nogle af jer der raider MC osv ?

  • Min guild, DarkStorm på Al'Akir (Horde), har klaret hele Molten Core nu (med Ragnaros, den sidste boss, d. 16/5).


    Molten Core var sjovt, men udfordringen og glæden ved de raids forsvinder lidt efterhånden som man har kørt det et par gange. Når du ved hvad der skal gøres så er selve udførelsen faktisk ikke så svær. Ragnaros-encounter i sig selv er utrolig fedt dog. :clap:


    Bliver spændende at se hvordan BlackWing Lair (det nye 40-mands raid instance som kommer relativt snart i en ny patch) bliver.

    Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

    Rettet en gang, sidst af Klauz ().

  • Jeg spiller som Horde på Warsong i et guild der hedder Alardan, men vi merger muligvis med et guild der hedder Enslaved, så vi bliver nok til guild only runs i MC. De er nogle fine gutter og det er også dem vi har været nede og sparke lidt til Luci og Maggy med... Vi har endnu ikke downet Maggy, men det kommer ;)



    Once you go MC, you'll never go back ;)

  • Jep min guild - anything på azsune - raider lidt i MC.
    Vi har været der 3 gange og tredie gang nakkede vi Lucifron på andet forsøg.
    Vi bruger ingen hjælp, vi prøver os frem og ser hvad der sker, i modsætning til så mange andre. Vi bruger self CTraid, decurasive osv af addons der er et must for at gøre det hele lidt lættere.
    Vi nakkede også lord kazzak i går, i aften er det Azsuregos' tur :) forhåbenligt.

  • Jerp jerp.-
    Spiller Horde også på Al'akir.
    Vi har haft en vis fremgang i MC og er kommet til majordomo, hvor vores bedste forsøg har været at have en guard tilbage med 70% :( Ud over det har vi slagtet bossen i Aszhara, og har noget meget højt placerede personer i PVP.
    Guild navnet er, The Void. og vores tabbard er grim,.

  • Jeg spiller i Imbalanced på Warsong og vi har clearet hele MC et par weekender i træk, dog har vi ikke formået at få Ragnaros ned, men det er vores egen skyld. Vi har simpelthen ikke nok Hunters og Rogues i guilden til at kunne få ham nok ned i 1. fase :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jocoma
    Jeg spiller i Imbalanced på Warsong og vi har clearet hele MC et par weekender i træk, dog har vi ikke formået at få Ragnaros ned, men det er vores egen skyld. Vi har simpelthen ikke nok Hunters og Rogues i guilden til at kunne få ham nok ned i 1. fase :)

    ikke nok rogues i en guild :P new one hehe

  • Ja, er det ikke utroligt, men jeg tror også det har noget at gøre med at når den ene halvdel er online ligger den anden halvdel og sover :( og vi har beviser.. Vores bedste DPS rogue valgte at falde i søvn tværs over keyboardet den anden dag, da vi var på 25mands onyxia raid :(


    Men ja generelt mangler vi DPS classes i vores guild.. Når vi får 2-4 hunters mere og evt. et par rogues er vi klar på alt :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jocoma
    Ja, er det ikke utroligt, men jeg tror også det har noget at gøre med at når den ene halvdel er online ligger den anden halvdel og sover :( og vi har beviser.. Vores bedste DPS rogue valgte at falde i søvn tværs over keyboardet den anden dag, da vi var på 25mands onyxia raid :(


    Men ja generelt mangler vi DPS classes i vores guild.. Når vi får 2-4 hunters mere og evt. et par rogues er vi klar på alt :D


    er der bare mangel på gode rogs på warsong ? vi kunne også nemt bruge en 2-3 stykker mere :(


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • jeps. det er fedt nok når det går lettere. tar de første par bosser uden whipe. det dejligt. håber snart vi kan prøve ragnaros. er max nået til majorhomo

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • dobel post

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

  • Goose har sagt til dig du sku har sagt til da du var i alardan =)


    tosse :P var har lige nakket majorHomo og azuregos ... tror vi vil farme lidt mer mc før vi forsøger os med ragnaros så vi kan få lidt bedre gear først


    /target g00s3
    /hug %target

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    hvad er det lige rogue kan i de raids, jeg er ved at joine en ny guild og de sagde at de havde hårdt brug for en rogue


    de opretholder mega nice dmg.... og med gode tanks, 1 el. flere, så kører det....

  • Yes.. Vi er lige gået igang med det... Er nået til baron geddon..


    Spiller Alliance på Bloodscalp... Der er det meget lige fordelt både H/A og med classes.. Så det er jo bare meget godt alt sammen...