kattekilling gives væk

Oprindeligt indlæg af shak
    Hvis man vil have kat og ikke vil have killinger, skal man enten holde den inde, eller få den "fixed", eller lade vær med at få den. det der med vi slipper dem bare fri, eller vi slår dem bare ihjel, synes jeg er en syg tanke gang. jeg har selv 3katte og alle er "fixed" det er sq ens ansvar når man får en kat. hvis man ikke har råd til det eller på anden måde ikke kan få det ordnet, synes jeg slet ikke man skulle få kat.

Ja, det er da synd at slå ihjel hvis man bare ik kan komme af dem, men at slippe dem fri skal de såmænd nok overleve... Folk har kyniske, blide, andre former for forhold til dyr...
    Hvis der er folk der skal nakkes for at bøffe dyr, er det f*ndme dem som bare flår skindet af hunde, sæler, bjørne osv. når de er halv levende... Den 3. verden er mange bare kolde i røven og begår den værste form for dyrmishandling... - ved jeg godt jeg kom lidt væk fra emnet.

Oprindeligt indlæg af Aerial

Nordvang kommer ikke til at kunne svare på dit spørgsmål ;)

lol ownage.. :D Kunne altså ikke lade være med grine da jeg så det der.. :D

• synes vi kom helt fra det om der er en der vil have killingen

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Ja, det er da synd at slå ihjel hvis man bare ik kan komme af dem, men at slippe dem fri skal de såmænd nok overleve... Folk har kyniske, blide, andre former for forhold til dyr...
    Hvis der er folk der skal nakkes for at bøffe dyr, er det f*ndme dem som bare flår skindet af hunde, sæler, bjørne osv. når de er halv levende... Den 3. verden er mange bare kolde i røven og begår den værste form for dyrmishandling... - ved jeg godt jeg kom lidt væk fra emnet.

Kan da godt være de overlever, men det er stadig fuldstændig uansvarligt IMO.

Og at der er mange former dyremishandling, er jeg udemærket godt klar over.

Sorry for OT ;)

Oprindeligt indlæg af shak

Kan da godt være de overlever, men det er stadig fuldstændig uansvarligt IMO.

Og at der er mange former dyremishandling, er jeg udemærket godt klar over.
    Sorry for OT ;)

Sry for OT - Det var ik for at belære dig om former for dyremishandling, men bare at det er en lille bagatel at sætte dem fri og dyrene har det generelt godt i forhold til andre steder. Vil ik sige det er uansvarligt, da de ihf. kan få et ligeså godt liv i naturen... Vil næsten sige at man gør dem en tjeneste ;)

Topic - Prøv skriv til en veninde af min og spørg hende om hun vil ha den: Scarf_Bukke@ofir.dk

Sry for OT - Det var ik for at belære dig om former for dyremishandling, men bare at det er en lille bagatel at sætte dem fri og dyrene har det generelt godt i forhold til andre steder. Vil ik sige det er uansvarligt, da de ihf. kan få et ligeså godt liv i naturen... Vil næsten sige at man gør dem en tjeneste ;)

Topic - Prøv skriv til en veninde af min og spørg hende om hun vil ha den: Scarf_Bukke@ofir.dk

vil bestemt mene at det vil være synd at slippe en kat ud i naturen som er vandt til at sove på en varm sofa og får mad serveret hverdag

asus P8P67 evo
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG

bor hun inærheden af nykøbing m?

asus P8P67 evo
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG

• Rettet.

Phew var sku helt bange for at blive spammet, men imo er det han har gang i for langt ude.

Hvad er det for noget med Martin og ham?

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

• Der sker ikke meget på Bornholm hva? :))

Sjovt du har været på druk, du har ellers postet jævnt i tråden hele natten igennem.

Oprindeligt indlæg af Torque

Der sker ikke meget på Bornholm hva? :))

Sjovt du har været på druk, du har ellers postet jævnt i tråden hele natten igennem.

havde jeg selv været hjemme på øen kunne han da næsten have fortjent en håndmad eller 2 ?? :))

• Aerial ! har du tænk på blomster reklamen "Hvad blomster kan gøre"

prøv dog at gi´ den sætning lidt salt og pepper! smut dog over og hent den kat , og gi´ den til konen/kæresten,
    så har vi nok en ny udgave af den sætning ! :))

"Hvad katte kan gøre"

grrr..

____

ville sku gerne ha´ den kat ! elsker dyr ! men det er sku lidt for langt væk! , har du ikk én ven / veninde der kan tage imod den ?

Oprindeligt indlæg af Aerial

havde jeg selv været hjemme på øen kunne han da næsten have fortjent en håndmad eller 2 ?? :))

Giv mig hans adresse skal snart besøge familien på øen :))

• Nej er du da tosset det er da mægtig synd for den lille søde fætter der.

Hvis man ik kan komme af med et kul killinger, kan man bare sætte dem af i naturen... Så skal de nok finde livets sti...
    Når jeg siger naturen mener jeg langt væk fra kbh ;)