ved godt at det måske ikke er det rigtige sted jeg poster dette men håber det er iorden bare lige denne ene gang. Jeg har en kattekilling som jeg vil give væk den er renlig. Ved afhentning kan i/du få lidt kattemad med og noget legesager og kattegrus og mad skåle og selvfølgelig kattebakke er dog ikke en rigtig kattebakke er en opvaskebalje, Den skal afhentes i nykøbing mors, Hvis det har interesse kan jeg kontaktes på jedimind@sol.dk eller add mig på msn tissemanden9@hotmail.com

kattekilling gives væk
-
-
uha godt min kæreste ikke ser denne tråd.
Nå men har du et billede af den ?
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
uha godt min kæreste ikke ser denne tråd.Nå men har du et billede af den ?
jada, Det er dog ikke det mest tydeligste men man kan da se den [Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/tjaae.JPG]
-
Kan den sendes som et brev
Hvilket køn er den og er det en ren race ?
-
Oprindeligt indlæg af BukkeMand
Kan den sendes som et brevHvilket køn er den og er det en ren race ?
hehe, Det er en hun, Den er utrolig kælen. Ren race? Ved ikke helt hva du mener men det er en ganske almindelig huskat
-
Jeg vil gerne have den!
Men bor på Sjælland -
ikke andre der evt kunne være intreseret?
-
puha synes det er unfair med et billed. er elt pjattet med de kræ..... snakker vi hun eller han??? står der sikkert men ser ikke så godt lige PT
-
DET ER EN HUN
Kan du læse det nu?
-
Nåå hvor er den sød, men kan ik tage imod den.
-
Nogen der ved om det er en han eller hun?
-
Oprindeligt indlæg af Falsk
Nogen der ved om det er en han eller hun?hehe hva med lige at kigge tråden igennem?
-
Oprindeligt indlæg af jedimind
hehe hva med lige at kigge tråden igennem?
tror det var for sjov
-
Syntes ikke at Tweak.dk er det rette sted at give dyr væk !
Hvis du endelig og absolut skal af med den kat ,skulle du i det mindste tage et par hundrede for den og forvisse dig om at den ,der overtager ansvaret for katten ,er klar over hvad det indebærer at have kat.Bare en mening fra bølandet !
Hvordan med de andre 8 killinger ,katte får sjældent kun en killing ?
Håber du finder den rigtige ,til killingen : )
Damm sød kat der : ) -
Oprindeligt indlæg af NordVang
Syntes ikke at Tweak.dk er det rette sted at give dyr væk !
Hvis du endelig og absolut skal af med den kat ,skulle du i det mindste tage et par hundrede for den og forvisse dig om at den ,der overtager ansvaret for katten ,er klar over hvad det indebærer at have kat.Bare en mening fra bølandet !
Hvordan med de andre 8 killinger ,katte får sjældent kun en killing ?
Håber du finder den rigtige ,til killingen : )
Damm sød kat der : )har du et forslag til hvor jeg evt kunne finde en ejer til den? Altså en side?
-
Skal lige snakke med mine forældre
-
Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
Skal lige snakke med mine forældreøhhm bliver ski ikke nemt at få katten helt over til københavn, Eller har du simpelthen skrevet i forkert tråd?
-
Nææ !
Kender ikke til en side der formidler kattekillinger ,tror de generelt har en lav kurs !
Måske er det bedste ,hvis du finder en i nærheden ,hvor du bor
Så kan du også se til den
Alternativt er der kattens værn ,men syntes ikke det er den rette løsning !Hvor mange killinger fik din kat og hvorfor er det kun een du skal af med ?
Nysgerrig -
Oprindeligt indlæg af NordVang
Nææ !
Kender ikke til en side der formidler kattekillinger ,tror de generelt har en lav kurs !
Måske er det bedste ,hvis du finder en i nærheden ,hvor du bor
Så kan du også se til den
Alternativt er der kattens værn ,men syntes ikke det er den rette løsning !Hvor mange killinger fik din kat og hvorfor er det kun een du skal af med ?
Nysgerrigkattens værn? Hvorfor kunne det ikke være den rette løsning de finder da vel et godt hjem til katten?
-
Jaa måske ,eller den står i bur 6 md. for derefter at blive aflivet !
Find en aftager lokalt ,tror det er kattens bedste !Eller hvis Shahid må ,og er klar på at rejse efter den ,så er det da også en fin løsning