Undlader at kommetere yderligere

kattekilling gives væk
-
-
Back to topic !!
Lad være med at anskaffe kat / især hunkat da det vil medføre afsætnings probler !
Eller vær mand nok til at aflive dem der ikke skal være med i bedriften !
Sådan " Nemt !Burger !
Betale stadig på din uddannelse ! -
Oprindeligt indlæg af NordVang
Back to topic !!Lad være med at anskaffe kat / især hunkat da det vil medføre afsætnings probler !
Eller vær mand nok til at aflive dem der ikke skal være med i bedriften !
Sådan " Nemt !Burger !
Betale stadig på din uddannelse !Mage til en gang lort du kan lukke ud... tsk
Hvis man ikke vil have killinger, så anskaf dig en fucking han kan, eller få stereliseret din hunkat. Så simpelt er det.
Og nej, der kommer ikke nøvendigvis 8 killinger... min vens kat har lige fået killinger, og der var 4 !
50 killinger på en sommer? Yeah right... du glemmer lige at der også er nogen fra kuldet der er hankatte, og derved ikke kan føde killinger..
Betale Burgers uddannelse? Well.. du betaler også min - spasser.
-
NordVang --> Sikker på du bør have dyr? Det der er sku dyremishandling. En ting er at aflive et sygt dyr eller gammelt dyr, men at aflive en lille forsvarsløs killing fordi den kom til verdenen pga DU har en hunkat er sku sygt. Du kan lige så vel sælge den eller lign istedet for at slå den ihjel.
Desuden, Burger er da vidst mere dansk end dig hvis det kommer til stykket, blot pga hun er på Udd. i USA er ikke ensbetydning med han har nasset på DK som det virker som om du udtrykker.
At du også begynder med posthunt.
Come on kig på dig selv, det er jo dig der fylder her med din sygelige skrive facon.
LOL, være mand nok til at aflive dem? Jeg kunne ikke aflive en kat selv ergo er jeg ikke en mand?
-
Speaking about cats: Min kat har næsten lige fået 3 killinger.
I kan da lige se én af demUndskyld for kvaliteten. Taget med Webcam
-
Oprindeligt indlæg af Alex
NordVang --> Sikker på du bør have dyr? Det der er sku dyremishandling. En ting er at aflive et sygt dyr eller gammelt dyr, men at aflive en lille forsvarsløs killing fordi den kom til verdenen pga DU har en hunkat er sku sygt. Du kan lige så vel sælge den eller lign istedet for at slå den ihjel.Nordvang kommer ikke til at kunne svare på dit spørgsmål
-
lol.. tag den!
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Nordvang kommer ikke til at kunne svare på dit spørgsmål
Haha... Det er da iorden efter han var ved at starte en tweak krig i nat -
Nordvang kommer ikke til at kunne svare på dit spørgsmål
Det er sQ fint manden er sQ da syg i bolten.... altså manden har en hun kat og en han kat. når de så får killinger vil han ikke ha dem så han dræber dem... han er jo gal... stakkels katte
-
Ja udover han (efter min mening) opfører sig dybt underligt herinde i tråden, ville han gerne prøve kræfter med Martin i nat !
-
Ja udover han (efter min mening) opfører sig dybt underligt herinde i tråden, ville han gerne prøve kræfter med Martin i nat !det kan jeg lgie tilføje, er sjovt
-
ha ha - hun hopper rundt og vil meget gerne have den. Hun fortæller at hun kan sidde og se fjernsyn med den, mens jeg tweaker .Det er desværre bare lidt langt at køre fra Kbh
hent den dog
forestil dig, mad på sengen, tøjet strøget, masser af kælen osv osv -
Ja udover han (efter min mening) opfører sig dybt underligt herinde i tråden, ville han gerne prøve kræfter med Martin i nat !En ikke videre smart fremgangsmåde, da det er Martin, som har fat i den lange ende, hvad Tweak angår.
Den hunkat jeg i sin tid havde, fik p-piller. 1 pille 1 gang om ugen, er til at overskue,
hvis man ikke vil have den steriliseret. -
Oprindeligt indlæg af Alex
Desuden, Burger er da vidst mere dansk end dig hvis det kommer til stykket, blot pga han er på Udd. i USA er ikke ensbetydning med han har nasset på DK som det virker som om du udtrykker.
Rettelse -> hunHvis jeg boede i eget hus, havde jeg med glæde taget imod den killing. Dog bor jeg hos forældrene, hvor vi har en fuldvoksen og doven hankat.
Det skulle da være underligt at der ikke er nogen på Mors, som ikke vil have en killing. Da vi flyttede fra Vejle, skulle vi af med 3 katte hvor 2 af dem var unger til moderen. Vi havde ingen problemer, og inden for en uge, var det givet væk til forskellige par.
-
Oprindeligt indlæg af The Hans
En ikke videre smart fremgangsmåde, da det er Martin, som har fat i den lange ende, hvad Tweak angår.
Den hunkat jeg i sin tid havde, fik p-piller. 1 pille 1 gang om ugen, er til at overskue,
hvis man ikke vil have den steriliseret.
Du bor ik på landet kan jeg høre... Så skulle du bo ved siden af en masse bondeknolde der hver i sær har et dusin liderlige hankatte, som bare venter på vores 2 hunkatte skal udenfor og skideDer står vidst som du siger, 1 pille hver uge på pakken, men det ihf. ik nok her
-
Oprindeligt indlæg af BukkeMand
Du bor ik på landet kan jeg høre... Så skulle du bo ved siden af en masse bondeknolde der hver i sær har et dusin liderlige hankatte, som bare venter på vores 2 hunkatte skal udenfor og skide
Der står vidst som du siger, 1 pille hver uge på pakken, men det ihf. ik nok her
Nej, jeg bor og har ikke boet på landet.
Der var ingen problemer med hankatte her. Min hunkat blev edder sur, hvis en hankat vovede sig ind på vores grund.
Min mor har en indekat, som er blevet steriliseret.
Med den, skal man ikke begå den fejl, at klø den på maven. Den flår armen med det samme og uden varsel. -
Oprindeligt indlæg af The Hans
Den flår armen med det samme og uden varsel.Valgte så lige at læse ovenstående som : "Den flår armen AF med det samme....." ha ha
voldsom kat
-
Hehe, lyder som en ala Van Dam kat
Anyway så skal man sq tænke sig om inden man anskaffer sig et dyr af hvilken som helst art. Hold op der er mange der begår den fejl at købe dyr uden at være klar over konsekvenserne.
Er ikke SÅ vild med katte, men de 2 i denne tråd ser sq meget søde ud
-
Valgte så lige at læse ovenstående som : "Den flår armen AF med det samme....." ha ha
voldsom kat
Så'n læste jeg det også, og tænkte først - Wauw!
Men kom så til at tænke på, at Hans og dyr - jo er noget "special". "Wuoff" sagde "hesten"!! -
Hvis man vil have kat og ikke vil have killinger, skal man enten holde den inde, eller få den "fixed", eller lade vær med at få den. det der med vi slipper dem bare fri, eller vi slår dem bare ihjel, synes jeg er en syg tanke gang. jeg har selv 3katte og alle er "fixed" det er sq ens ansvar når man får en kat. hvis man ikke har råd til det eller på anden måde ikke kan få det ordnet, synes jeg slet ikke man skulle få kat.