NEMLIG!

kattekilling gives væk
-
-
Oprindeligt indlæg af shak
Hvis man vil have kat og ikke vil have killinger, skal man enten holde den inde, eller få den "fixed", eller lade vær med at få den. det der med vi slipper dem bare fri, eller vi slår dem bare ihjel, synes jeg er en syg tanke gang. jeg har selv 3katte og alle er "fixed" det er sq ens ansvar når man får en kat. hvis man ikke har råd til det eller på anden måde ikke kan få det ordnet, synes jeg slet ikke man skulle få kat.
Ja, det er da synd at slå ihjel hvis man bare ik kan komme af dem, men at slippe dem fri skal de såmænd nok overleve... Folk har kyniske, blide, andre former for forhold til dyr...
Hvis der er folk der skal nakkes for at bøffe dyr, er det f*ndme dem som bare flår skindet af hunde, sæler, bjørne osv. når de er halv levende... Den 3. verden er mange bare kolde i røven og begår den værste form for dyrmishandling... - ved jeg godt jeg kom lidt væk fra emnet. -
Oprindeligt indlæg af Søndergård
NEMLIG!2k5
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Nordvang kommer ikke til at kunne svare på dit spørgsmål
lol ownage..
Kunne altså ikke lade være med grine da jeg så det der..
-
synes vi kom helt fra det om der er en der vil have killingen
-
Oprindeligt indlæg af BukkeMand
Ja, det er da synd at slå ihjel hvis man bare ik kan komme af dem, men at slippe dem fri skal de såmænd nok overleve... Folk har kyniske, blide, andre former for forhold til dyr...
Hvis der er folk der skal nakkes for at bøffe dyr, er det f*ndme dem som bare flår skindet af hunde, sæler, bjørne osv. når de er halv levende... Den 3. verden er mange bare kolde i røven og begår den værste form for dyrmishandling... - ved jeg godt jeg kom lidt væk fra emnet.Kan da godt være de overlever, men det er stadig fuldstændig uansvarligt IMO.
Og at der er mange former dyremishandling, er jeg udemærket godt klar over.
Sorry for OT
-
Oprindeligt indlæg af shak
Kan da godt være de overlever, men det er stadig fuldstændig uansvarligt IMO.
Og at der er mange former dyremishandling, er jeg udemærket godt klar over.
Sorry for OT
Sry for OT - Det var ik for at belære dig om former for dyremishandling, men bare at det er en lille bagatel at sætte dem fri og dyrene har det generelt godt i forhold til andre steder. Vil ik sige det er uansvarligt, da de ihf. kan få et ligeså godt liv i naturen... Vil næsten sige at man gør dem en tjenesteTopic - Prøv skriv til en veninde af min og spørg hende om hun vil ha den: Scarf_Bukke@ofir.dk
-
Sry for OT - Det var ik for at belære dig om former for dyremishandling, men bare at det er en lille bagatel at sætte dem fri og dyrene har det generelt godt i forhold til andre steder. Vil ik sige det er uansvarligt, da de ihf. kan få et ligeså godt liv i naturen... Vil næsten sige at man gør dem en tjenesteTopic - Prøv skriv til en veninde af min og spørg hende om hun vil ha den: Scarf_Bukke@ofir.dk
vil bestemt mene at det vil være synd at slippe en kat ud i naturen som er vandt til at sove på en varm sofa og får mad serveret hverdag
-
bor hun inærheden af nykøbing m?
-
Oprindeligt indlæg af Slammand
Rettelse -> hunHvis jeg boede i eget hus, havde jeg med glæde taget imod den killing. Dog bor jeg hos forældrene, hvor vi har en fuldvoksen og doven hankat.
Det skulle da være underligt at der ikke er nogen på Mors, som ikke vil have en killing. Da vi flyttede fra Vejle, skulle vi af med 3 katte hvor 2 af dem var unger til moderen. Vi havde ingen problemer, og inden for en uge, var det givet væk til forskellige par.
Rettet.
Phew var sku helt bange for at blive spammet, men imo er det han har gang i for langt ude.
Hvad er det for noget med Martin og ham?
-
Oprindeligt indlæg af NordVang
Er på druk og kan li at snakke / lukke lort ud
Sandt at der var selvmodsigene postulater ang. katte ,men hvis er hvis ?
Syntes ellers at en så dygtig pige som dig ,skulle da selv ha`lov til at betale sin uddannelse i USA ,og selfølgelig skolegangen i Danmark ,er meget tæt på jeg siger røv eller landflygtigrar !
Bite me !Der sker ikke meget på Bornholm hva?
Sjovt du har været på druk, du har ellers postet jævnt i tråden hele natten igennem.
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Der sker ikke meget på Bornholm hva?
Sjovt du har været på druk, du har ellers postet jævnt i tråden hele natten igennem.
havde jeg selv været hjemme på øen kunne han da næsten have fortjent en håndmad eller 2 ??
-
Aerial ! har du tænk på blomster reklamen "Hvad blomster kan gøre"
prøv dog at gi´ den sætning lidt salt og pepper! smut dog over og hent den kat , og gi´ den til konen/kæresten,
så har vi nok en ny udgave af den sætning !"Hvad katte kan gøre"
grrr..
____
ville sku gerne ha´ den kat ! elsker dyr ! men det er sku lidt for langt væk! , har du ikk én ven / veninde der kan tage imod den ?
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
havde jeg selv været hjemme på øen kunne han da næsten have fortjent en håndmad eller 2 ??
Giv mig hans adresse skal snart besøge familien på øen
-
Nej er du da tosset det er da mægtig synd for den lille søde fætter der.
QuoteOprindeligt indlæg af BukkeMand
Hvis man ik kan komme af med et kul killinger, kan man bare sætte dem af i naturen... Så skal de nok finde livets sti...
Når jeg siger naturen mener jeg langt væk fra kbh -
hvorfor bor den ikke på sjælland??? [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/boohoo.gif]