Hvad er egentlig bedst for en rogue? Dagger eller Sword dual wield hehe...
Og hvad er den højeste skill i poison man kan få er det også 300?
:ban:
Hvad er egentlig bedst for en rogue? Dagger eller Sword dual wield hehe...
Og hvad er den højeste skill i poison man kan få er det også 300?
:ban:
Altså , med sværd kan du jo lave højere dmg. men du har ingen backstab med sværd. Det har du med daggers, du angriber også hurtigere med daggers , bare ikke nær så høje dmgs.
Ja , du 300 i poisen er max.
jeg går efter dagger på min rogue, kan klart anbefale det da backstab og andre gode ting kræver daggers
21/8/22 (Need I say more?)
Cold Blood og Preparation er must. Mens du har daggers.
nu er det jo lige sådan at med macro can du få den til at ha dagger i main ved stealth og evt sword mace i main ved melee...ret smart og effektivt
ja det er helt kladt det best
Har lige skiftet til daggers og jeg synes helt klart det er sådan en rogue skal spilles. I grupper er din damage langt langt højere end hvis du bruger sword/mace. Altså hvis du har en godtank der kan holde agro. Bare hop om bag ved og backstab løs.
Solo er daggers osse cool. Gouge -> backstab indtil du har 4-5 cpts. Stun og backstab 1-2 gange. Gouge -> backstab igen hvis nødvending. Som lvl 51 havde jeg ingen problemer med level55 mobs i Un'goro på den måde.
En anden ting med daggers er din poison. Mange flere attacks = mange flere procs = mere poison damage. Kører stort set altid med instance poison på main hand weapon. Gider ikke ha poison på 2nd medmindre jeg er mod humanoids der flygter - så får den sgu en crippling (eller mindnumb mod casters).
Hvis det ikke spiller for dig med daggers solo kunne man jo bare skifte til sword (trash blade) solo.
Efter at have testet med en kammerat hvad der er bedst er jeg kommet frem til følgende:
Begge lvl 60 Rogues, den ene med ultimativ sværd build og den anden med ultimativ dagger build.
I PvE (Instance runs, grinding osv.) er det KLART sværd rogue der er bedst. Overlegen damage er grund til dette.
I PvP (Altså kamp mod andre spillere) er dagger rogue en smule bedre, dette kommer dog an på taktik, men generelt er dagger rogue en smule bedre.
Hertil kan jeg tilføje, at jeg er dagger rogue, som nu snart skifter til sword så snart jeg får 2 gode sværd.
Jeg har ellers lige skiftet og jeg giver KLART mere skade med backstabs. Men kun i grupper. Solo laver jeg den her:
Gauge
Vent på energy
Backstab
Derfor lidt lavere damage over tid.
Sword rogues er gimps... Du opnår, som alle de andre også har sagt, en meget højere samlet skade med daggers, hvis du spiller rigtigt.
Folk lader sig ofte snyde af de høje dmg peaks sword rogues kommer op på. Men hvem gider laver høje dmg peaks, hvis disse optræder så sjældent
Desuden ligger der også meget mellemliggende dmg med daggers. Min peak er 2017 dmg mod en lvl 60 priest Daggers ftw.
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Desuden ligger der også meget mellemliggende dmg med daggers. Min peak er 2017 dmg mod en lvl 60 priestDaggers ftw.
Mener min ligger omkring 2060 med ambush og omkring 1700 med backstab... Hvilke daggers bruger du? og hvad er dit talent setup?
QuoteOprindeligt indlæg af g00s3
Mener min ligger omkring 2060 med ambush og omkring 1700 med backstab... Hvilke daggers bruger du? og hvad er dit talent setup?
Som sagt: 21/8/22
Dvs. op til CB og prep.
Bruger Shadowblade og Lifeforce.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af NaDa
Efter at have testet med en kammerat hvad der er bedst er jeg kommet frem til følgende:
Begge lvl 60 Rogues, den ene med ultimativ sværd build og den anden med ultimativ dagger build.
I PvE (Instance runs, grinding osv.) er det KLART sværd rogue der er bedst. Overlegen damage er grund til dette.
I PvP (Altså kamp mod andre spillere) er dagger rogue en smule bedre, dette kommer dog an på taktik, men generelt er dagger rogue en smule bedre.
Hertil kan jeg tilføje, at jeg er dagger rogue, som nu snart skifter til sword så snart jeg får 2 gode sværd.
endten så har du/i gjort noget meget forkert eller også så det ren løgn og latin det du lukker ud der
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Berleburg
Som sagt: 21/8/22
Dvs. op til CB og prep.
Bruger Shadowblade og Lifeforce.
screens af de dmg hits med shadowblade?
QuoteOprindeligt indlæg af h0d
screens af de dmg hits med shadowblade?
Har ikke screens. Det er ikke lige det jeg har i tankerne når jeg pvp'er
ville ellers gerne se +2k dmg ambush shots
Synes 2k dmg i ambush lyder lidt ekstremt.
må ha læst forkert :p
ka ikke ramme over 1500 med ambush på 60 præster
Min 2017 var på evis.