kattekilling gives væk

  • For at komme tilbage til problemet med at ,når en`s elskede kat får 8-16 killinger ,så er det et problem at få afsat alle killingerne .
    Uanset hvor man bor !
    Man blir nødt til at regulere bestanden ,ævv !
    Betyder at der skal vælges blandt killingerne ,hvem skal leve ?
    Bite me !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang


    Ariel ! Du lader da bare konen kører efter katten ?
    Bentzinen kan du vel trække fra via jobbet :)


    Hvis hun vil ha`katten så er det vel det !


    tja hun har siddet og kigget på katte på nettet hele aftenen, og hun VIL have den der.
    og btw => Hun kører ikke merceren efter der er kommet chrome-fælge på - er sg* for bange om dem :O


    Men hvis du ikke er kommet af med den om et par dage, vil jeg godt vende tilbage. Skal til møde med Home i morgen og der finder jeg ud af om jeg har noget bedre bolig at byde den ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang
    For at komme tilbage til problemet med at ,når en`s elskede kat får 8-16 killinger ,så er det et problem at få afsat alle killingerne .
    Uanset hvor man bor !
    Man blir nødt til at regulere bestanden ,ævv !
    Betyder at der skal vælges blandt killingerne ,hvem skal leve ?
    Bite me !


    Hvis man ik kan komme af med et kul killinger, kan man bare sætte dem af i naturen... Så skal de nok finde livets sti...
    Når jeg siger naturen mener jeg langt væk fra kbh ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Hvis man ik kan komme af med et kul killinger, kan man bare sætte dem af i naturen... Så skal de nok finde livets sti...
    Når jeg siger naturen mener jeg langt væk fra kbh ;)


    Og det er så den i denne tråd mest lamme kommentar:rolleyes: Jeg ville med glæde ta imod den hvis det ikke var fordi jeg har en stor hund ^^ Men bornholm er da kun en færgetur her fra :) Der går jo en færge fra køge havn til bornholm :P

  • Kan den tweakes :)) :] :evil:

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Har ligesom katte nok ,bor som sagt på landet !
    Så får din kat unger ,hurra ,men den får 8 stk og hva så ,du er da nødt til at nakke nogle af dem ,ellers har du 50 katte på en sommer !


    15min edit :
    Nåå den sved hva`?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    Og det er så den i denne tråd mest lamme kommentar:rolleyes: Jeg ville med glæde ta imod den hvis det ikke var fordi jeg har en stor hund ^^ Men bornholm er da kun en færgetur her fra :) Der går jo en færge fra køge havn til bornholm :P


    Lamme kommentar ? Måske plat... Vil du da hellere slå dem ihjel mester ? Prøv skær ned for kaffen Garfield :roller:

  • Syntes at det er mærkeligt at man kan sige at nogen slår 40 kattekillinger ihjel om året ,uden af blive bestormet af mod`s(saft),samtidigt med at man ikke kan vise billerder af det ,der sker med junkier ,når de har skudt sit sig ihjel !
    Har set det hele ,så spar mig for" at lade som om " ,
    "Det skal nok gå "
    NV

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Lamme kommentar ? Måske plat... Vil du da hellere slå dem ihjel mester ? Prøv skær ned for kaffen Garfield :roller:


    ... Jeg ville ;) - Aye ville sq ikke modtage den i første omgang, slår rimlig vildt ud på katte - pelsdyrallergi :\

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Hey !!
    Er ikke blevet smidt væk endnu :)
    Så vil da give et besyv med
    Hvis du har en hunkat ,så får hun 2 kuld unger om året !
    Ca. 8-12 stk pr. gang ! Ok Har også en hankat der gerne nakker dem alle .


    Hvis jeg vil have nogen af de killinger der kommer her ,så skal Bassemand være inden døre 1-2 md. ellers er det sket med killingerne


    Vil dog højst ha`3 der overlever ,så du kan nok se at der skal slås ihjel ,enten katten eller mig !
    Jeg er smerte fri !
    Damm hader at nakke dem ,men det er nødvendigt !


  • Har ikke katte pt. Gider ikke de årlige mord !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang


    Har ikke katte pt. Gider ikke de årlige mord !


    Så du bliver selv nødt til at aflive dem? :boxed:
    Tror heller jeg ville skyde mig selv i foden.. Det ville jeg ikke kunne, aflive dem altså :S

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    NordVang .. Hvad er du på? Eller er du bare vild med at lukke lort ud, og snakke med dig selv?


    Er på druk og kan li at snakke / lukke lort ud


    Sandt at der var selvmodsigene postulater ang. katte ,men hvis er hvis ?


    Syntes ellers at en så dygtig pige som dig ,skulle da selv ha`lov til at betale sin uddannelse i USA ,og selfølgelig skolegangen i Danmark ,er meget tæt på jeg siger røv eller landflygtigrar !
    Bite me !

  • Slap dog af !
    Hvis du har huinkat og hun smider 8-10 stk ,så er du da nødt til at aflive nogle af dem !
    BYboere !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    NordVang .. Hvad er du på? Eller er du bare vild med at lukke lort ud, og snakke med dig selv?


    Undre mig over ,hvordan du kan tillade dig at spørge !
    Eftersom jeg med nogen undren har set dine indlæg her på Tweak ,lader jeg det gå den vej tiden går :)


    I mine øje er du en underløber af det Danske ,du får uddannelse her ,men scoore kassen et andet sted ,end der hvor der er max skat ,så deltager du jo ikke i det Danske !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang
    Burger !
    Syntes du fylder for meget her ,med tanke på at vi betaler din uddannelse i USA !


    Du betaler ikke min uddannelse i USA .. At jeg er her, er en del af min danske uddannelse - jeg arbejder gratis, har selv finansieret rejse herover og betaler mit ophold herovre .. Ja, jeg får SU som alle andre danske studerende, og jeg betaler skat som alle andre, og har gjort det siden jeg fyldte 15 ..


    Så måske du bare skulle blande dig udenom hvad jeg siger og gør, og så lade være med dine yderst latterlige indlæg ..