige såsmart. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Er det ikke bare det samme, som i IE hvor du højre klikker og markerer -> "Åbn hyperlink i nyt vindue" ;) Så kan man også ha flere åbne samtidig - som du får frem ved at klikke på dem i proceslinjen. IMO lige smart. :)


    Hmm narj ikk helt .. I hvertfald ikke af hvad jeg ved. Kan knap nok huske hvordan IE fungere :]


    Men princippet er det samme jo, bortset fra det fylder meget nede i en processlinie ... Dog kan man sige XP er lidt smart og smide dem oven på hinanden, hvis ikke der er plads nede i linien..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Hmm narj ikk helt .. I hvertfald ikke af hvad jeg ved. Kan knap nok huske hvordan IE fungere :]


    Men princippet er det samme jo, bortset fra det fylder meget nede i en processlinie ... Dog kan man sige XP er lidt smart og smide dem oven på hinanden, hvis ikke der er plads nede i linien..


    Hos mig bli'r de bare mindre og mindre alt efter hvor mange jeg har åbne. Men fylder de ikke også i FF ? - ka' ik' lige huske det, fra den gang jeg prøvede FF
    Men helt ærligt - hvem har 5 el. flere åbne på en gang ?
    Undrer mig stadig, da det jo sløver maskinen, at ha' mange ting i gang på samme tid.
    Men okay, hver sine lyster. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/34.gif]